Merhaba Millet

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
Hummar rumuzlu kardeşim.neremden uydurduğumuda söylede dengini alsın.sizler sanırım kargadan başka kuş,alemde sizden başkada motorcu tanımayan gençlerdensiniz.isterseniz yakıt neden çoğalır.desibel killer ne işe yarar.amerikan süpper trrap nedir.egsoz iç odaları,sıkışma sistemleri nasıldır.tek silindirde direk def bilmem ne marka takarsan tak hayal kırıklığı olduğu.ve bu tek silindir motorlarda performans kaybı ve yakıt çoğalması yaşatmadan egsoz nasıl olur size ansiklopeti yazıp yolluyayım.bilmediğini söylemek erdemlikdir.bilmediği konuda ahkam kesmek ise ukalalık ve dikalalalıkdır.senin o akrep ,yoshi diye ağzının suyunu akıtarak söylediğin markalardan iş yerimde onlarca var ve hepsinide gerek içiden ,gerekse çıkış kısımları karbonlardan revize ediyorum.az türk milliyetcisi olmak lazım.ben teknik bilgi ve 1978 den beridir yaptığım işi söylüyorum.gözünü yabancı markalara dikmiş.yabancı hayranı insanlara sözüm yok. paran varsa ver 1500-2500 ithal egsoz.
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.ne...=07d70aebbd84a9b9db58fd52ffb461e5&oe=579BCCA9
Sayin Cok Bilmis Hocam Yazini Daha yeni Gordum , Cok Agir Konusurdum sana Ama Belliki Buyugumsun , Saygimi Efendiligimi Bozmayayim , Her Horoz Kendi Coplugunde Oter Seninkide O misal , Herkez Kendi Malini Yere Goge sigdiramaz , Nerde Sana Ne laf yazmissam bana Burada Gelip Ahkam Kesmene Gerek Yok + senin millete 1000 liraya Stell sterless sattigin kici kirik egzoslari ben kendim satiyorum + % 100 Titanyum veriyorum , Tekrar soyluyorum bana Burda Ansiklopedi de acsan ancak o ansiklopedi senin isine yarar , Neden diyeceksen , Kendi Malini ovup kibir yapan insanlar kendini belli eder

Simdi seni daha iyi anliyorum , Neden Bu sekilde karsilik verdigini , Kibir iyi degildir , insanlari kandirmaya gerek yok Ansiklopedilerle , Sen Omrunde Turkiyeden Disari cikmamissin , kendi Ekmek teknenede Kibirinle kendini avutuyorsun , Omrumde 1 tane Turkiyede saglam egzoscu bilirim oda Topkapida FERIK EGZOS

madem iddalisin sende kendi Ansiklopedi bilgilerinle Gorelim ustaligini , ole resim atmayla olmaz bu isler , Senin 300 liraya sattigin yosilerler kiyaslama buradaki urunleri , Saygilar dilerim Madem buyugumsun

Laf yarisina girme benle bosu bosuna Tartismaya gerek yok , Zoruna Giden Neyse Ozelden Mesajlas benimle
Alttaki Imza kismimida okursan sevinirim