Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Çin malı hava soğutmalı motorum sürekli 110 gidebiliyosa su soğutmalı Pulsar da 130-140 gider dimi :) Bu arada 210cc o çinli, bilmiyosan belirteyim. Yüksek hızda rahatsız ediyo mu diye sorarsan bence hızlandıkça daha iyi oluyo. Kasisler daha az vuruyo sanki. Yolda giderken zıplama azalıyor.

Hocam ben pulsar zannetim fakat gitmesine gider ama sürekli redline motoru gereksiz yere yoracağı kanaatindeyim mühendislerin devir saatinde ki kırmızı işareti boşuna koyacağını sanmıyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
arkadaşlar internetten telefon tutucu sipariş etmiştim bugün takiyim dedim fakat gidonda bunu takabileceğim bir alan yokmuş meğersem. Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz? Gidonda yeteri kadar boşluk yok, olanı da zaten aynalar bitirmiş ve 1 parmaklık boşluk kalmış.

şu parçadan bahsediyor arkadaşlar, muhammet Kandemir ile iletişim kurabilirsiniz hem telefon tutucu hemde gidon yükseltme satıyor. 05396013533 kendisi şuan karadeniz turunda.
big_313395587o1r.jpg
[/url][/IMG]

şu linkten de ulaşabilirsiniz.
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-bajaj-pulsar-gidon-ara-demiri-200ns,150as,150ns-313395587/detay

gidon yükseltme linki
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-bajaj-pulsar-gidon-yukseltme-200ns,150ns,150as-313090596/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
ben milletin top speed hastalıgını anlamıyorum arkadaş.
bu motor zaten 120 den sonra hızlansa bile güven vermiyor.bir ara 135 kadar yaptım ama bir daha denemedim
güvensiz olduktan sonra 160 bassan ne yazar.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Aga anlamiyorum nasil guven vermiyor 135 145 hatta ustu hizlarada ciktim balansta falan birsey yoksa gene motor gidiyor one biraz agirlik verdinmi sorun olmuyor bende gecenlerde kafa sallamaya baslamisti balans ayari gitmis balans yaptik yeniden duzeldi
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Aga anlamiyorum nasil guven vermiyor 135 145 hatta ustu hizlarada ciktim balansta falan birsey yoksa gene motor gidiyor one biraz agirlik verdinmi sorun olmuyor bende gecenlerde kafa sallamaya baslamisti balans ayari gitmis balans yaptik yeniden duzeldi

Hocam eğer 250cc ve üstü motor kullanmadıysanız o hissi kavrayamazsınız.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Hocam eğer 250cc ve üstü motor kullanmadıysanız o hissi kavrayamazsınız.

Surdum kardesim mesele agirlikla da alakali ama oyle guven vermiyor kaza yaptiracak givi bi durumda olmuyor pulsar 90,110 km hizda gayet guzel basiyor yere sonraki hizlarda yukseliyor 154 de karsida ruzgar varsa bile bariz bi sekilde hissediyorsun one biraz kapaklandinmi sorun olmuyor ama eger balansta,direksiyonda,lastik basinclarinda sorun varsa sikinti olur mesela benim balans bozuldugunda 120 ye ciktigimda kafa salliyor az daha hizlanim dedigimde gidon tokatlayacakmis gibi oluyordu yeniden balans yaptirinca duzeldi bwms1000r da kullandim istanbul edirne yaptik 1 videste 140 gordum zorlasam dahada giderdi 280 km hiza ciktim ve oda bana guven vermedi agir olmasi yere basmasi falan o hizda hikaye bariz bi sekilde hissediyorsun hele gaza asildiginda
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Aga anlamiyorum nasil guven vermiyor 135 145 hatta ustu hizlarada ciktim balansta falan birsey yoksa gene motor gidiyor one biraz agirlik verdinmi sorun olmuyor bende gecenlerde kafa sallamaya baslamisti balans ayari gitmis balans yaptik yeniden duzeldi

üstad lastikler orjinal lastikler. sıcak havalarda tutuşu iyi(asfalt çok sıcak olmayınca)135 km sürati 9500 devirlerde veriyor bassam daha gidecek ama çok acaip rüzgar yiyorsun ve başlıyor gidon tokatlama ve saga sola kaymalar.
benim kullanış tarzım 6000 devirler sehirler arası yola cıkınca 7000 devir oda 100 km surate tekabül ediyor buda bana yetiyor.
rahat ve konforlu sürmeyi tercih ediyorum.motor kullandıgımdan beri 25 yıldır hep sakin kullanırım.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Şu arka selenin altındaki sigortaları kabloları akünün yanına alsalarmış orası bomboş bizde arka selenin altına en azından bir kilit atardık yav.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki bazilariniza saçma gelecek ama şöyle bir durum.var . Depo dolu iken alet daha oturaklı daha iyi viraj yapıyor. Depo bosaldimi yakıt gösterge çizgileri bitti mi ,alet bayağı bir dengesizlesiyor.

Sizin Pulsar larda da benzer durum var mı? Bir motorum daha var onda böyle bir durum yok
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Belki bazilariniza saçma gelecek ama şöyle bir durum.var . Depo dolu iken alet daha oturaklı daha iyi viraj yapıyor. Depo bosaldimi yakıt gösterge çizgileri bitti mi ,alet bayağı bir dengesizlesiyor.

Sizin Pulsar larda da benzer durum var mı? Bir motorum daha var onda böyle bir durum yok

çünkü depo doluyken agırlık merkezi daha da asagıda olur ve bu da viraj yapmanızı kolaylastırır.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
üstad lastikler orjinal lastikler. sıcak havalarda tutuşu iyi(asfalt çok sıcak olmayınca)135 km sürati 9500 devirlerde veriyor bassam daha gidecek ama çok acaip rüzgar yiyorsun ve başlıyor gidon tokatlama ve saga sola kaymalar.
benim kullanış tarzım 6000 devirler sehirler arası yola cıkınca 7000 devir oda 100 km surate tekabül ediyor buda bana yetiyor.
rahat ve konforlu sürmeyi tercih ediyorum.motor kullandıgımdan beri 25 yıldır hep sakin kullanırım.

Abicim orjinal lastiklere hic girmeyelim 120 den sonra sarpa sariyo benim arkadasta orjinal lastikler varken onumde 140 li hiza cikti arka tekerin duz degilde saga sola gittigini gordum michlen var suanda onda ip gibi gidiyo tutunmuyoki lastikler yola cok bisey beklememk lazim
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Abicim orjinal lastiklere hic girmeyelim 120 den sonra sarpa sariyo benim arkadasta orjinal lastikler varken onumde 140 li hiza cikti arka tekerin duz degilde saga sola gittigini gordum michlen var suanda onda ip gibi gidiyo tutunmuyoki lastikler yola cok bisey beklememk lazim

Bende de orjinal lastikler var fakat 1-2 haftaya kadar Metzeler Lasertec taktırıcam kullanıcıları yağmur performansı çok iyi dediği için hız konusu da lastikler alakalı olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bende de orjinal lastikler var fakat 1-2 haftaya kadar Metzeler Lasertec taktırıcam kullanıcıları yağmur performansı çok iyi dediği için hız konusu da lastikler alakalı olduğunu düşünüyorum.

Hızı etkiler demiyorum zaten ama o hızda daha stabil gidecektir zaten orjinal lastikleri değişince aradaki farkı sende görüp yazacaksın
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
lastikleri degiştirdikten sonra denerim ve sonucunu yazarım
görüşün için teşekkürler ayzek kardeşim.
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
66
Benzin aldığım yeri değiştirdim ve stop etme sorunu ortadan kalktı.Anladım ki bu arkadaş kalite benzin istiyor.
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
28
bi sorum olucak az önce 2.elleri araştırdım.yeni model ve az km olmasına ragmen ya satılık yada takaslı bi sıkıntımı var acaba ?
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
bi sorum olucak az önce 2.elleri araştırdım.yeni model ve az km olmasına ragmen ya satılık yada takaslı bi sıkıntımı var acaba ?

Hocam biz burdan sana ne desek boş adamın paraya ihtiyacı vardır satar , motor gücü yetersiz kalmıştır satar , ailesinden tepki vardır satar kısacası her türlü bahane olabilir motorda sorunda olabilir fakat ben kullanıcı olarak bir sorununu görmedim memnunum 2k km oldu bu arada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst