Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
32500 km oldu. Bayramda memlekete gittim geldim. Giderken yavaş tempo 3.5 tüketti
Gelirken 110 -140 arası hesaplamadım. Tahminim 4.5 filandır.
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
152
motora sunwa h-006 yağ filtresi almış bulundum , hıflo hf204 olarak geçiyor baktım , hiflo 303 olması gerekiyor sanırım , taksak olur mu diycemde elimizde kaldı galiba 600-1000 lik filtresi farkı ne acaba ?
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Arkadaşlar 2005 kawasaki zx636 motorumu satmayı düşünüyorum ninja 300 ile takas da yapma planım var düşünen olursa özelden yazabilir.
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
152
AĞALAR SA. nasılsınız , bana arka dişli lazım :) dğiştiren bilgisi olan var mı ? marka kalite fiyat aralığı
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
42 yoktu ben değiştirirken 43 taktim daha iyi oldu son hızda devirde oynama olmadı. Sunstar kullanıyorum. Kmadan aldım.
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
152
42 yoktu ben değiştirirken 43 taktim daha iyi oldu son hızda devirde oynama olmadı. Sunstar kullanıyorum. Kmadan aldım.
Bu mu ürün :) böyle ucuz mu ya , biz bi hata yaptık tamirciyi dinledik , çok gider bu dişliler dedi zinciri değiştirdi , zincir yeni ama deli ses yapıyor kafayı yedim gitti 200 tl boşa , ön dişli tamam arka ve zinciride aldık mı tamamdır , zincir alabileceğim bi yer var mı ?
http://www.kmadepo.com/kawasaki-ex-300-ninja-300-2015-sunstar-1-3471-43-celik-arka-disli-1-dis-buyuk-75756
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
152
Arkadaşalr konuyu biraz hortlatayım.Honda 250rr gelıyor malum bizim motorları gölgede bırakırmı ? :)

ŞU an heryerde bu motor konuşuluyor ,38 bg netleşmiş , fotolarda gözükenle gelen motor bir olmayacaktır , tercih meselesi önden bi sevdiriyorlar millete , kuyruk kısmı ninja ön kısım yamaha zaten .:D gölgede bırakmazda 2. eli öldürecektir ama daha yayılmasına 1 seneden fazla var sanırım , birde öyle bir motor yapıp o kadar övüp şöyle iyi böyle iyi deyip kalkıpta 17000 e satmaz , bizde min şuan çıksa 20000 :) o yüzden tercih yine r25 olacaktır milletin.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Torku düşük. Bizim motor rahat geçer düşünmeye bile gerek yok. R25 ile giderken arkadan gelip rahat yakalıyor üstüne geçiyor. Kawasaki ile kiyasladiginiz motor honda olmamalı arkadaşlar.
 

SRC

Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
22
Arkadaşlar merhaba. 1 ay önce sıkıntılı r25 den kurtularak aranıza katılmış bulunmaktayım. :) Ninjayla ilk izlenimlerim çok olumlu fakat son zamanlarda titreşim arttı ve yağını ilk kez değiştiricem. Yağ eksiltme gibi olaylar duydum km 11000 küsür serviste yaptırıcam değişimi. Biraz araştırdım forumda ama herkesden farklı gördüm. Benim sorum hangi yağ uygundur kendi istediğimiz yağı serviste katabiliyor muyuz ve başka nelerine baktırmam lazım sonucta 2. El motor içime sinsin istiyorum :) şimdiden teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Arkadaşlar şu ilan için ne düşünüyorsunuz?

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...aki-ninja-300-special-edition-324289193/detay

sizce alınırmı yani KM bazında soruyorum, 2 yıl kullanmayı planlamaktayım ve aktif kullanıcıyım binmediğim gün yoktur günlük git gel 30km yol yapıyorum iş için üzerinede arkadaşlarla hemen hemen her gün geziyoruz gezmesek bile ben tek geziyorum oda bir 30 km falan yapsa günlük rahat 50km ve üzeri yapıyorum.

2 Yıl kullanıcam bakım ücretli sıkıntı değil sadece motorun ne bileyim ciğeri sönermi :D gidişi duruşu bozulurmu bişi olurmu?

Mesela bir abimiz FZ8 için daha 30-40'bin kmler başlangıç demişti.

Peki bu motorda ne kadar km yapabiliriz? yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar, fz8 alıcaktım kredi o kadar çıkmayınca mecbur ninja 300 alıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------

Arkadaşlar merhaba. 1 ay önce sıkıntılı r25 den kurtularak aranıza katılmış bulunmaktayım. :) Ninjayla ilk izlenimlerim çok olumlu fakat son zamanlarda titreşim arttı ve yağını ilk kez değiştiricem. Yağ eksiltme gibi olaylar duydum km 11000 küsür serviste yaptırıcam değişimi. Biraz araştırdım forumda ama herkesden farklı gördüm. Benim sorum hangi yağ uygundur kendi istediğimiz yağı serviste katabiliyor muyuz ve başka nelerine baktırmam lazım sonucta 2. El motor içime sinsin istiyorum :) şimdiden teşekkürler

Ekspertiz yaptırıyorsun, kawasaki servisini ara randevu al motoru götür onlar tepeden tırnağa kadar kmler bakımlar her bir şeyi kontrol edip sana söylüyorlar ona göre ekstra bir masraf çıkarsa fiyattan düşer adam çıkmazsa gönül rahatlığı ile binebilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

Evet bişiler yazarsanız iyi olur arkadaşlar bir ilgilenelim şu ölü konuyla yani bir bilgi istedik kaç saat oldu :)
 

SRC

Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
22
Dostum ben aldım zaten motoru 1 ay oldu :)expertiz de yaptırdım üstünkörü de olsa . Sorum ilk defa bakıma gireceğim hangi yağ koymalıyım yaz ayları için en güzel ve başka nerelerine baktırmalıyım
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
İpone rs 4000 10 40 kullanıyorum. M3mnunum. Eğer yağ yaktığından suphe duyuyorsan yarı-sentetik koy. Tam sententige gore yağ yakma ihtimali daha az demişti son bakımda usta.

6 binde bir bakim yaptirıyorum ben sıkıntı yok.
 

SRC

Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
22
İpone rs 4000 10 40 kullanıyorum. M3mnunum. Eğer yağ yaktığından suphe duyuyorsan yarı-sentetik koy. Tam sententige gore yağ yakma ihtimali daha az demişti son bakımda usta.

6 binde bir bakim yaptirıyorum ben sıkıntı yok.

Cevap verdiğin için teşekkür ederim fakat aklıma takılan izmir sıcağındayım muhtemelen içinde de kalın bi yağ var. 10 40 bu sıcaklarda uygun olmayabilir diye düşünüyorum. 15 50 veya 20 50 olan bi kaliteli marka önerisi yok mudur ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Castrolden memnun kalmamıştım vites geçişleri tak tuk olmuştu. 40 derece ustu ise sıcaklık 50 kullanman normal olacaktır. İpone iyidir. Shell de eski motorumda kullandım güzel yagdi. Bir kere eksilmedi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst