Bi acaip durum var bakarmısınız ? (İstanbul Avrupa)

Katılım
6 Tem 2016
Mesajlar
0
Selamun Aleyküm İyi Bayramlar Arkadaşlar Aranıza Yeni Katıldım.
Mehmet Yaş 22 İstanbul boy.173

Gelelim Acayipliğe :
Yıllar süren heves sonrası 4 tekerden 2'ye düşmeyi kafaya koymuş bulunmaktayım.
Pulsar 200 NS almayı planlıyorum daha once vitessiz tecrubem var ilk defa vitesli süreceğim.
Ekipmanımı ( mont,dizlik,eldiven,kask,sırt koruma) aldım motosiklet pazarlığını yaptık sayılır ama ama ama
alacagım kişide motosikleti pek kullanamadıgını söyledi . Kısaca birinizin yardımı lazım o motosikleti Perpadan çağlayana getirmeye Help Me :king::silent:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Perpadan çağlayana motoru süremiyosan bile elinde iterek götürebilirsin. Tahmini 20-25 dakika sürer ve ben daha uzun mesefelere motor ittim, benzin bitmesinden veya motor arızasından. Çok zor değil.
 
Katılım
6 Tem 2016
Mesajlar
0
tesekkurler yorum için iyi bayramlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Perpadan çağlayana motoru süremiyosan bile elinde iterek götürebilirsin. Tahmini 20-25 dakika sürer ve ben daha uzun mesefelere motor ittim, benzin bitmesinden veya motor arızasından. Çok zor değil.

oda bi seçenek ama biri denk gelir diye ümit edıyorum :)
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Giriyosun çevredeki bi pizzaciya paketcilere durumu anlatip 50lira veriyorsun ve 10dk da işini çözüyolar.Tabi artcisi ol mutlaka.
 
Katılım
6 Tem 2016
Mesajlar
0
Giriyosun çevredeki bi pizzaciya paketcilere durumu anlatip 50lira veriyorsun ve 10dk da işini çözüyolar.Tabi artcisi ol mutlaka.

bulabilirsem burdan birini bulacam servise göstermek istiyorum bide motoru alıp servşse götürmeyede biri lazım
hayırlısyla bi alsam hem kursa hemde kendı gayretımle halledecem
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
2
Motoru almadan önce iyi bir eğitim alırsan hem bu sorunu hem de ilerde başına gelebilecek bir çok sorunu çözmüş olursun. Ben 2005 yılında motora başladım ve hiç bilmiyordum. Honda'da 2 günlük bir eğitim ile ilk motorumu kartal'dan kadköye sürmüştüm. ayrıca eğitim şart!
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hayırlı olsun foruma hoş geldin.


Anladığım kadarıyla ehliyetin yok. Önce ehliyet almalısın. Motor satın almak en kolayı.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
İsyerim perpada bayram sonrası yoğun olmayan bir saatte yardımcı olabilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst