- Konu Yazar
- #81
Honda kullanılır bende var şehiriçi kullanmak için almıştım .Daha 2 hafta önce 1100 km yol gittim 14 saatte tık demedi ve 110 lira gibi bir rakam yakti .Tabi alip silindirdi subap ti ust kapakti degistirmiceksen taş gibi motorPeki motor olarak çinli değil de honda cgl 125 filan kullanılamaz mı?