- Katılım
- 25 Nis 2016
- Mesajlar
- 391
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba, motor yapilali 1000 km olmustu bende dedim şöyle iyi bi yag alayim castrol aldim bu olur dedi parcaci ,aldim değiştim simdi motor debriyaj kaciriyor, baya ısınıyor , acaba yagdanmi yoksa benim aletin balatalarmi bitti, daha 2 bin kmlik balata ?????? Tesekkur etttim