KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar, ben de bugün Duke 200 ABS satın alarak aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. İstanbul Mecidiyeköy'den Zeytinburnu'na kadar olan ilk yolculuğum çok keyifli geçti, ilk izlenimlerim, Duke gerçekten çok keyifli, Sele hakkında yorum yapmak için henüz erken fakat hiç rahatsızlık hissetmedim desem yeridir. Titreşim meselesine gelecek olursak evet 80-90 km den sonra hatırı sayılır bir titreşim başlıyor özellikle pad lerde, uzun yolculuklarda mola verdirtecek kadar titreşim vardı. Şimdilik verebileceğim bilgiler bunlar fakat kullandıkça ilave bilgiler eklerim inş.

Bu motora açıkcası hiçbir çantayı yakıştıramıyorum fakat geçenlerde google görsellerde duke nin her iki arka kısmına şık birer çanta takmış birisi hiç sırıtmamış hatta aksine hoş gözüküyordu. Aradım taradım hiçbir yerde o tarz bir çantaya malesef ulaşamadım. Çanta konusunda sizlerden tavsiye bekliyorum. Sadece kask eldiven mont ve yağmurluğu koyabileceğim çanta.

Şimdiden ilginiz için çok teşekkür ederim.

Tekrar görüşmek üzere...
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
46
Merhabalar hocam. Duke 200 abs demissiniz. Nerden aldiniz motoru? Spormotonun internet sitesinde duke 200 abs yok gozukuyo
 
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
3
Merhaba, ikinci el aldım, dediğiniz gibi sıfır olarak abs siz olanlar satılıyor bayide. 250 cc ile 200 cc arasında özellikle tek silindirde çok fark olacağını düşünmediğim için 200 cc abs olanı tercih ettim.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Merhaba arkadaşlar, ben de bugün Duke 200 ABS satın alarak aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. İstanbul Mecidiyeköy'den Zeytinburnu'na kadar olan ilk yolculuğum çok keyifli geçti, ilk izlenimlerim, Duke gerçekten çok keyifli, Sele hakkında yorum yapmak için henüz erken fakat hiç rahatsızlık hissetmedim desem yeridir. Titreşim meselesine gelecek olursak evet 80-90 km den sonra hatırı sayılır bir titreşim başlıyor özellikle pad lerde, uzun yolculuklarda mola verdirtecek kadar titreşim vardı. Şimdilik verebileceğim bilgiler bunlar fakat kullandıkça ilave bilgiler eklerim inş.

Bu motora açıkcası hiçbir çantayı yakıştıramıyorum fakat geçenlerde google görsellerde duke nin her iki arka kısmına şık birer çanta takmış birisi hiç sırıtmamış hatta aksine hoş gözüküyordu. Aradım taradım hiçbir yerde o tarz bir çantaya malesef ulaşamadım. Çanta konusunda sizlerden tavsiye bekliyorum. Sadece kask eldiven mont ve yağmurluğu koyabileceğim çanta.

Şimdiden ilginiz için çok teşekkür ederim.

Tekrar görüşmek üzere...

Hayırlı olsun güzel seçim, Allah kazasız belasız keyifli günlerde kullanmak nasip etsin...
 
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
3
Peki sorsam ayip olurmu fiyat olarak ne civardaydi?


Yok est. neden ayıp olsun, 2014 model fakat 2015 trafik çıkışlıydı, 2.000 km. de, hiçbir ekstrası yok, orjinal kazasız, 12.500 TL'ye satın aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

Hayırlı olsun güzel seçim, Allah kazasız belasız keyifli günlerde kullanmak nasip etsin...

Allah razı olsun, hepimiz için kazasız belasız sürüşler olsun inşallah. İsteyipte alamayan herkese de nasip etsin inş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

Arkadaşlar, Trafik sigortasını en uygun fiyata nereden yaptırabilirim acaba? Bu konuda bilgi verebilir misiniz? Teşekkürler...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
beyler bendede duke 390 var 0 km aldım su an 650 km oldu.
duke 390 topıgındede sordum burdada sorayım.

1 2 3 vıteslerde 3000 4000 devırlerde motor silkeleme yapıyor bu sızın motorlardada var mı?
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
waffenss, yakıttan olma ihtimali olabilir mi? değiştirsene yakıt aldığın yeri.

arkadaşlar arka sinyal nasıl değiştiriliyor. kitapçıkta sadece ön farların değişimi gösterilmiş. aslında aşağı inip önüme gelen parçayı sökeyim diyorum ama burdan cevap bulabilirsem daha iyi olur :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
yakıtı yıllardır aldıgım yerden alıyorum.
zaten servisi aradım bana tek silindir yüksek torklu motorda silkeleme yapar dediler:S yarın götürücem servise
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
neden satıyosunuz acaba?

Aslında acaba mı satışı, yani başka birşeyler de tecrübe etmek istiyorum, aslında ben Duke 390 çok istiyordum ama kullanabilir miyim gibi aralarda çok kaldım, hatta Duke 250'yi aldıktan 2 gün sonra 390 için tekrar aradım kabul edemeyeceklerini siparişin çıktığını söylediler içimde kaldı, o yüzden satışa koydum ama merak eden bir kaç kişi daha oldu sizin gibi sanırım motorla ilgili bir sıkıntı falan var sanıyorlar, hayır motorumdan memnunum az yakıyor özellikle şehiriçi kullanımda bisiklet gibi kullanması kolay, ABS ve kaydırmalı debriyaj gerçekten on numara, Allah'a bin şükür bugüne kadar da hiçbir sorun yaşamadım benim satışım tamamen keyfi :)
 
Katılım
29 May 2015
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar, ben de bugün Duke 200 ABS satın alarak aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. İstanbul Mecidiyeköy'den Zeytinburnu'na kadar olan ilk yolculuğum çok keyifli geçti, ilk izlenimlerim, Duke gerçekten çok keyifli, Sele hakkında yorum yapmak için henüz erken fakat hiç rahatsızlık hissetmedim desem yeridir. Titreşim meselesine gelecek olursak evet 80-90 km den sonra hatırı sayılır bir titreşim başlıyor özellikle pad lerde, uzun yolculuklarda mola verdirtecek kadar titreşim vardı. Şimdilik verebileceğim bilgiler bunlar fakat kullandıkça ilave bilgiler eklerim inş.

Bu motora açıkcası hiçbir çantayı yakıştıramıyorum fakat geçenlerde google görsellerde duke nin her iki arka kısmına şık birer çanta takmış birisi hiç sırıtmamış hatta aksine hoş gözüküyordu. Aradım taradım hiçbir yerde o tarz bir çantaya malesef ulaşamadım. Çanta konusunda sizlerden tavsiye bekliyorum. Sadece kask eldiven mont ve yağmurluğu koyabileceğim çanta.

Şimdiden ilginiz için çok teşekkür ederim.

Tekrar görüşmek üzere...

http://www.ktmtwins.com/ktm-76012925000
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
14
Selam arkadaşlar,

hız kesici konusunda görüşlerinizi merak ediyorum. Aşırı sürat meraklısı hiç olmadım ama otobanda giderken devreye girmesi can sıkıcı olabiliyor; öne doğru yük biniyor ve güvensizlik yaratıyor. Makinamın garanti süresi dolduğunda Spormoto'ya bunu kaldırabilir misiniz diye sormuştum; yanaşmadılar. Bu işlemi yapan bir KTM servisi var mı?
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Selam arkadaşlar,

hız kesici konusunda görüşlerinizi merak ediyorum. Aşırı sürat meraklısı hiç olmadım ama otobanda giderken devreye girmesi can sıkıcı olabiliyor; öne doğru yük biniyor ve güvensizlik yaratıyor. Makinamın garanti süresi dolduğunda Spormoto'ya bunu kaldırabilir misiniz diye sormuştum; yanaşmadılar. Bu işlemi yapan bir KTM servisi var mı?

o kesiciyi oraya koydularsa o hızın üstünde gitmenin motora zararı olacağı için koymuşlardır. Bence çok mantıklı değil kaldırmak.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
44
Herkese merhaba, forumu ve özellikle bu bölümü takip ediyorum sürekli ama ilk mesajım olacak :) birkaç ktm bayisi ile görüştüm biliyorum zaten indirim var ama biraz daha indirim istedim alamadım. Arkadaşlar rica etsem duke veya rc farketmez indirimli alanlar varsa hangi bayiden aldılar söylerler mi? Tamam alet çok kalite ama 16000 + 2 bin ekipman bide kredi çekip alıcam baya tuzlu oluyor hani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst