Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Selam arkadaşlar,

bizim motor için telefon tutucu kullanan var mı ? Ben geçen hafta bir tane aldım fakat gidona bağlayacak kadar genişlik yok. Ayna ile elcik arasındaki boşluk çok küçük kalıyor. Kullandığınız ürün varsa önerebilir misiniz ya da çözüm öneriniz var mı ?
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
29
Selam arkadaşlar,

bizim motor için telefon tutucu kullanan var mı ? Ben geçen hafta bir tane aldım fakat gidona bağlayacak kadar genişlik yok. Ayna ile elcik arasındaki boşluk çok küçük kalıyor. Kullandığınız ürün varsa önerebilir misiniz ya da çözüm öneriniz var mı ?


scooter için olan modellerden almanı tavsiye ederim, aynayı söküp aynayla bağlantı yeri arasına sıkıştırlarak takılıyor. onu istersen deponun gidona yakınında olan 2 tane vida var oraya da bağlayabilirsin.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Bugün servise gidip şu ünlü plastik parçayı karbüratör hava emme borusuna taktırdım. Motor ciddi şekilde serileşti. Eskiden ittire kaktıra gidiyor gibiydi özellikle üst devirlerde (7000 üstü). Şuan çok seri, gaz açtın mı kesintisiz bir şekilde hızlanıyor. Ayrıca bir miktar titreşim de azaldı gibi ama kesin olarak konuşmayayım bana öyle gelmiş olabilir.

Kısacası, motorunuz üst devirlerde gitmemeye başlıyorsa servisten o parçayı takmasını isteyin. Garantiden takılıyor zaten o yüzden bir ücreti yok. Sanırım parçanın adı hava emme borusu plastik burcu. Servis bilmiyorsa merkezi arayıp sorsun.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Bugün servise gidip şu ünlü plastik parçayı karbüratör hava emme borusuna taktırdım. Motor ciddi şekilde serileşti. Eskiden ittire kaktıra gidiyor gibiydi özellikle üst devirlerde (7000 üstü). Şuan çok seri, gaz açtın mı kesintisiz bir şekilde hızlanıyor. Ayrıca bir miktar titreşim de azaldı gibi ama kesin olarak konuşmayayım bana öyle gelmiş olabilir.

Kısacası, motorunuz üst devirlerde gitmemeye başlıyorsa servisten o parçayı takmasını isteyin. Garantiden takılıyor zaten o yüzden bir ücreti yok. Sanırım parçanın adı hava emme borusu plastik burcu. Servis bilmiyorsa merkezi arayıp sorsun.


Selam,

Kesinlikle benim derdimin dermanı gibi görünüyor. 7000 devire geldi mi birisi arkadan motoru çektiriyor gibi davranıyor. Normalde 2500'de yağ değişimi için gidecektim ama şu anda 2200 km oldu. Yarın servis açık olursa gitmeyi düşünüyorum.

Bu arada yakıt tüketiminiz ne durumda? Ben sürekli 90-110 aralığında kullanıyorum. 100 kmde 2.7 ile 3.1 arası tüketiyor. Bir tek dün anlamadığım bir şekilde su gibi içti. 3.6 litre gördüm 100 km'de ama ben de yanlış hesaplamış olabilirim :D
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Selam,

Kesinlikle benim derdimin dermanı gibi görünüyor. 7000 devire geldi mi birisi arkadan motoru çektiriyor gibi davranıyor. Normalde 2500'de yağ değişimi için gidecektim ama şu anda 2200 km oldu. Yarın servis açık olursa gitmeyi düşünüyorum.

Bu arada yakıt tüketiminiz ne durumda? Ben sürekli 90-110 aralığında kullanıyorum. 100 kmde 2.7 ile 3.1 arası tüketiyor. Bir tek dün anlamadığım bir şekilde su gibi içti. 3.6 litre gördüm 100 km'de ama ben de yanlış hesaplamış olabilirim :D

Bu aralar nakitim yok fazla, o yüzden depoyu doldurcak fırsat bulamıyorum, yakın bir zamanda doldurup sağlıklı bir ölçüm yapar burdan paylaşırım. Rodaj döneminde sakin kullanımla (4500 devir çoğunlukla) 2.60 lt/100 km yakmıştı.
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
4
Bende yarın gideceğim bu durum için umarım düzelir 4-5 bin arası devirlerde aynı olay benim başımada geliyor ayrıca motoru dün biraz zorladım aslında çok da değil ama istop etdi hararet yaptığını düşünüyorum neyseki pulsar 200ns i olan bir kardeşimin çok yardımı dokundu ona tekrarlardan çok teşekkür ediyorum sizce neden bu kadar hararet yapmış olabilir arkadaşlar yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Günlük Kullanımda branda örtmek bazen zulüm oluyor. sele Örtüsü gibi bir şey bulan var mı?
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
ben gittim servise hem 3 bin devirde takılma sorunu hem de 6binden sonra anlattığınız ileri geri boğulmasından dolayı, 3binde takılma sorunuyla alakalı rolanti gaz ayarını kıstı usta devirdeki dalgalanma içinde 5 bin bakımında gel bi parça takarız dedi. Motor henüz 1700 kmde. ustanın elinde olmadığından mı 5 bin dedi yoksa 5binde takılması dahamı mantıklı bilgisi olan varmı?
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
4
Ben bugün 5 bin bakımını yaptım aynı dediğin sorun bendede var hava emme karbiratürünü takacaklardı normalde çözümü o ama parçaları yokmuş diğer servislerdede yok dedi 150 ns lerin çoğunda yapıyormuş bu hatayı ondan parça çabuk tükeniyormuş birde benim motor çabuk ısnıyor o sorunda bu hava emme karbiratüründen yapıyordur diye düşünüyorum bakalım hayırlısı sen yinede beş binde gime öyle bir sıkıntı varsa söyle garantiden yapsınlar beş bine kadar niye bekliyesesinki dimi ama ?
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Evet arkadaşlar, bir haftadır fırsat bulup da yazamadım ama iyi de oldu detaylı olarak test etme şansım oldu garantiden değişen parçaları.
Şu NS150'lerde olan 3 devir sıkıntısı, durunca rolanti devrinin yüksek kalma sıkıntısı ve 7500 civarı motorun kem küm yapaması... alışılagelmiş sorunlar. Bunlardan ekstra benim motorumda rolantideyken stop etme durumu da vardı. Bayide test motorunu sürdüm, gerçekten benim motorumun yanında saat gibiydi... Bunu da servise ifade ettim. Servis hava emme borusu burcu taktı. Birkaç gün kullandım ama daha kötü oldu bayılmalar gitmemeler falan... Birkaç gün sonra tekrar gittiğimde karburatörün garantiden değişmesine karar verildi. Bu süre zarfında motorumu kullandım. Parça gelince haber ettiler gittim. Sağolsunlar parçalar değişti... Yeni karburatör takıldı garantiden, hava filtresinin ucuna takılan o hava emme burcu söküldü çünkü o çok da mantıklı birşey değil üst devirlerde havayı iyice kıstığı için bu sefer yüksek devirde motorda bir saçmalama oluyor. Bunun yanı sıra çok yorgun olduğum için tam adını hatırlayamadığım sanırım yakıt emme birşeyi olan parça değişti. Hatta servis aslında karburatörün vs değişmesine hiç gerek olmadığını sadece bu parça ile sorunun çözdüldüğünü ifade etti. Ama ben hazır garantiden gelmişken karburatör değişsin mantığıyla baktığım ve servis yetkilisi de bunun farkında olduğu için karburatör de değişmiş oldu.

Şimdi mi? Şimdi motosikletim harika, saat gibi çalışıyor, rolanti devri hiç yüksek kalmıyor zaten. İlk çalıştırmada stop etme yok. 7500 devirde ani gaz açtığım taktirde çok minik bir gaz kesme olayı var ama motosiklet deneyimi uzun süreli olmayan biri hissetmez bile. Artık mevzudan kıllandığım için hissediyorum bazen diyebilirim. Sakin gaz açmada yok zaten. 3000 devir muhabbeti zaten fazla yoktu bende, hala yok.


Uzun lafın kısası bu sıkıntılar işi bilen biryerde tıkır tıkır bir gün içinde çözülüyor, yeterki garantiden parça isteyin ve gelmesi için gerekli olan yaklaşık 7-8 gün sabredin. Ben bu bahsettiğim şeyleri Bursa yetkili servisi olan Motocross Motorlu Araçlar'da yaptırdım. Hem tavırdan hem ilgiden hem de bilgiden memnun kaldım. Zaten hali hazırda eskiden beri Hyosung marka motosikletimi götürdüğüm bir yer olmasından dolayı sorunu çözeceklerinden ve mağdur etmeyeceklerinden emindim. Tavsiye ederim biraz motoru dinleyin, ne zaman ne tepki veriyor bu detaylarla birlikte gidin derdinizi anlatın bu sıkıntıları çözmek için uygulanan birkaç metod mevcut. Genelde bunlardan bir tanesi sizin çözümünüz oluyor. Bu detayı da servisten muhabbet sırasında aldım.

Bu konuda sıkıntısı olan herkese kolaylıklar dilerim.

Ekleme: Motorum şu an 3200 KM de. Yukarıda 5000 bakımını beklenmesi söylenen arkadaşlar olmuş. Bu detayı da belirtmek istedim. Hiç kendinizi 5000 km ye kadar sıkıntıya sokmayın zaten garanti olayında motoru bırakmıyorsunuz parça gelince arıyorlar sizi. Hee tabi iş yapmak istemeyen bir servise denk gelirseniz oralarda birtakım yalanlar dolanlar, "yok efendim motor açılmamış" vs gibi uydurmason şeyler duyabilirsiniz. Hatta mümkünse konuyu açan arkadaş ilk mesajla ilgili işlem yapabiliyorsa herkes gittiği servisi 0/10 puan aralığında yorumlasın ki elimizde adam gibi servislerin listedi olmuş olsun. Biz de giderken bilelim hangisi iyi hangisi kötü. Gerci her şehirde birden fazla alternatif yok ama en azından büyük şehirlerde fikir sahibi yapmış olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Bursa - Motocross Motor, Ali Şukla - Puan: 9/10
Çok memnun kaldım. İlgi, alaka, bilgi, işçilik hepsi çok güzeldi. Müşteri memnuniyeti üst seviyede. Randevu kabulü ve motor teslimi saatinde. Motosiklet ve yapılan işlemler ile ilgili sorulara uzun uzun açıklamalı cevaplar alabileceğiniz bir yer. Motoru teslim ederken öncelikle deneyip memnun kalmadığınız birşey olursa ifade etmenizi istiyorlar.
Bir puanı servis çıkış kapısının önüne koydukları müşteri motorlarının üzerinde anahtar bırakmalarından kırdım. :) Benim için önemli bir detay.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
http://www.motolastik.com/continental-80-100-17-46p-contigo-pmu28400

http://www.motolastik.com/continental-110-80-17-57s-contigo-pmu28396
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
4
Evet arkadaşlar, bir haftadır fırsat bulup da yazamadım ama iyi de oldu detaylı olarak test etme şansım oldu garantiden değişen parçaları.
Şu NS150'lerde olan 3 devir sıkıntısı, durunca rolanti devrinin yüksek kalma sıkıntısı ve 7500 civarı motorun kem küm yapaması... alışılagelmiş sorunlar. Bunlardan ekstra benim motorumda rolantideyken stop etme durumu da vardı. Bayide test motorunu sürdüm, gerçekten benim motorumun yanında saat gibiydi... Bunu da servise ifade ettim. Servis hava emme borusu burcu taktı. Birkaç gün kullandım ama daha kötü oldu bayılmalar gitmemeler falan... Birkaç gün sonra tekrar gittiğimde karburatörün garantiden değişmesine karar verildi. Bu süre zarfında motorumu kullandım. Parça gelince haber ettiler gittim. Sağolsunlar parçalar değişti... Yeni karburatör takıldı garantiden, hava filtresinin ucuna takılan o hava emme burcu söküldü çünkü o çok da mantıklı birşey değil üst devirlerde havayı iyice kıstığı için bu sefer yüksek devirde motorda bir saçmalama oluyor. Bunun yanı sıra çok yorgun olduğum için tam adını hatırlayamadığım sanırım yakıt emme birşeyi olan parça değişti. Hatta servis aslında karburatörün vs değişmesine hiç gerek olmadığını sadece bu parça ile sorunun çözdüldüğünü ifade etti. Ama ben hazır garantiden gelmişken karburatör değişsin mantığıyla baktığım ve servis yetkilisi de bunun farkında olduğu için karburatör de değişmiş oldu.

Şimdi mi? Şimdi motosikletim harika, saat gibi çalışıyor, rolanti devri hiç yüksek kalmıyor zaten. İlk çalıştırmada stop etme yok. 7500 devirde ani gaz açtığım taktirde çok minik bir gaz kesme olayı var ama motosiklet deneyimi uzun süreli olmayan biri hissetmez bile. Artık mevzudan kıllandığım için hissediyorum bazen diyebilirim. Sakin gaz açmada yok zaten. 3000 devir muhabbeti zaten fazla yoktu bende, hala yok.


Uzun lafın kısası bu sıkıntılar işi bilen biryerde tıkır tıkır bir gün içinde çözülüyor, yeterki garantiden parça isteyin ve gelmesi için gerekli olan yaklaşık 7-8 gün sabredin. Ben bu bahsettiğim şeyleri Bursa yetkili servisi olan Motocross Motorlu Araçlar'da yaptırdım. Hem tavırdan hem ilgiden hem de bilgiden memnun kaldım. Zaten hali hazırda eskiden beri Hyosung marka motosikletimi götürdüğüm bir yer olmasından dolayı sorunu çözeceklerinden ve mağdur etmeyeceklerinden emindim. Tavsiye ederim biraz motoru dinleyin, ne zaman ne tepki veriyor bu detaylarla birlikte gidin derdinizi anlatın bu sıkıntıları çözmek için uygulanan birkaç metod mevcut. Genelde bunlardan bir tanesi sizin çözümünüz oluyor. Bu detayı da servisten muhabbet sırasında aldım.

Bu konuda sıkıntısı olan herkese kolaylıklar dilerim.

Ekleme: Motorum şu an 3200 KM de. Yukarıda 5000 bakımını beklenmesi söylenen arkadaşlar olmuş. Bu detayı da belirtmek istedim. Hiç kendinizi 5000 km ye kadar sıkıntıya sokmayın zaten garanti olayında motoru bırakmıyorsunuz parça gelince arıyorlar sizi. Hee tabi iş yapmak istemeyen bir servise denk gelirseniz oralarda birtakım yalanlar dolanlar, "yok efendim motor açılmamış" vs gibi uydurmason şeyler duyabilirsiniz. Hatta mümkünse konuyu açan arkadaş ilk mesajla ilgili işlem yapabiliyorsa herkes gittiği servisi 0/10 puan aralığında yorumlasın ki elimizde adam gibi servislerin listedi olmuş olsun. Biz de giderken bilelim hangisi iyi hangisi kötü. Gerci her şehirde birden fazla alternatif yok ama en azından büyük şehirlerde fikir sahibi yapmış olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Bursa - Motocross Motor, Ali Şukla - Puan: 9/10
Çok memnun kaldım. İlgi, alaka, bilgi, işçilik hepsi çok güzeldi. Müşteri memnuniyeti üst seviyede. Randevu kabulü ve motor teslimi saatinde. Motosiklet ve yapılan işlemler ile ilgili sorulara uzun uzun açıklamalı cevaplar alabileceğiniz bir yer. Motoru teslim ederken öncelikle deneyip memnun kalmadığınız birşey olursa ifade etmenizi istiyorlar.
Bir puanı servis çıkış kapısının önüne koydukları müşteri motorlarının üzerinde anahtar bırakmalarından kırdım. :) Benim için önemli bir detay.

Çok güzel açıklamışsın ama istanbulda yaşadığım için bı parçaların gelmesi çok uzun sürüyor burda dün 4230 km deydi motorum bende bu sıkıntılar giderilsin diye gideyim 5 bin bakımını erkenden yaptırayım dedim açıkcası 5 bin devirde bir takılma halen var o beni çok rahatsız ediyor onun içinde ayrı tekrardan gideceğim ama hararet sorununu yağ değişince çözdüm eğer motoru çok ısnınan ve ısıdan dolayı istop eden varsa servisde yağını değiştirsin bu arada 5 bin bakımıda 80 tl tutdu değişen parça yok sadece yağ ve yağ filtresini değiştirdiler
 
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar. Bende Bajaj Pulsar 150NS var. Yaklaşık 1 aylık. 2 tane sorum var.
1-Motoru çalıştırıp harekete başladığı zaman devir 3000-4000 oluyor hemen. Bu normal mi? Biraz fazla değil mi?
2-Motor hareket halindeyken boşa geçebiliyor fakat motor dururken boşa almak nerdeyse imkansız. Bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Böyle bir sorunla karşılaşan var mı?
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Merhaba arkadaşlar. Bende Bajaj Pulsar 150NS var. Yaklaşık 1 aylık. 2 tane sorum var.
1-Motoru çalıştırıp harekete başladığı zaman devir 3000-4000 oluyor hemen. Bu normal mi? Biraz fazla değil mi?
2-Motor hareket halindeyken boşa geçebiliyor fakat motor dururken boşa almak nerdeyse imkansız. Bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Böyle bir sorunla karşılaşan var mı?

1- Rölanti ayarı öyle ayarlamışlardır genelde sıfır motorları öyle ayarlıyor servis düşürülebilir.
2- Benimki tam tersi durunca rahat geçiyor :)
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Merhaba arkadaşlar. Bende Bajaj Pulsar 150NS var. Yaklaşık 1 aylık. 2 tane sorum var.
1-Motoru çalıştırıp harekete başladığı zaman devir 3000-4000 oluyor hemen. Bu normal mi? Biraz fazla değil mi?
2-Motor hareket halindeyken boşa geçebiliyor fakat motor dururken boşa almak nerdeyse imkansız. Bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Böyle bir sorunla karşılaşan var mı?

Yağdan kaynaklı olabilir, kaç kmde motorun ? ilk bakım yapıldı mı ?
 
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
8
Motor şuan 470km civarında. İlk bakımı henüz yapılmadı.
Yağ değiştiğinde sorun düzeliyor mu?
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
Motor şuan 470km civarında. İlk bakımı henüz yapılmadı.
Yağ değiştiğinde sorun düzeliyor mu?

Sana tavsiyem servise giderken Motul 5100 15w50 yağ al yani yağı kendin götür ve motorunda bunun dışında yağ kullanma bu motor için en güzel yağ bu her 2000km. de kendin yağı değiştir.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Sana tavsiyem servise giderken Motul 5100 15w50 yağ al yani yağı kendin götür ve motorunda bunun dışında yağ kullanma bu motor için en güzel yağ bu her 2000km. de kendin yağı değiştir.

Benim servis motul 3000 20/50 kullanıyor. 2. bakımda 15/50 koydurmayı düşünüyorum. Artık çok sıcak havalar olmaz, kalın yağa gerek yok. Birde yağı kendimiz değiştirirsek garantiden çıkmazmı?
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Sana tavsiyem servise giderken Motul 5100 15w50 yağ al yani yağı kendin götür ve motorunda bunun dışında yağ kullanma bu motor için en güzel yağ bu her 2000km. de kendin yağı değiştir.

Ustam motul 5100 ile motul 3000 arasında ki fark nedir bende ilk bakıma gidiceğim de hangisini alıyım ? Bir de şu ikisi arasında ki fark nedir ? İkisinden birini mi alıyım ?

http://www.hepsiburada.com/motul-15w50-motosiklet-yagi-5100-p-OTFE46836?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.nelk.oto.pla&gclid=Cj0KEQjwxqS-BRDRgPLp0q2t0IUBEiQAgfMXRGda5pI_M5s42UdmVjmhN5cGVCuJwslcRxSaZxyfqIgaAlxm8P8HAQ

http://www.motosikletaksesuarlari.com/MOTUL-MOTOSIKLET-YAgI-5100-4T-15W50-1-Lt_474.html?gclid=Cj0KEQjwxqS-BRDRgPLp0q2t0IUBEiQAgfMXRO2ABVMGDr6LIUpasNGHWPgp6LX8EiA2N8a74N9H2SsaAooS8P8HAQ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst