Arkadaslar selam, iki motoru da ayni km, temizlik ve sartlarda kabul edersek;
7.500 tl ye 2016 model mi
7.000 tl ye 2015 model mi tavsiye edersiniz? 2015-2016 modelleri arasinda fark nedir aydinlatabilir misiniz?
Arkadaslar selam, iki motoru da ayni km, temizlik ve sartlarda kabul edersek;
7.500 tl ye 2016 model mi
7.000 tl ye 2015 model mi tavsiye edersiniz? 2015-2016 modelleri arasinda fark nedir aydinlatabilir misiniz?
Çin malı hava soğutmalı motorum sürekli 110 gidebiliyosa su soğutmalı Pulsar da 130-140 gider dimi130-140 ile giderken rahatsız etmiyor mu ayriyeten uzun yolda sürekli yüksek devir motoru fazladan yormaz mı?
Arkadaşlar motor calisir durumda boştayken devir gostergesi 2k'da takili kaliyor inmiyorda yukselmiyorda. Herkeste mi boyle benim motur mu bozuk
Motovlog sevdasına sakatlanan biri dahaGaz kolundaki ayarlı vidanın kontrol edilip boşluğuna bakılmalı sonra gitmiyorsa yazılım attıracaksın.Ayar yapabilmen için 2 anahtar lazım gaz teli ayarı hemen manetin altında koruyucu plastik i sıyırıp telin ayarına bak belki çok sıkılmış olabilir dönüşlerde gaz veriyorsa azda olsa motosiklet gaz kolunun boşluğu sıfırdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=5o_CQCJgr9A
Büyük geçmiş olsun buralardamı bu arkadaş![]()
Ekipman alıp öyle 150 veya 200ns almak.Arkadaşlar selamlar, 9.000 bütçem var yeni bi motor alıcağım 150 ile 200 ns arasında kaldım 200deki stop etme sorunu vs. 150 de varmı ? 150 ns alıp üzerine ekipman almak mı 200 ns alıp parça parça ekipman almakmı ? yardımcı olursanız sevinirim
19 kuruş yakmış az mı hocam :cherry: Ben 130-140 gidince 4.5 litre yakıyo dediğimde az taşlanmadım. Motora benzin dök yak dediler :queen:
arkadaşlar internetten telefon tutucu sipariş etmiştim bugün takiyim dedim fakat gidonda bunu takabileceğim bir alan yokmuş meğersem. Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz? Gidonda yeteri kadar boşluk yok, olanı da zaten aynalar bitirmiş ve 1 parmaklık boşluk kalmış.
arkadaşlar internetten telefon tutucu sipariş etmiştim bugün takiyim dedim fakat gidonda bunu takabileceğim bir alan yokmuş meğersem. Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz? Gidonda yeteri kadar boşluk yok, olanı da zaten aynalar bitirmiş ve 1 parmaklık boşluk kalmış.
Hocam gidon uzatma aparatı deniyor sanırım ona, gidonun iç kısımlarına ek yaparak uzatılabiliyor servise sormak lazım ben de bulamadım şimdi.
Muhammed Kandemir Gidon yükseltme aparatı ve navi tutucu aparat .
satıyor .
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
+905396013533
Hocam gidon uzatma aparatı deniyor sanırım ona, gidonun iç kısımlarına ek yaparak uzatılabiliyor servise sormak lazım ben de bulamadım şimdi.