Merhaba Herkese.
Yaklaşık Bir Ay Önce MT25 Sahibi olduktan sonra daha 80 km de iken 2100 km lik geziye çıktım. Motor ile ilgili biraz bilgilendirme yapmak istedim. Çünkü Motoru almadan önce bu form dan bilgilenmiştim. Başkalarına da sebep olmak lazım.
- Yakıt : Öncelikle rodajdan dolayı 7-8 bin devir aralığında sürüldüğü zaman bilgisayar 3.6 ortalama verdi. Akdeniz de oturup iç anadolu gezisi yapınca çok sayıda dağ aşmak gerekiyor. Bunuda göz önünde bulundurmak gerekir. Ayrıca Anlık yakıt göstergesi motor komprasördeyken de 2.5 verisini gösteriyor. Aslında 0 göstermesi gerekir. Yani anlık yakıt hiç bir zaman 2.5 altı olmuyor buda ortalamaya yansıdığı için bence normalden azda olsa fazla ortalama yakıt verisi çıkıyor karşımıza. Bunu önlemek için Gazipaşadan doldurduğum depoyu Karamandan sonra tekrar doldurduğumda 52 tl aldı. Km ise 338 idi. ( Dağ geçişleri ve yol yapım çalışmaları olmasa biraz 350 den fazla gideceğine inanıyorum) 7 - 8 bin devir aralığında kullanıldığında gayet ekonomik. 10 bin devire kadar 4 lt değerlerini zor görüyor. Yalnız bence altın kural mümkün olan en kısa sürede 6. vitese ulaşmak.
- Titreşim : Yok denilecek kadar az. Depo ile aranıza yarım karış mesafe koyup öyle sürer iseniz 2 saatlik aralıksız sürüşlerde bile sıkıntı olmuyor.
- Konfor : Bence sele anlatıldığı gibi rahatsız değil. Olayın sırrı uzun süreli sürüşlerde gerekirse biraz yan oturmak düz yollarda. Ayrıca inişlerde bacak ile depo kavranırsa omuzlarda ağrıda oluşmuyor.
- Performans : Rodaj bitimine kadar 90 - 110 km aralığında rodajdan sonra 110 - 130 aralığında çok rahat seyir hızına sahip. Dahada hızlanmak kolay ama ben gerek görmedim.
Yaklaşık Bir Ay Önce MT25 Sahibi olduktan sonra daha 80 km de iken 2100 km lik geziye çıktım. Motor ile ilgili biraz bilgilendirme yapmak istedim. Çünkü Motoru almadan önce bu form dan bilgilenmiştim. Başkalarına da sebep olmak lazım.
- Yakıt : Öncelikle rodajdan dolayı 7-8 bin devir aralığında sürüldüğü zaman bilgisayar 3.6 ortalama verdi. Akdeniz de oturup iç anadolu gezisi yapınca çok sayıda dağ aşmak gerekiyor. Bunuda göz önünde bulundurmak gerekir. Ayrıca Anlık yakıt göstergesi motor komprasördeyken de 2.5 verisini gösteriyor. Aslında 0 göstermesi gerekir. Yani anlık yakıt hiç bir zaman 2.5 altı olmuyor buda ortalamaya yansıdığı için bence normalden azda olsa fazla ortalama yakıt verisi çıkıyor karşımıza. Bunu önlemek için Gazipaşadan doldurduğum depoyu Karamandan sonra tekrar doldurduğumda 52 tl aldı. Km ise 338 idi. ( Dağ geçişleri ve yol yapım çalışmaları olmasa biraz 350 den fazla gideceğine inanıyorum) 7 - 8 bin devir aralığında kullanıldığında gayet ekonomik. 10 bin devire kadar 4 lt değerlerini zor görüyor. Yalnız bence altın kural mümkün olan en kısa sürede 6. vitese ulaşmak.
- Titreşim : Yok denilecek kadar az. Depo ile aranıza yarım karış mesafe koyup öyle sürer iseniz 2 saatlik aralıksız sürüşlerde bile sıkıntı olmuyor.
- Konfor : Bence sele anlatıldığı gibi rahatsız değil. Olayın sırrı uzun süreli sürüşlerde gerekirse biraz yan oturmak düz yollarda. Ayrıca inişlerde bacak ile depo kavranırsa omuzlarda ağrıda oluşmuyor.
- Performans : Rodaj bitimine kadar 90 - 110 km aralığında rodajdan sonra 110 - 130 aralığında çok rahat seyir hızına sahip. Dahada hızlanmak kolay ama ben gerek görmedim.