- Katılım
- 24 Haz 2016
- Mesajlar
- 147
Çin malı hava soğutmalı motorum sürekli 110 gidebiliyosa su soğutmalı Pulsar da 130-140 gider dimiBu arada 210cc o çinli, bilmiyosan belirteyim. Yüksek hızda rahatsız ediyo mu diye sorarsan bence hızlandıkça daha iyi oluyo. Kasisler daha az vuruyo sanki. Yolda giderken zıplama azalıyor.
Hocam ben pulsar zannetim fakat gitmesine gider ama sürekli redline motoru gereksiz yere yoracağı kanaatindeyim mühendislerin devir saatinde ki kırmızı işareti boşuna koyacağını sanmıyorum.