- Katılım
- 31 Eki 2015
- Mesajlar
- 149
Bu akşam iş çıkışı inşallah gidip alıyorum NS150 Siyah rengini. Sormak istediğim bir şey var malum bu aralar sigorta fiyatları uçuyor. İstanbul , Yaşım 20 ilk motorum olacak(önceki motor abimin üzerineydi), 1000 TL den fazla çıkabilir mi? Veya şöyle sorayım yine abimin üzerine yapsam kaç tl kazancım olur?(Abim 28 yaşında her yıl bir araba değiştirir kazası falan yok)
Ayrıca üzerine motor olmasının ne gibi artıları var yani kredi notum yükselir mi? Veya herhangi bir artısı var mı?
1000den yukarı çıkar diye düşünüyorum sana abine yap ben dedemin üstüne yaptım 400 tl çıktı, bana baksam 1 milyardan aşağı zor yapardım ama Tekirdağ.