Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Arkadaslar selam, iki motoru da ayni km, temizlik ve sartlarda kabul edersek;
7.500 tl ye 2016 model mi
7.000 tl ye 2015 model mi tavsiye edersiniz? 2015-2016 modelleri arasinda fark nedir aydinlatabilir misiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2015 ile 2016 arasında fark yok. 2016 ya 7500 vereceğine 500 daha ver sıfır al o zaman rodaji falanda sen yapmış olursun. Ha üzerinde güzel lastik top case ne biliyor ruzgarlik falan vardır o zaman ayrı konu. 2015 7000 bin daha mantıklı bence.
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Arkadaslar selam, iki motoru da ayni km, temizlik ve sartlarda kabul edersek;
7.500 tl ye 2016 model mi
7.000 tl ye 2015 model mi tavsiye edersiniz? 2015-2016 modelleri arasinda fark nedir aydinlatabilir misiniz?

Aynı motor farkı yok sadece sticker vardı 2016 modellerde NAKED SPORT yazıyordu depo grenajında birde kuyruk grenajında olması lazım.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Arkadaslar selam, iki motoru da ayni km, temizlik ve sartlarda kabul edersek;
7.500 tl ye 2016 model mi
7.000 tl ye 2015 model mi tavsiye edersiniz? 2015-2016 modelleri arasinda fark nedir aydinlatabilir misiniz?

2.elde motorun modelinden çok kullanan kişisi önemlidir benim için, yoksa apaçi ruhu taşıyan bir kullanıcı 2 ayda motoru pert eder.
2015 ile 2016 arasında bir fark yoktur teknik ve görsel olarak.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Evet dediginiz gibi bir sticker var sadece. Benim merak ettigim asil nokta su, kronik ariza durumlari vs nasil. Eger dediginiz gibi bir farklari yoksa ben 2015 modele yoneleyim. Alirken dikkat etmem gereken noktalar nelerdir peki, motorun hirpalanmamis oldugunu nasil anlayabirim?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

Sifir almayi da dusundum fakat hem ekstra masraf olacak hem de daha once vitesli kullanmadigim icin rodaj ile ugrasip hem motoru hem de kendimi yormak istemiyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
130-140 ile giderken rahatsız etmiyor mu ayriyeten uzun yolda sürekli yüksek devir motoru fazladan yormaz mı?
Çin malı hava soğutmalı motorum sürekli 110 gidebiliyosa su soğutmalı Pulsar da 130-140 gider dimi :) Bu arada 210cc o çinli, bilmiyosan belirteyim. Yüksek hızda rahatsız ediyo mu diye sorarsan bence hızlandıkça daha iyi oluyo. Kasisler daha az vuruyo sanki. Yolda giderken zıplama azalıyor.
 
Katılım
30 Tem 2016
Mesajlar
87
Arkadaşlar motor calisir durumda boştayken devir gostergesi 2k'da takili kaliyor inmiyorda yukselmiyorda. Herkeste mi boyle benim motur mu bozuk
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Arkadaşlar motor calisir durumda boştayken devir gostergesi 2k'da takili kaliyor inmiyorda yukselmiyorda. Herkeste mi boyle benim motur mu bozuk

Gaz kolundaki ayarlı vidanın kontrol edilip boşluğuna bakılmalı sonra gitmiyorsa yazılım attıracaksın.Ayar yapabilmen için 2 anahtar lazım gaz teli ayarı hemen manetin altında koruyucu plastik i sıyırıp telin ayarına bak belki çok sıkılmış olabilir dönüşlerde gaz veriyorsa azda olsa motosiklet gaz kolunun boşluğu sıfırdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------


Büyük geçmiş olsun buralardamı bu arkadaş :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Gaz kolundaki ayarlı vidanın kontrol edilip boşluğuna bakılmalı sonra gitmiyorsa yazılım attıracaksın.Ayar yapabilmen için 2 anahtar lazım gaz teli ayarı hemen manetin altında koruyucu plastik i sıyırıp telin ayarına bak belki çok sıkılmış olabilir dönüşlerde gaz veriyorsa azda olsa motosiklet gaz kolunun boşluğu sıfırdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=5o_CQCJgr9A

Büyük geçmiş olsun buralardamı bu arkadaş :)
Motovlog sevdasına sakatlanan biri daha :) Taksiciye üzüldüm umarım kapısında göçük yoktur.
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim
Ekipman alıp öyle 150 veya 200ns almak.
Güvenli sürüşler
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
74
akadaşalr herkese merhaba, artık 200 ns le bende aranıza katıldım motor gayet iyi su anda 230 km deyim rodajı tamamlamaya çalışıyorum, motoru aldıktan sonra lastikleri mıchelin ile deiştim shad 45 çanta taktırdım, (üzeindeki çıkan orijinal lastiklerini satıyorum ilgilenen varsa mesaj atabilir 70 km civarı kullandım.)herkese hayırlı günler diliyorum.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Duke 200 aynaları sanırım fena olmamış

149849d1404802361-pulsar-200-ns-owners-review-experiences-10339350_685381831508440_3324785520126398381_o.jpg
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
arkadaşlar internetten telefon tutucu sipariş etmiştim bugün takiyim dedim fakat gidonda bunu takabileceğim bir alan yokmuş meğersem. Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz? Gidonda yeteri kadar boşluk yok, olanı da zaten aynalar bitirmiş ve 1 parmaklık boşluk kalmış.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
arkadaşlar internetten telefon tutucu sipariş etmiştim bugün takiyim dedim fakat gidonda bunu takabileceğim bir alan yokmuş meğersem. Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz? Gidonda yeteri kadar boşluk yok, olanı da zaten aynalar bitirmiş ve 1 parmaklık boşluk kalmış.

Muhammed Kandemir Gidon yükseltme aparatı ve navi tutucu aparat .
satıyor .

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

+905396013533
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
arkadaşlar internetten telefon tutucu sipariş etmiştim bugün takiyim dedim fakat gidonda bunu takabileceğim bir alan yokmuş meğersem. Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz? Gidonda yeteri kadar boşluk yok, olanı da zaten aynalar bitirmiş ve 1 parmaklık boşluk kalmış.

Hocam gidon uzatma aparatı deniyor sanırım ona, gidonun iç kısımlarına ek yaparak uzatılabiliyor servise sormak lazım ben de bulamadım şimdi.
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
Muhammed Kandemir Gidon yükseltme aparatı ve navi tutucu aparat .
satıyor .

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

+905396013533

Hocam gidon uzatma aparatı deniyor sanırım ona, gidonun iç kısımlarına ek yaparak uzatılabiliyor servise sormak lazım ben de bulamadım şimdi.

Çok teşekkür ederim iletişime geçeceğim.
Güvenli sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst