Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2016
Mesajlar
37
msxciler merhaba,

akrabam bu motoru alıyor. Bende ona ilk motoru olduğu için hediye olarak aksiyon kamerası almayı düşünüyorum. GoPro felan çok yüksek fiyatlı. Daha uygun fiyatlı aksiyon kamerası öneriniz var mıdır?

Sj4000 de düşünebilirsin. Kutu de içeriği oldukça zengin. Fiyatıda makul sayılabilecek düzeyde. Yurtdışı sitelerinde 200-230. Türkiye de 270-350tl arası entresan bi piyasası var. Yalnız alırken orjinal olup olmadığına dikkat etmelisin. Piyasada sahtesinin bolca mevcut olduğu söylenen bir kamera.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
133
Son gunlerde ilginctir yol veren araba suruculeri artti. Gec hadi ufaklik mi diyorlarda trafikte sempati uyandiriyoruz acaba :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
7
Xiomi ve Sj4000 bu ikisi her yerde yazılı ama olaya çok uzak olduğum için bilemiyorum. Burada kullanan arkadaşlar +larını -lerini yazarsa bana çok büyük yardımcı olurlar yol göstermiş olurlar.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Xiomi ve Sj4000 bu ikisi her yerde yazılı ama olaya çok uzak olduğum için bilemiyorum. Burada kullanan arkadaşlar +larını -lerini yazarsa bana çok büyük yardımcı olurlar yol göstermiş olurlar.

Ben xiaomi kullanıyorum bana göre tek eksisi aparatsız gelmesi. Benim aldığım ek aparatlar: su geçirmez kap, kask bağlantı aparatları, 2 tane yedek batarya ve bunları şarj etmek için 2'li şarj aleti.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
133
Xiomi ve Sj4000 bu ikisi her yerde yazılı ama olaya çok uzak olduğum için bilemiyorum. Burada kullanan arkadaşlar +larını -lerini yazarsa bana çok büyük yardımcı olurlar yol göstermiş olurlar.

sj4000 kullaniyorum. gunduz cekimleri guzel ancak gece cekimlerinden pek memnun degilim. Onun harici bir sikintisi yok o paraya da o kadar olur zaten.

Bu arada bagdat caddesinde bir grom grubu gordum kim onlar?:flower:
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
7
muhtemelen xiaomi alacağım. kask aparatı da alıp onu hediye edeceğim :) bilgiler için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
135
Geçen hafta aldığım msx ile aranıza katıldım ilk kazamı da geçirdim artık bende bir motorcu oldum galiba :cherry:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
22
msxciler merhaba,

akrabam bu motoru alıyor. Bende ona ilk motoru olduğu için hediye olarak aksiyon kamerası almayı düşünüyorum. GoPro felan çok yüksek fiyatlı. Daha uygun fiyatlı aksiyon kamerası öneriniz var mıdır?

aksiyon kamerasında rüzgar sesini kesmek pek mümkün değil malesef bende gopro4black var çıplak kullanıyorum çok fazla rüzgar alıyor. şöyle bir çözüm olabilir belki harici mikrofon girişi olan x bir kamera alıp ekstra mikrofonuda rüzgar almayan bir yere koymak ki bu da epey zahmetli bir iş.

Beykoz da ki gromlu arkadaş buralardamı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
aksiyon kamerasında rüzgar sesini kesmek pek mümkün değil malesef bende gopro4black var çıplak kullanıyorum çok fazla rüzgar alıyor. şöyle bir çözüm olabilir belki harici mikrofon girişi olan x bir kamera alıp ekstra mikrofonuda rüzgar almayan bir yere koymak ki bu da epey zahmetli bir iş.

Beykoz da ki gromlu arkadaş buralardamı :)

Siyahsa bendim, 2-3 tane kirmizisya bizimkiler :D
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
75
aksiyon kamerasında rüzgar sesini kesmek pek mümkün değil malesef bende gopro4black var çıplak kullanıyorum çok fazla rüzgar alıyor. şöyle bir çözüm olabilir belki harici mikrofon girişi olan x bir kamera alıp ekstra mikrofonuda rüzgar almayan bir yere koymak ki bu da epey zahmetli bir iş.

Beykoz da ki gromlu arkadaş buralardamı :)

belki biraz yardımcı olur çok zahmeti yok aslında :)

 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
Hummar rumuzlu kardeşim.neremden uydurduğumuda söylede dengini alsın.sizler sanırım kargadan başka kuş,alemde sizden başkada motorcu tanımayan gençlerdensiniz.isterseniz yakıt neden çoğalır.desibel killer ne işe yarar.amerikan süpper trrap nedir.egsoz iç odaları,sıkışma sistemleri nasıldır.tek silindirde direk def bilmem ne marka takarsan tak hayal kırıklığı olduğu.ve bu tek silindir motorlarda performans kaybı ve yakıt çoğalması yaşatmadan egsoz nasıl olur size ansiklopeti yazıp yolluyayım.bilmediğini söylemek erdemlikdir.bilmediği konuda ahkam kesmek ise ukalalık ve dikalalalıkdır.senin o akrep ,yoshi diye ağzının suyunu akıtarak söylediğin markalardan iş yerimde onlarca var ve hepsinide gerek içiden ,gerekse çıkış kısımları karbonlardan revize ediyorum.az türk milliyetcisi olmak lazım.ben teknik bilgi ve 1978 den beridir yaptığım işi söylüyorum.gözünü yabancı markalara dikmiş.yabancı hayranı insanlara sözüm yok. paran varsa ver 1500-2500 ithal egsoz.
13239472_1431766086840901_1658702823673669790_n.jpg
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
1
2016 MSX 125 50 KM DE PLAKA ÇIKARDIM KASK MONT VE ELDİVENİ DE VERECEĞİM ( DEĞERİ 576 TL) . TRAFİĞE ÇIKIŞ 01.06.2016
0533 035 18 74 ( RENK GRİ SİYAH ) MANİSA / İZMİR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst