Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Bu akşam iş çıkışı inşallah gidip alıyorum NS150 Siyah rengini. Sormak istediğim bir şey var malum bu aralar sigorta fiyatları uçuyor. İstanbul , Yaşım 20 ilk motorum olacak(önceki motor abimin üzerineydi), 1000 TL den fazla çıkabilir mi? Veya şöyle sorayım yine abimin üzerine yapsam kaç tl kazancım olur?(Abim 28 yaşında her yıl bir araba değiştirir kazası falan yok)

Ayrıca üzerine motor olmasının ne gibi artıları var yani kredi notum yükselir mi? Veya herhangi bir artısı var mı?

1000den yukarı çıkar diye düşünüyorum sana abine yap ben dedemin üstüne yaptım 400 tl çıktı, bana baksam 1 milyardan aşağı zor yapardım ama Tekirdağ.
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
3
Merhaba uzun zamandır takip ediyorum burayı herkese iyi günler.
Benim bir sorum olcak motorum yeni geliyor daha kask falan almadım yaşım 20 bilirsiniz böyle dikkat çekici siyah 150ns için tavsiye edebileceginiz bi kask var mıdır 500 tl ayırdım kask için
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
Merhaba uzun zamandır takip ediyorum burayı herkese iyi günler.
Benim bir sorum olcak motorum yeni geliyor daha kask falan almadım yaşım 20 bilirsiniz böyle dikkat çekici siyah 150ns için tavsiye edebileceginiz bi kask var mıdır 500 tl ayırdım kask için

http://sharp.direct.gov.uk/

Kaskını almadan önce buradan test sonuçlarına bakmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
4
Merhabalar ehliyetimi yeni aldim ve kullanmakta olduğum ybr satıp bütçenin uyduğu bir performansli motor almak istiyorum aklımda mondial one s 180 var (arkadaşımda var Çin li ama diğerlerine göre sağlam sıkıntı çıkmamış ) ve bajaj pulsar 150 ns var bütçe bu iki motora uyuyor ybr oranla hangisi daha iyi gelir performans, tork ivmelenmesi bakımından?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Merhabalar ehliyetimi yeni aldim ve kullanmakta olduğum ybr satıp bütçenin uyduğu bir performansli motor almak istiyorum aklımda mondial one s 180 var (arkadaşımda var Çin li ama diğerlerine göre sağlam sıkıntı çıkmamış ) ve bajaj pulsar 150 ns var bütçe bu iki motora uyuyor ybr oranla hangisi daha iyi gelir performans, tork ivmelenmesi bakımından?

Öncelikle hoşgeldin. Kendim pulsar 150 ns kullanıcısıyım. Direksiyon sınavında z one 180 kullanmıştım. İkisi arasında kaldıysan hiç düşünmeden pulsar al. Yada aklımda kalmasın diyorsan git ikisinede bin öyle karar ver.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Selamlar,

Geçen hafta sonu 500 bakımı için gidecektim ama malum ülkedeki durumlar yüzünden gidemedim. Pazartesi ve Salı günü iş sebebiyle git gel 200km'ye yakın yol yaptım. Şu anda 650 Km oldu ve hala bakım yaptıramadım. 700 - 720 km gibi ilk bakıma götürsem sıkıntı yaşar mıyım? Garanti dışı kalma vb. bir durum oluyor mu ?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Selamlar,

Geçen hafta sonu 500 bakımı için gidecektim ama malum ülkedeki durumlar yüzünden gidemedim. Pazartesi ve Salı günü iş sebebiyle git gel 200km'ye yakın yol yaptım. Şu anda 650 Km oldu ve hala bakım yaptıramadım. 700 - 720 km gibi ilk bakıma götürsem sıkıntı yaşar mıyım? Garanti dışı kalma vb. bir durum oluyor mu ?

Ben 800 kmde gittim. Bi sıkıntı olmadı.
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
8
Zorunlu trafik sigortası çıldırtıyor.Bin Liranın altında çıkmıyor.Yok mu çaresi?
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
arkadaşlar merhaba bende ilk motorumu haftaya alıyorum yorumları okudum genel anlamda iyi motor sanırım aranızda uzun yol yapan var mı şeh,rlararası titreşimi nasıl var mı ? bursada grup varsa katılabılırım 150 ns ciler:)
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar bu arka dişliyi 42 yapsam dişli bulunabilirmi acaba. Vites aralığı biraz uzasın istiyorum.Birde 7000 devire gelmeden 90km. hıza ulaşmak istiyorum. Bu şekilde sanki biraz daha iyi olacak gibi.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Arkadaşlar bu arka dişliyi 42 yapsam dişli bulunabilirmi acaba. Vites aralığı biraz uzasın istiyorum.Birde 7000 devire gelmeden 90km. hıza ulaşmak istiyorum. Bu şekilde sanki biraz daha iyi olacak gibi.

Arka değilde ön dişliyle oynanabilir. Bende düşünmüyo değilim. Daha erken nasıl olsa. Biraz daha km artsın bakalım
 
Katılım
22 Tem 2016
Mesajlar
1
yeniyim

Öncelikle herkese merhaba. Allahın selami üstünüze olsun. Ben forumu uzun zamandır takip ediyodum ns 150 almamdaki en büyük etkende biyerde bu forumdur. Nitekim motororumu aldım yaklaşık bir ay kadar oldu. Çok memnunum herşeyiyle çok güzel tamda istediğim gibiydi. Fakat bi sorunla karşılaştım. "Larnon" abimizin yaşadığı akü problemi benimde başıma geldi amortisöre egzoza heryere aktı tabi forumdan takip ettiğim için azıcık tecrübe... hemen aradım servisi ankarada neyseki çok geçmeden farketmiştim. Herneyse garantiden yeni akü verdiler fakat aynı akü değildi. Kuru akü diye tabir edilen jel akülerden verdiler. Şimdi sizce bu normal mi yani garantinin diğer akünün aynısından vermesi gerekmiyomuydu ? Çünki kendi aküsü 160 ₺ civarıyken garantinin verdiği akü 20 ₺ acaba normal mi ?
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
@omr06 kuru jel aküler daha iyi diye biliyorum ama forumdaki tecrübeli arkadaşlar daha net birşey söyleyeceklerdir.

Benim sormak istediğim 1000 km dolduktan sonra ya da rodaj bittikten sonra vites geçişlerini nasıl yapmalıyız? Ben şu anda 900km yaptım ve 5-6 bin devire gelince vites değiştiriyorum. Elimden geldiğinde 6-7 bin deviri geçmemeye çalışıyorum. Rodaj bittikten sonra 1'den 2'ye, 2'den 3'e, 3'ten 4'e vs. hangi devirlerde geçmeliyiz? Açıkcası ben 5-6 bin devrin sesine alıştım iyice. Devir sesini duyduğum anda vites değiştiriyorum :)
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Uzun zamandır takip ediyordum formu ve hayalini kurduğum pulsarımı dün bayiden aldım çok binme şansım olmadı yaklaşık 15 km filan oldu sadece boşu zor buluyorum daha ilk vitesli motorum rodaj da olduğu için mi böyle yoksa sıkıntı bende mi . Vites geçişlerini de 5 bin devirde geçiriyorum sürekli vites değiştiriyorum doğru yapıyorum değil mi ? Almam da en büyük etken forum ve yorum yapanlar oldu hepiniz sağolun
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Uzun zamandır takip ediyordum formu ve hayalini kurduğum pulsarımı dün bayiden aldım çok binme şansım olmadı yaklaşık 15 km filan oldu sadece boşu zor buluyorum daha ilk vitesli motorum rodaj da olduğu için mi böyle yoksa sıkıntı bende mi . Vites geçişlerini de 5 bin devirde geçiriyorum sürekli vites değiştiriyorum doğru yapıyorum değil mi ? Almam da en büyük etken forum ve yorum yapanlar oldu hepiniz sağolun

İlk başlarda bende boşu zor buluyordum şuan 1.000 km oldu çok kolay atıyorum yeni olduğu için o şekilde oluyor zamanla alışacaksın. 5.000 - 6.000 arası kullanmaya çalış redline girme.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
İlk başlarda bende boşu zor buluyordum şuan 1.000 km oldu çok kolay atıyorum yeni olduğu için o şekilde oluyor zamanla alışacaksın. 5.000 - 6.000 arası kullanmaya çalış redline girme.

Motoru hiç zorlamıyım mı 1000 km boyunca . Ya da arada bir 100 km hızıla ulaşıyım mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst