Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

normalde 2000 km de degiştirilmesi önerilir.
fakat ben vites gecişleri sertleşmeye başladıgı zaman 2000 km ye bakmadan daha önceden degiştiriyorum.

Normalde 2000-2500 km de değiştirmek idealdir fakat bu senin kullanımıda bağlı sürekli yüksek devir kullanırsan yağ özelliğini daha hızlı kaybeder tam tersi durum içinde yağ uzun ömürlü olur ama 2500 km idealdir .
Ne servis bir şey dedi nede ben kitapcıkta görmedim değişim aralıklarını ilk bakımdan beri kullanıyorum şuan 3500 km de bayada sert kullandım...
Kitapcığın yazdığı.


40GWaA.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------




Ne servis bir şey dedi nede ben kitapcıkta görmedim değişim aralıklarını ilk bakımdan beri kullanıyorum şuan 3500 km de bayada sert kullandım...
Kitapcığın yazdığı.


http://i.hizliresim.com/40GWaA.jpg

Bakımlar 5000 km de bir yazılmış fakat dediğim gibi yüksek devir kullanınca yağ özelliğini daha hızlı kaybeder bununla birlikte piston ve silindirin yağlanması tam anlamıyla yapılamaz ve aşınma katsayısı artar. Kısacası ara yağ değişimleri motor ömrünü uzatır.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Bakımlar 5000 km de bir yazılmış fakat dediğim gibi yüksek devir kullanınca yağ özelliğini daha hızlı kaybeder bununla birlikte piston ve silindirin yağlanması tam anlamıyla yapılamaz ve aşınma katsayısı artar. Kısacası ara yağ değişimleri motor ömrünü uzatır.

Teşekkürler çok acil bir durumum yok sanırım ama motosikletine iyi bakmak istiyorsan sık değiştir diyorsun eyvallah bir an dedim motosikletin içine ettim ama telaş edeceğim durum yok gibi yağın rengide yerinde eskime var tabiki cevap için sağol.
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
69
Selamın aleyküm abiler pulsar 200 ns alırnırmi ilk motor olcak parçası falan uzun olsun biraz tipi olsun 120 km gibi hızlara çıkabilsin rahat rahat diye bu motoru beğendim ama ana sayfada pulsar almayın pulsar rezilligi gibi seyler çıkıyor içime bir öküz oturuyor lütfen kullanicilari aydinlatsin beni
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Teşekkürler çok acil bir durumum yok sanırım ama motosikletine iyi bakmak istiyorsan sık değiştir diyorsun eyvallah bir an dedim motosikletin içine ettim ama telaş edeceğim durum yok gibi yağın rengide yerinde eskime var tabiki cevap için sağol.

Rica ederim. Aynen öyle zaten kesinlikle değişmesi gerekse bu motoru yapan mühendisler kullanma kılavuzuna yazarlardı kendi yaptıkları aletin adını çıkartmamak adına.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

Selamın aleyküm abiler pulsar 200 ns alırnırmi ilk motor olcak parçası falan uzun olsun biraz tipi olsun 120 km gibi hızlara çıkabilsin rahat rahat diye bu motoru beğendim ama ana sayfada pulsar almayın pulsar rezilligi gibi seyler çıkıyor içime bir öküz oturuyor lütfen kullanicilari aydinlatsin beni

Dostum illa ki alınır alınmayacak diye bir durum yok sonuçta bu motorlarla 100 bin km üzerine çıkan çok sayıda pulsarlar var birde bu paraya japonların en fazla 150 liliğini alırsın kaldi ki son hızın 120 olur o da rampa aşağı. Eğer dersen param 250 lik japona yeter al o zaman ama yeni başlayacaksın en ufak bi düşüp kalkmanda en azından 1 lira daha bayılırsın. Ama pulsar küçümsenecek makina değil 23 beygir ben 125 lik 10 beygir Honda Cb125e den geçtim aradaki fark çok rahat hissediyorsun
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
69
Maddiyat pek yok olsa duke 200 alcaktim 8 küsür fiyat makul servisi parçasıda ucuz lise öğrencisiyiz üniversite gecene kadar 1 sene civarı kullanıp 250 300 cc bir naked veya ss makına almak var aklımda
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Maddiyat pek yok olsa duke 200 alcaktim 8 küsür fiyat makul servisi parçasıda ucuz lise öğrencisiyiz üniversite gecene kadar 1 sene civarı kullanıp 250 300 cc bir naked veya ss makına almak var aklımda

İlk motosikletin olacak ise git 150 ns al fiyatı uygun pulsar ile aynı görünüşe sahip sonra yükseltirsin üste yazıldığı gibi pulsar hafife alıncak alet değil.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
ARkadaşlar bu aralar vitesi boşa almada sorun yaşıyrum. Motoru durdurduktan sonra boşa almak için 1 den boşa ya da 2 den boşa alırken yarım gitmiyor zımbırtı. hafif dokunuyorum öyle sert dokunuşlar yapmıyorum. motor 9000km geldi. yağ değişimiyle ilgili olabilir mi? ya da debraj kaçırması denilen şey böyle birşey mi? Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Saygılar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
ARkadaşlar bu aralar vitesi boşa almada sorun yaşıyrum. Motoru durdurduktan sonra boşa almak için 1 den boşa ya da 2 den boşa alırken yarım gitmiyor zımbırtı. hafif dokunuyorum öyle sert dokunuşlar yapmıyorum. motor 9000km geldi. yağ değişimiyle ilgili olabilir mi? ya da debraj kaçırması denilen şey böyle birşey mi? Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Saygılar.

Yeni yağ koyduğun zaman vites geçişinde sıkıntı olmuyorsa büyük oranda yağın eskime durumu olmuş olabilir, kendine göre debriyaj ayarı yaptır daha iyi vites geçişi olur.
geçen sene ramazan bayramında istanbul-trabzon yaptım, geredeye kadar 100km hız, gerede-samsun 120km hız, samsun-trabzon arasını 130km hız üzeri gittim ve yaktığım yakıt sadece 130tl idi.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
93
Deposu dolu olduktan sonra her yere gider tabi niye gitmesin :) Ancak 90-100km hýz bandýný aþmak için saðlam bütçe gerekiyo

Geçen hafta tek kişi 120 tl ile aldığım yolu bu hafta 2 kişi + çantalar min.110km hız max 150km hız ile 180 tl yaktı. Toplam mesafe 950 km.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

znJPvY.jpg


rEJldm.jpg


Bulancak, hamakta yorgunluk atıyoruz.

Hayırlı bayramlar herkese.
 
Katılım
12 Eyl 2016
Mesajlar
2
Öncelikle hayırlı bayramlar herkese.
Foruma yeni kayıt oldum ancak özellikle bu konuyu yakın takip edenlerdenim. Ne kadar kötü şey okusam da maddi bütçe olarak uygun geldiği için ve birazda tarz olarak beğendiğimden 200 Ns almış bulunmaktayım. 2016 Model Pamukova yıldırım motordan 0 olarak siyah rengini aldım. 1 hafta oldu alalı şuan 800 km de, ilk bakımını 600 km de yaptırdım. Servisten memnunum. Motul yağ kullanıyorlar. İlgileniyorlar başlarında durabiliyorsunuz :cat: Ancak maalesef şu debriyaj manetinin zırıltısı, stop etme sorunu, devir dalgalanması ve göstergenin sıfırlanması sorunlarım var. Servis bayramdan sonra halledeceğini söyledi şu anlık bir kötü durum olmasa da insanın canı sıkılmıyor değil. Lafı fazla uzatmadan. Motordan memnunum. İlk motorum değil. Umarım son da olmaz. Sakarya Adapazarı içi arkadaşlarla irtibat halinde olabilirim. İyi forumlar herkese. :wiinkk:
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Öncelikle hayırlı bayramlar herkese.
Foruma yeni kayıt oldum ancak özellikle bu konuyu yakın takip edenlerdenim. Ne kadar kötü şey okusam da maddi bütçe olarak uygun geldiği için ve birazda tarz olarak beğendiğimden 200 Ns almış bulunmaktayım. 2016 Model Pamukova yıldırım motordan 0 olarak siyah rengini aldım. 1 hafta oldu alalı şuan 800 km de, ilk bakımını 600 km de yaptırdım. Servisten memnunum. Motul yağ kullanıyorlar. İlgileniyorlar başlarında durabiliyorsunuz :cat: Ancak maalesef şu debriyaj manetinin zırıltısı, stop etme sorunu, devir dalgalanması ve göstergenin sıfırlanması sorunlarım var. Servis bayramdan sonra halledeceğini söyledi şu anlık bir kötü durum olmasa da insanın canı sıkılmıyor değil. Lafı fazla uzatmadan. Motordan memnunum. İlk motorum değil. Umarım son da olmaz. Sakarya Adapazarı içi arkadaşlarla irtibat halinde olabilirim. İyi forumlar herkese. :wiinkk:

Yazdığın sorunlar kronik gülü seven dikenine katlınıcak artık pulsarı böyle kabullenmek lazım zamanla düzeliyor bazı şeyler ben 3550 deyim hala çalıştırıken gaz vermez isem tekleyip sıfırlıyor o yüzden fazla TAKINTI Haline getirmeye gerek yok yolda stop ettirme sorununu çözdür gerisi bir şey değil...
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Ben gaz vermeden çalıştırıyorum, stop etme yok ( bir kaç kere oldu o da durduğum yerde gazla oynayınca oldu o da 1.5 devir ile 2 devir arasında oynarken hareket halinde olmadı ) , gösterge sıfırlamıyor, Devir dalgalanması yazılımdan önce vardı ama şimdi yok zaten önceden de takmıyordum. Bunlar para vetipte katlanmak zorunda olduğunuz sorunlar değil, firma bu sorunları halletmek zorunda. Motorunuzu çalıştırdıkdan sonra 1 dk oldu yerde çalıştırın yapıyor mu ?
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Ben gaz vermeden çalıştırıyorum, stop etme yok ( bir kaç kere oldu o da durduğum yerde gazla oynayınca oldu o da 1.5 devir ile 2 devir arasında oynarken hareket halinde olmadı ) , gösterge sıfırlamıyor, Devir dalgalanması yazılımdan önce vardı ama şimdi yok zaten önceden de takmıyordum. Bunlar para vetipte katlanmak zorunda olduğunuz sorunlar değil, firma bu sorunları halletmek zorunda. Motorunuzu çalıştırdıkdan sonra 1 dk oldu yerde çalıştırın yapıyor mu ?

Hocam hintliler enjeksiyonlu , su soğutma işlerine daha yeni başladılar illa ki sorunlar olucaktır kimse emeklemeden yürümeye başlamaz ama yeni gelicek modellerde bu sorun olacağını sanmıyorum. Gösterge sıfırlaması bendede yok devir dalgalanması oluyor heralde ama pek takmıyorum stop etme sorunu 2 kere yaşadım fakat pek sıkıntım olmadı ben memnunum motordan.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Geçen hafta tek kişi 120 tl ile aldığım yolu bu hafta 2 kişi + çantalar min.110km hız max 150km hız ile 180 tl yaktı. Toplam mesafe 950 km.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

http://i.hizliresim.com/znJPvY.jpg

http://i.hizliresim.com/rEJldm.jpg

Bulancak, hamakta yorgunluk atıyoruz.

Hayırlı bayramlar herkese.
19 kuruş yakmış az mı hocam :cherry: Ben 130-140 gidince 4.5 litre yakıyo dediğimde az taşlanmadım. Motora benzin dök yak dediler :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
110-120 km hızla giderken 100 kmde 3 litre yakiyorum.sizin motorda bir ayarsizlık var galiba
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst