- Katılım
- 3 Tem 2016
- Mesajlar
- 15
100 km yemi demek istediniz
Aga bu nedir![]()
Herkese iyi bayramlar.
Motor şu anda rodajda. Bayram sebebiyle fazla süremiyorum. Geçen gün e-5'te 5-10 saniye kadar gazı açmak zorunda kaldım. 5 bin devrin üstünde 75-80 km hıza geldim. Motorda elleri ve ayakları etkileyecek kadar çok titreşim oldu. Sizde durum nasıldır?
Rodaj sonrası titreşim devam ediyor mu ?
Herkese iyi bayramlar.
Motor şu anda rodajda. Bayram sebebiyle fazla süremiyorum. Geçen gün e-5'te 5-10 saniye kadar gazı açmak zorunda kaldım. 5 bin devrin üstünde 75-80 km hıza geldim. Motorda elleri ve ayakları etkileyecek kadar çok titreşim oldu. Sizde durum nasıldır?
Rodaj sonrası titreşim devam ediyor mu ?
O aşırı titreşim bende de var. Gariptir bazı kişilerde hiç titremediğini söylüyor. Bizim motorda mı sorun var yoksa bizde mi sorun var anlamadım. Aynalar buğulanıyor, hiç bir şey göremiyorum 5000 devrin üstünde. Ellerim ve ayaklarım 10 saniyede karıncalanmaya başlıyor. Şimdi bu titreşim değil de nedir? Ben 60 km/s hızı geçemeyeceksem niye 17 beygir 150 cc motor aldım ki? 90 cc scooter'a binerdim aynı hızda titreşimsiz rahat rahat giderdim. Hem bagaj falan da olurdu hem de kullanımı daha kolay olurdu.
500 km'yi buldum. Daha rodaj bakımına gidemedim bayram sebebiyle ama bakımdan sonra da düzeleceğini sanmıyorum.
Ben 10-11 bin devirlere kadar çıktım. Sadece ayak peglerinde çok az bi titreme var. Ama öyle 5000 devirlerde heleki aynalar buğulancak kadar bi titreşim hiç hissetmedim. Sizin motorunuzda bi sorun olabilir. Motoru tutan vidaları bi kontrol edin, gevşeme olabilir.
İlk 100 KM'de yaşadığım akü sorunu sebebiyle gittiğim Serkan Usta'ya söylemiştim titreşimi. Baya bir vida falan sıktı. Ama değişen bir şey olmadı.
Bende 125st vardı oda titrerdi. Sattım maalesef
Ben de erkenden satacağım sanırım. Motor güzel. Ama bu titreşim çekilmez. Hergün 25 KM git 25 KM gel yapacağım. 50-60 km/s ile çekilmez. Daha hızlı git dersen o zaman da titreşim çekilmez. Bakalım kime kısmet olcak, kime kakalıyacağız bizim titreği.
Ben de erkenden satacağım sanırım. Motor güzel. Ama bu titreşim çekilmez. Hergün 25 KM git 25 KM gel yapacağım. 50-60 km/s ile çekilmez. Daha hızlı git dersen o zaman da titreşim çekilmez. Bakalım kime kısmet olcak, kime kakalıyacağız bizim titreği.
Ya arkadaşım aynı motorları kullanıyoruz. Bizim yaşamadığımız sorunları yaşıyorsun. Belli ki senin motorunda ters giden birşeyler var. Daha yeni almışsın. Götür servisine baksınlar. Yazık günah verdiğin paraya. Gerekirse Ekrem ata beyle iletişime geç. Burdan kendilerine selamlarımı gönderiyorum.
Ya arkadaşım aynı motorları kullanıyoruz. Bizim yaşamadığımız sorunları yaşıyorsun. Belli ki senin motorunda ters giden birşeyler var. Daha yeni almışsın. Götür servisine baksınlar. Yazık günah verdiğin paraya. Gerekirse Ekrem ata beyle iletişime geç. Burdan kendilerine selamlarımı gönderiyorum.
hocam video çekme imkanınız var mı titreşimi? merak ettim açıkcası![]()
Ben motorumla dün 90km yol gittim. Ortalama 105 km. Hızla yolculuk yaptım.Titreşim nerdeyse yok bu yoculukta 10TL. Yakıt tüketti Benim en sevmediğim yönü motor gerçek performansını 7000devirden sonra sergiliyor fakat yol az bişey rampaysa 7000 deviri yakalayamiyor. Çin mali çita dediğimiz motorlar bizi geçiyor bişey anlamadim.Nasıl 17beygir anlamadim.Düşük vites performansı yaramaz.2000-3000 devir arasi tekleme can sıkıcı karbüratör ayarınıda yapmaya çalıştım ama olmadı.6000-7000 arasıda gaz yemezmiş gibi bir durum var.Bu adamların bi standardı yok.Bende boxer modelide var 60km. üstü hızda bir yolculuk yap titreşim neymiş gör bahsettiğim 90km. Yolculuğu onla yaptığımda hertarafım uyuşuyordu resmen.
7k devirin üstünde ben titreşim görüyorum ama rahatsızlık verici değil daha yüksek devirlerde ayak peşlerinde oluyor onun dışında öle sözkonusu yapılacak bi titreşim bende görmedim 8-9 k devirde artçı bayağ hissediyor sanırım