- Katılım
- 30 Kas 2015
- Mesajlar
- 359
ahahaha
Merhaba arkadaşlar, ben de bugün Duke 200 ABS satın alarak aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. İstanbul Mecidiyeköy'den Zeytinburnu'na kadar olan ilk yolculuğum çok keyifli geçti, ilk izlenimlerim, Duke gerçekten çok keyifli, Sele hakkında yorum yapmak için henüz erken fakat hiç rahatsızlık hissetmedim desem yeridir. Titreşim meselesine gelecek olursak evet 80-90 km den sonra hatırı sayılır bir titreşim başlıyor özellikle pad lerde, uzun yolculuklarda mola verdirtecek kadar titreşim vardı. Şimdilik verebileceğim bilgiler bunlar fakat kullandıkça ilave bilgiler eklerim inş.
Bu motora açıkcası hiçbir çantayı yakıştıramıyorum fakat geçenlerde google görsellerde duke nin her iki arka kısmına şık birer çanta takmış birisi hiç sırıtmamış hatta aksine hoş gözüküyordu. Aradım taradım hiçbir yerde o tarz bir çantaya malesef ulaşamadım. Çanta konusunda sizlerden tavsiye bekliyorum. Sadece kask eldiven mont ve yağmurluğu koyabileceğim çanta.
Şimdiden ilginiz için çok teşekkür ederim.
Tekrar görüşmek üzere...
Peki sorsam ayip olurmu fiyat olarak ne civardaydi?
Hayırlı olsun güzel seçim, Allah kazasız belasız keyifli günlerde kullanmak nasip etsin...
Hayırlısı olsun inşallah kazasız belasız...
neden satıyosunuz acaba?Arkadaşlar motorumu satışa koydum ilgilenenler bakabilirler...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...12788353/detay
neden satıyosunuz acaba?
Merhaba arkadaşlar, ben de bugün Duke 200 ABS satın alarak aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. İstanbul Mecidiyeköy'den Zeytinburnu'na kadar olan ilk yolculuğum çok keyifli geçti, ilk izlenimlerim, Duke gerçekten çok keyifli, Sele hakkında yorum yapmak için henüz erken fakat hiç rahatsızlık hissetmedim desem yeridir. Titreşim meselesine gelecek olursak evet 80-90 km den sonra hatırı sayılır bir titreşim başlıyor özellikle pad lerde, uzun yolculuklarda mola verdirtecek kadar titreşim vardı. Şimdilik verebileceğim bilgiler bunlar fakat kullandıkça ilave bilgiler eklerim inş.
Bu motora açıkcası hiçbir çantayı yakıştıramıyorum fakat geçenlerde google görsellerde duke nin her iki arka kısmına şık birer çanta takmış birisi hiç sırıtmamış hatta aksine hoş gözüküyordu. Aradım taradım hiçbir yerde o tarz bir çantaya malesef ulaşamadım. Çanta konusunda sizlerden tavsiye bekliyorum. Sadece kask eldiven mont ve yağmurluğu koyabileceğim çanta.
Şimdiden ilginiz için çok teşekkür ederim.
Tekrar görüşmek üzere...
Selam arkadaşlar,
hız kesici konusunda görüşlerinizi merak ediyorum. Aşırı sürat meraklısı hiç olmadım ama otobanda giderken devreye girmesi can sıkıcı olabiliyor; öne doğru yük biniyor ve güvensizlik yaratıyor. Makinamın garanti süresi dolduğunda Spormoto'ya bunu kaldırabilir misiniz diye sormuştum; yanaşmadılar. Bu işlemi yapan bir KTM servisi var mı?
o kesiciyi oraya koydularsa o hızın üstünde gitmenin motora zararı olacağı için koymuşlardır. Bence çok mantıklı değil kaldırmak.