Castrol 10w40 skutır yagı konan cub neden debriyajı kaçırır?

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Herkese merhaba, motor yapilali 1000 km olmustu bende dedim şöyle iyi bi yag alayim castrol aldim bu olur dedi parcaci ,aldim değiştim simdi motor debriyaj kaciriyor, baya ısınıyor , acaba yagdanmi yoksa benim aletin balatalarmi bitti, daha 2 bin kmlik balata ?????? Tesekkur etttim
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Castrol un cup için yağı var zaten Scooterlar ayrı yağlama yapar büyük ihtimal ondan kaçırır.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Aynı yağı kuba rainbow cup motoruma koydum ve şanzımandan carrr cırrr sesler gelmeye başladı, şimdi ipone veya motul lullanıyorum
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Yağ degisi değişmez yapti bunu, parcaciya sordum castrol iyi yag filan senin debriyajda sorun vardir didi hakketen canım sıkıldı paranla rezil olmak :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

İyi dil ya
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Sorun markada değil yağın çeşidinde.Scooter yağı sadece scooterlarda kullanılır.Arkadaşın cupa normal 10-40 Castrol kullanmıştık gayet güzel sonuç aldık.
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Yağ çok inceldiğinde debriyaj kaçırması yapar.Castrolun 5-30 mu 10-30 mu öyle bir yağı vardı scooter için belkide onu almış olabilirsiniz.Motulun yağı da iyidir tavsiye ederim kaçırma problemi hiç yaşamadım motulda.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
yağ markası önemli değil ve yağlama ile ile okadar büyük devriyaj kaçırma gibi arızalanacak bi durum olamaz. yağı yeni değiştirmişsin saten. ya vites geçişleri yerinde değil zamanla yıpranma oldu yada başka bişey. ama kesinlik motul castrol shell falan hepsi aynı kese. yağdan sıkıntın olmasın 1500 km de bir değiştir 10-40 koy marka önemi kalmaz. MARKA önemi uzun vadede iyi olabilir. mesela shell yağ 3000 km de değiştirirsin castrol 2500 de başka bir ucuz markayı 2000 km de bir. olay bu yani.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Yağ çok inceldiğinde debriyaj kaçırması yapar.Castrolun 5-30 mu 10-30 mu öyle bir yağı vardı scooter için belkide onu almış olabilirsiniz.Motulun yağı da iyidir tavsiye ederim kaçırma problemi hiç yaşamadım motulda.

Yok 10w40 scooter yagi yaziyor icimde suphe vardi zaten ,mukemmel ivmelenme filan yaziyo üstünde demekki biraz daha incemi yoksa kayganmi nasil bi yagsa bosa param gitti ogrenciyiz bide gidip po'nun 15-40 yagini alcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

yağ markası önemli değil ve yağlama ile ile okadar büyük devriyaj kaçırma gibi arızalanacak bi durum olamaz. yağı yeni değiştirmişsin saten. ya vites geçişleri yerinde değil zamanla yıpranma oldu yada başka bişey. ama kesinlik motul castrol shell falan hepsi aynı kese. yağdan sıkıntın olmasın 1500 km de bir değiştir 10-40 koy marka önemi kalmaz. MARKA önemi uzun vadede iyi olabilir. mesela shell yağ 3000 km de değiştirirsin castrol 2500 de başka bir ucuz markayı 2000 km de bir. olay bu yani.

Abi şöyle,okuldan geldim güzel güzel hiç sorun yoktu,söktüm tapayı bosalttim eski yagini bidona sonra yenisini koydum biraz calistirdim oyle sonra bindim bi gidim gelim , mesela 2.vitese atiyosun 40 a kadar bisy yok motor torku arttikca bagiriyo gitmiyo,ani gaz acinca filanda ayni sekil az yokuş olsa yine ayni bugun gidip yag alcam ayni adamdan dicem abi yanls yag vermissin ponunkini indirimli vercen. Bnce kesinlikle yağdan, ama kafamda deli sorular
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
adı üstünde sukuter ? sen vitesli motora sukuter yağı koyacak kadar bilgin varsa bidaha motora binme.
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
62
Bildigim kadariyla skuterde yağ filtresi olmadigi icin yaglari farkli onlarin keske koydurmasaydin
 
Katılım
7 Tem 2016
Mesajlar
66
scooter motorlarin debriyaji motor yaginin icinde degildir. cub ve vitesli motorlarin debriyajlari ayni motor yagi ile yaglandigindan araba veya scooter yagi konmaz. konulursa debriyaj kacirir. yaginizi degistirip motosiklet icin uretilmis bir motor yagi koyarsaniz sorununuz duzelecektir.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Ne bileyim parcaci oyle dedi inandik, bide gidip debriyaj takimi aldim komple,35 lira ya , o zamn esk yagi katip bi deneyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Eski yagi koydum sanki bicakla kesmiş gibi düzeldi Motor param bosa gitti gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

adı üstünde sukuter ? sen vitesli motora sukuter yağı koyacak kadar bilgin varsa bidaha motora binme.

Profesör konuştu ,eyvallah pro
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Ne bileyim parcaci oyle dedi inandik, bide gidip debriyaj takimi aldim komple,35 lira ya , o zamn esk yagi katip bi deneyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Eski yagi koydum sanki bicakla kesmiş gibi düzeldi Motor param bosa gitti gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------



Profesör konuştu ,eyvallah pro

evet ben doçentim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst