- Katılım
- 6 Tem 2016
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Selamun Aleyküm İyi Bayramlar Arkadaşlar Aranıza Yeni Katıldım.
Mehmet Yaş 22 İstanbul boy.173
Gelelim Acayipliğe :
Yıllar süren heves sonrası 4 tekerden 2'ye düşmeyi kafaya koymuş bulunmaktayım.
Pulsar 200 NS almayı planlıyorum daha once vitessiz tecrubem var ilk defa vitesli süreceğim.
Ekipmanımı ( mont,dizlik,eldiven,kask,sırt koruma) aldım motosiklet pazarlığını yaptık sayılır ama ama ama
alacagım kişide motosikleti pek kullanamadıgını söyledi . Kısaca birinizin yardımı lazım o motosikleti Perpadan çağlayana getirmeye Help Me :king::silent:
Mehmet Yaş 22 İstanbul boy.173
Gelelim Acayipliğe :
Yıllar süren heves sonrası 4 tekerden 2'ye düşmeyi kafaya koymuş bulunmaktayım.
Pulsar 200 NS almayı planlıyorum daha once vitessiz tecrubem var ilk defa vitesli süreceğim.
Ekipmanımı ( mont,dizlik,eldiven,kask,sırt koruma) aldım motosiklet pazarlığını yaptık sayılır ama ama ama
alacagım kişide motosikleti pek kullanamadıgını söyledi . Kısaca birinizin yardımı lazım o motosikleti Perpadan çağlayana getirmeye Help Me :king::silent: