Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Bir izleyin bakalım öyle egzersis olsun diye çektim, tavsiyeleriniz filan olabilir

 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Herkese iyi bayramlar.
Motor şu anda rodajda. Bayram sebebiyle fazla süremiyorum. Geçen gün e-5'te 5-10 saniye kadar gazı açmak zorunda kaldım. 5 bin devrin üstünde 75-80 km hıza geldim. Motorda elleri ve ayakları etkileyecek kadar çok titreşim oldu. Sizde durum nasıldır?

Rodaj sonrası titreşim devam ediyor mu ?
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Herkese iyi bayramlar.
Motor şu anda rodajda. Bayram sebebiyle fazla süremiyorum. Geçen gün e-5'te 5-10 saniye kadar gazı açmak zorunda kaldım. 5 bin devrin üstünde 75-80 km hıza geldim. Motorda elleri ve ayakları etkileyecek kadar çok titreşim oldu. Sizde durum nasıldır?

Rodaj sonrası titreşim devam ediyor mu ?


Motor tek silindir ve balamcer yok dolayısı ile titrer normal. Ama çinliler kadar titremez.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Herkese iyi bayramlar.
Motor şu anda rodajda. Bayram sebebiyle fazla süremiyorum. Geçen gün e-5'te 5-10 saniye kadar gazı açmak zorunda kaldım. 5 bin devrin üstünde 75-80 km hıza geldim. Motorda elleri ve ayakları etkileyecek kadar çok titreşim oldu. Sizde durum nasıldır?

Rodaj sonrası titreşim devam ediyor mu ?

O aşırı titreşim bende de var. Gariptir bazı kişilerde hiç titremediğini söylüyor. Bizim motorda mı sorun var yoksa bizde mi sorun var anlamadım. Aynalar buğulanıyor, hiç bir şey göremiyorum 5000 devrin üstünde. Ellerim ve ayaklarım 10 saniyede karıncalanmaya başlıyor. Şimdi bu titreşim değil de nedir? Ben 60 km/s hızı geçemeyeceksem niye 17 beygir 150 cc motor aldım ki? 90 cc scooter'a binerdim aynı hızda titreşimsiz rahat rahat giderdim. Hem bagaj falan da olurdu hem de kullanımı daha kolay olurdu.

500 km'yi buldum. Daha rodaj bakımına gidemedim bayram sebebiyle ama bakımdan sonra da düzeleceğini sanmıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
O aşırı titreşim bende de var. Gariptir bazı kişilerde hiç titremediğini söylüyor. Bizim motorda mı sorun var yoksa bizde mi sorun var anlamadım. Aynalar buğulanıyor, hiç bir şey göremiyorum 5000 devrin üstünde. Ellerim ve ayaklarım 10 saniyede karıncalanmaya başlıyor. Şimdi bu titreşim değil de nedir? Ben 60 km/s hızı geçemeyeceksem niye 17 beygir 150 cc motor aldım ki? 90 cc scooter'a binerdim aynı hızda titreşimsiz rahat rahat giderdim. Hem bagaj falan da olurdu hem de kullanımı daha kolay olurdu.

500 km'yi buldum. Daha rodaj bakımına gidemedim bayram sebebiyle ama bakımdan sonra da düzeleceğini sanmıyorum.

Ben 10-11 bin devirlere kadar çıktım. Sadece ayak peglerinde çok az bi titreme var. Ama öyle 5000 devirlerde heleki aynalar buğulancak kadar bi titreşim hiç hissetmedim. Sizin motorunuzda bi sorun olabilir. Motoru tutan vidaları bi kontrol edin, gevşeme olabilir.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Ben 10-11 bin devirlere kadar çıktım. Sadece ayak peglerinde çok az bi titreme var. Ama öyle 5000 devirlerde heleki aynalar buğulancak kadar bi titreşim hiç hissetmedim. Sizin motorunuzda bi sorun olabilir. Motoru tutan vidaları bi kontrol edin, gevşeme olabilir.

İlk 100 KM'de yaşadığım akü sorunu sebebiyle gittiğim Serkan ustaya söylemiştim titreşimi. Baya bir vida falan sıktı. Ama değişen bir şey olmadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Bende 125st vardı oda titrerdi. Sattım maalesef

Ben de erkenden satacağım sanırım. Motor güzel. Ama bu titreşim çekilmez. Hergün 25 KM git 25 KM gel yapacağım. 50-60 km/s ile çekilmez. Daha hızlı git dersen o zaman da titreşim çekilmez. Bakalım kime kısmet olcak, kime kakalıyacağız bizim titreği.
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
147
Ben de erkenden satacağım sanırım. Motor güzel. Ama bu titreşim çekilmez. Hergün 25 KM git 25 KM gel yapacağım. 50-60 km/s ile çekilmez. Daha hızlı git dersen o zaman da titreşim çekilmez. Bakalım kime kısmet olcak, kime kakalıyacağız bizim titreği.

hocam video çekme imkanınız var mı titreşimi? merak ettim açıkcası :)
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Ben de erkenden satacağım sanırım. Motor güzel. Ama bu titreşim çekilmez. Hergün 25 KM git 25 KM gel yapacağım. 50-60 km/s ile çekilmez. Daha hızlı git dersen o zaman da titreşim çekilmez. Bakalım kime kısmet olcak, kime kakalıyacağız bizim titreği.

Ya arkadaşım aynı motorları kullanıyoruz. Bizim yaşamadığımız sorunları yaşıyorsun. Belli ki senin motorunda ters giden birşeyler var. Daha yeni almışsın. Götür servisine baksınlar. Yazık günah verdiğin paraya. Gerekirse Ekrem ata beyle iletişime geç. Burdan kendilerine selamlarımı gönderiyorum.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
Ya arkadaşım aynı motorları kullanıyoruz. Bizim yaşamadığımız sorunları yaşıyorsun. Belli ki senin motorunda ters giden birşeyler var. Daha yeni almışsın. Götür servisine baksınlar. Yazık günah verdiğin paraya. Gerekirse Ekrem ata beyle iletişime geç. Burdan kendilerine selamlarımı gönderiyorum.

Ben motorumla dün 90km yol gittim. Ortalama 105 km. Hızla yolculuk yaptım.Titreşim nerdeyse yok bu yoculukta 10TL. Yakıt tüketti Benim en sevmediğim yönü motor gerçek performansını 7000devirden sonra sergiliyor fakat yol az bişey rampaysa 7000 deviri yakalayamiyor. Çin mali çita dediğimiz motorlar bizi geçiyor bişey anlamadim.Nasıl 17beygir anlamadim.Düşük vites performansı yaramaz.2000-3000 devir arasi tekleme can sıkıcı karbüratör ayarınıda yapmaya çalıştım ama olmadı.6000-7000 arasıda gaz yemezmiş gibi bir durum var.Bu adamların bi standardı yok.Bende boxer modelide var 60km. üstü hızda bir yolculuk yap titreşim neymiş gör bahsettiğim 90km. Yolculuğu onla yaptığımda hertarafım uyuşuyordu resmen.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Ya arkadaşım aynı motorları kullanıyoruz. Bizim yaşamadığımız sorunları yaşıyorsun. Belli ki senin motorunda ters giden birşeyler var. Daha yeni almışsın. Götür servisine baksınlar. Yazık günah verdiğin paraya. Gerekirse Ekrem ata beyle iletişime geç. Burdan kendilerine selamlarımı gönderiyorum.

Önerdiğin her şeyi yaptım zaten. Sorun çözülemezse satacağım ama yine en az bir 5000 KM yaparım muhtemelen. Rodajdaki makinayı alan pek olmaz bence.

hocam video çekme imkanınız var mı titreşimi? merak ettim açıkcası :)

Rodaj bakımından sonra çekmeyi düşünüyorum. Burada paylaşırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Ben motorumla dün 90km yol gittim. Ortalama 105 km. Hızla yolculuk yaptım.Titreşim nerdeyse yok bu yoculukta 10TL. Yakıt tüketti Benim en sevmediğim yönü motor gerçek performansını 7000devirden sonra sergiliyor fakat yol az bişey rampaysa 7000 deviri yakalayamiyor. Çin mali çita dediğimiz motorlar bizi geçiyor bişey anlamadim.Nasıl 17beygir anlamadim.Düşük vites performansı yaramaz.2000-3000 devir arasi tekleme can sıkıcı karbüratör ayarınıda yapmaya çalıştım ama olmadı.6000-7000 arasıda gaz yemezmiş gibi bir durum var.Bu adamların bi standardı yok.Bende boxer modelide var 60km. üstü hızda bir yolculuk yap titreşim neymiş gör bahsettiğim 90km. Yolculuğu onla yaptığımda hertarafım uyuşuyordu resmen.

Sonuçta 150 cc motor düşük devirlerde çokta birşey beklememek lazım. Motor gerçek gücünü 7000 devirden sonra yakalıyor, ama dediğiniz gibi rampalarda biraz zor devirleniyor. Bir keresinde 5. vitesle dik uzun bir rampa çıkmıştım. Ya alet 7000 devri geçtikten sonra 5. viteste olmasına rağmen hiç bayılma yok.Rampalarda biraz devirli kullanmak gerek. Ki buda bu cc deki motorların hepsi için geçerli. Ben çokta anormal bir durum görmüyorum. 7000 devirden sonra tekleme bendede oluyor , bu can sıkıcı bir durum. Ama 2-3 bin devirlerde hiç yaşamadım. Bu arada 90 km de,105 km hızla, 10 tl gerçekten çok az yakmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
51
Valla ben 220km yol yaptim ortalama hızım 100dü ne tekleme oldu ne motor şişti o sıcakta ne de yorucu bir titreşim oldu. Ayrıca yokuşta vitesi 9.500 devirde atinca 7.500e dusuyor ve yeniden yakaliyor o maksimum torkunu. Şu ana kadar memnun kaldım motordan ama biraz fazla yakıyor gibi geldi bana. Ayrıca bazen gaz yemiyor gibi geliyor bana 5.viteste vites dusurmek zorunda kaliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

Ekleme : 2 elimi birakinca motor sola çekiyor neden acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
7k devirin üstünde ben titreşim görüyorum ama rahatsızlık verici değil daha yüksek devirlerde ayak peşlerinde oluyor onun dışında öle sözkonusu yapılacak bi titreşim bende görmedim 8-9 k devirde artçı bayağ hissediyor sanırım
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
7k devirin üstünde ben titreşim görüyorum ama rahatsızlık verici değil daha yüksek devirlerde ayak peşlerinde oluyor onun dışında öle sözkonusu yapılacak bi titreşim bende görmedim 8-9 k devirde artçı bayağ hissediyor sanırım

Kısmetse yarın ilk bakımına gideceğim. Ne kadar fiyat biçiyorlar ilk bakımda.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
90 tl diyorlar bakıma.
Titreşim konusunda açık konuşayım ki ben de rahatsız olmadım. Gidon yükselttikten sonra aynam hafif buğu yapıyor ancak bu olay 90km hızdan sonra falan başlıyor ki ayna gayet iyi gösteriyor halen. Sürüşte eldiven kullanıyor musunuz? Belki gidona fazla baskı yapıyorsunuz? Dirseklerinizin ön kısmını yere paralel tutun, hafif kamburlaşın ve gidonu gevşek tutun, belki rahatlarsınız.
Dediğim gibi bende de rahatsız edici bir titreşim yok açıkçası, memnunum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst