Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Aynı konuyu ben de merak ediyorum. As-50 almayı planlıyorum fakat kamerayı 600 civarında aldıktan sonra plastik parçasından ibaret aksesuarlarına 150-200 lira vermek hiç cazip gelmiyor. Çözüm bulan veya muadil aksesuar kullanan varsa aydınlatırsa sevinirim.

Bende de as200v var. Aynı durumu ben de yaşadım. Yan kask aparatını orjinal olarak 109 TL'ye almak zorunda kaldım. Niye zorunda kaldım onu da açıklayayım.

Ürün öyle ucuz bir şey değil. Şimdi bunu farklı alternatifler arayışı sonrası bulup kamerayı kaskın yanına montaj yaparsın amenna. Yarın öbür kamera kasktan ayrılıp düşer de kırılırsa 100 TL yüzünden 1.000 TL'den olursun. Sonra vay ben ne ettim düşüncesinde kalırsın.

Yan kask aparat takımında ayrıyeten bir tane daha yuvarlak ve ipli koruyucu aparat var. Bu eğer kamera kasktan ayrılırsa 2. bir koruma ile düşmesi engeliyor. Benim bildiğim gopro'da böyle bir koruma özelliği yok. Bu meretin var.

Sonuç olarak ucuz bir şey değil bu aletler. Uzun süreli kullanım sonrası m3 bant işlevini yitirince çukura mukura girdiğinde hadi bana bye bye diyebilir kamera.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
Bende de as200v var. Aynı durumu ben de yaşadım. Yan kask aparatını orjinal olarak 109 TL'ye almak zorunda kaldım. Niye zorunda kaldım onu da açıklayayım.

Ürün öyle ucuz bir şey değil. Şimdi bunu farklı alternatifler arayışı sonrası bulup kamerayı kaskın yanına montaj yaparsın amenna. Yarın öbür kamera kasktan ayrılıp düşer de kırılırsa 100 TL yüzünden 1.000 TL'den olursun. Sonra vay ben ne ettim düşüncesinde kalırsın.

Yan kask aparat takımında ayrıyeten bir tane daha yuvarlak ve ipli koruyucu aparat var. Bu eğer kamera kasktan ayrılırsa 2. bir koruma ile düşmesi engeliyor. Benim bildiğim gopro'da böyle bir koruma özelliği yok. Bu meretin var.

Sonuç olarak ucuz bir şey değil bu aletler. Uzun süreli kullanım sonrası m3 bant işlevini yitirince çukura mukura girdiğinde hadi bana bye bye diyebilir kamera.


Evet haklısınız. Orjinal almak en iyisi sanırım bir kere alıp kafa rahat kullanıcaz artık. Teşekkürler cevapladığınız için.
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Bir suredir kamerayi kaskin sagina mi yoksa soluna mi takmali onu dusunuyorum
Trafik akisini cekmek ve eli gazdan cekmeden kontrol etmek icin sol mantikli ama manzara cekmek icin de sag taraf. Ben agirlikli gittigim yerlerdeki manzaralari yakalamak istedigim icin sag tarafta karar kildim. Bu konuda baska onerisi veya dusunceleri olanlar varsa sevinirim
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
2
İyi akşamlar arkadaşlar aranıza yeni katıldım şuan motorum yok ama yakında yzf-r25 alacağım.ve ekipmanları yavaş yavaş tamamlıyorum.aksiyon kamerası olarak sj5000w düşünüyorum ama bir sorum olacak.SJ4000 lerde kamerayı açıp hatta delip içinde bir kaç işlem yaparak 3.5mm microfon çıkışıyla microfon takıp kullanan arkdaşlar var sj5000 de de bu mümkün mü? kameranın içi aynı mı yani delik falan açmaya müsait mi?ve bide bugün yurt dışı sitelerde dolaşırken bir aparat gördüm go pro hero 3 te çalışıyormuş sj5000 veya sj4000 de çalışır mı usb girişine takılıyor ve microfon çıkışı oluyor
http://tr.aliexpress.com/item/Mini-USB-to-3-5mm-Microphone-Mic-Adapter-Cable-Cord-for-Gopro-HD-Hero3-3-Camera/32308776878.html?spm=2114.49010408.3.65.WRNOjs
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
ben de xiaomi ye mikrofon modifiyesi için karar verdim fakat kablolu jack mı yoksa mono şase dahili jack mı taksam kararsız kaldım :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Nis 2005
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar arkadaşlar,
Eken h9 kamerayla su altında çektiğim video ektedir.Motosiklette henüz deneyemedim.Kamerayı tavsiye ederim.Bana gayet başarılı geldi.
https://youtu.be/R8h9Smfa224
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar selam, hazır böyle bir konu varken yeni bir konu açmayayım dedim. Aşağıda linkini paylaştığım kamerayı bilen ya da kullanan var mıdır acaba ? Kamera 360 derece çekim yapabilen allwiner işlemcili, sony lensli bir ürün 2gb dahili ram i de var, işletim sistemi linux. 16Mpixel cmos sensör var. 4k 30 fps video çekebiliyormuş. Bu özellikleri ve 100$ fiyatı gerçekten çok cezbetti beni. Avantajı ise şu hem önü hem arkayı görebiliyoruz bu kamera ile. Aşağıda linkini paylaşıyorum. Fikirlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.


http://tr.aliexpress.com/item/High-Quality-IMX179-4K-Ultra-HD-Panorama-360-degree-camara-deportiva-360-220-Degree-Panoramic-IR/32654589445.html
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
138
360° kameralar gerçekten günümüzdeki teknolojilerin nimetleri... Böyle bir kamerayı kaska montaj ettiğimiz zaman motorcunun hiç bir kör noktası bulunmamakta Allah (c.c) korusun kaza anında kayıtları izlerken, "polis" kayıtlarda motora nereden çarptığını suçlunun kim olduğunu daha rahat bir şekilde anlayabilir. İlerleyen zamanlarda bende düşünüyorum. Kodak markayı gözüme kestirmiştim ben de çekimler de kalite hoşuma gitti açıkçası
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
360° kameralar gerçekten günümüzdeki teknolojilerin nimetleri... Böyle bir kamerayı kaska montaj ettiğimiz zaman motorcunun hiç bir kör noktası bulunmamakta Allah (c.c) korusun kaza anında kayıtları izlerken, "polis" kayıtlarda motora nereden çarptığını suçlunun kim olduğunu daha rahat bir şekilde anlayabilir. İlerleyen zamanlarda bende düşünüyorum. Kodak markayı gözüme kestirmiştim ben de çekimler de kalite hoşuma gitti açıkçası

Hocam kodak iyi hoş da 4k sında deli bir fiyat var :pr:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
ben sony as20 aldım pişmanım eski goproda hem devreye girme sesi duyuluyordu hemde aynadan bakıp kayıt ışığından devrede olup olmadığını görüyordum. Bunda emin olmak için kaskı çıkarıp bakıcan pöfffff.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
56
Merhabalar,

bir arkadaşım Çin'den bana Eken H9'a benzeyen bir kamera getirmiş. Kalitesi baya iyi.

Alttaki linkte göreceğiniz tarzda bir çeviriciyle mikrofondan ses kaydı yapabilir miyim, deneyen var mı?

https://www.google.com.tr/search?q=mini+usb+3.5+mm+jack&espv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&imgil=RBaXMJhgSv8AuM%253A%253ByegJl-LALeEOXM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.ebay.co.uk%25252Fbhp%25252Fmini-usb-to-jack&source=iu&pf=m&fir=RBaXMJhgSv8AuM%253A%252CyegJl-LALeEOXM%252C_&usg=__A9kEBTdCYY9Eb0O_1nmJSCHgPbo%3D&ved=0ahUKEwiIn-v3xbvNAhWiKJoKHSKHA7EQyjcIJQ&ei=nnhqV4jYB6LR6ASijo6ICw#imgrc=RBaXMJhgSv8AuM%3A
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Eğer 1000tl seviyelerinizde bütçeniz yok ise sony'yi eliyorum. Sjcam şu an gittigidiyor'da 250 tl fiuat bandında satılıyor ve tüm aparatları dahil.
Benn 1senedir kullanıyorum. Selfie çubuğu ile, denizde ve motorda kullandım. Fiyatperformans oldukça yeterli. Youtube kanalımdan ve diğer kanallardan sjcam vidyolarına bakabilirsüniz. Tabiki fiyat farkının getirdiği, düşük ışık koşullarında ve güneşe karşı çekimlerde performans zayıflığı ama standart ışık koşullarında hiç bir problem olmuyor.

250Tl niz var ise hiç durmadan almanızı tavsiye ederim. Ayrıca yedek yapıştırma bandları,vontası ve su geçirmez kılıfın yedek kapağı mecvut.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Arkadaşlar benim sony as100v action cam de cektiğim görüntüleri bilgisayara yükleyip izlemek istediğim donma ve takılmalar oluyor bu ara cok sık olamaya başladı konu ile alakalı bilgisi olan varmı bu problem sizce neden olabilir. Bu arada daha onceden bole bir problem yoktu 1,5 yıldır falan kullanıyorum son 3 cekimdir olmaya basladı en son cekimde dahada arttı...

keyifli formlar
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Arkadaşlar benim sony as100v action cam de cektiğim görüntüleri bilgisayara yükleyip izlemek istediğim donma ve takılmalar oluyor bu ara cok sık olamaya başladı konu ile alakalı bilgisi olan varmı bu problem sizce neden olabilir. Bu arada daha onceden bole bir problem yoktu 1,5 yıldır falan kullanıyorum son 3 cekimdir olmaya basladı en son cekimde dahada arttı...

keyifli formlar

Merhaba,

Kötü ihtimal işlemci veya ekran kartının sorunları baş gösteriyor olabilir. Yetmemesi diyeceğim ama, daha önce sorunsuz çalıştırması, şimdi sorunlu çalıştırması, ısınma kaynaklı olabilir. Sürekli arkada çalışan programlar zorluyor olabilir.

İyi ihtimal, problem yoktur. Belki de, izleme programını değiştirirseniz çözülebilir. Mesela Gomplayer kullanırken ben, sürekli takılma, ses geç geliyor gibi oluyordu. Vlc player ile bu sorunu aştım. Codec'leri bir yeniden yükleyin ve player'ı değiştirin.
Umarım çözülür.

Keyifli forumlar.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Merhaba,

Kötü ihtimal işlemci veya ekran kartının sorunları baş gösteriyor olabilir. Yetmemesi diyeceğim ama, daha önce sorunsuz çalıştırması, şimdi sorunlu çalıştırması, ısınma kaynaklı olabilir. Sürekli arkada çalışan programlar zorluyor olabilir.

İyi ihtimal, problem yoktur. Belki de, izleme programını değiştirirseniz çözülebilir. Mesela Gomplayer kullanırken ben, sürekli takılma, ses geç geliyor gibi oluyordu. Vlc player ile bu sorunu aştım. Codec'leri bir yeniden yükleyin ve player'ı değiştirin.
Umarım çözülür.

Keyifli forumlar.

Teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgilerden dolayı player denemesi yaptım hepsinde aynı problem var farklı bilgisayarlarda denedim sonuç aynı . Son olarak acaba sd kart ile alakalı olabilir mi sd kart eskimiş yada arızalanmış olabilirmi, sd kartlar eskiyebilir mi acaba nedersiniz...
 
Katılım
26 Eki 2016
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SJCAM 5000 WİFİ KULLANIYORUM 4-5 AYDIR.VİDEO ÇEKİMİ GAYET BAŞARILI.BEN MOTORDA ÇEKİM YAPIYORUM.32GB LIK HAFIZA KARTI KULLANIYORUM.VİDEOLARI PC YE ATTIKTAN SONRA HFZ.KARTINDAN SİLİYORUM HER SEFERİNDE.TELEFONDAN KUMANDA EDEREK ÇEKİM ESNASINDA NE ÇEKTİĞİNİZİ GÖRME İMKANINIZ VAR.EKSİSİ,DAHİLİ MİKROFONU ÇOK ZAYIF.YANİ MOTORDA ÇEKİM YAPARSANIZ(YA DA NİSPETEN GÜRÜLTÜLÜ DIŞ ORTAMLARDA)SESİN ANLAŞILMASI ÇOK GÜÇ VE HARİCİ MİKROFON GİRİŞİ DE MAALESEF BULUNMUYOR.KULLANDIKÇA BU KONUNUN ÇOK BÜYÜK DEZAVANTAJ OLDUĞUNU ANLIYORSUNUZ.NAPALIM PARAM BUNA YETTİ.NE KADAR EKMEK O KADAR KÖFTE.
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Mobilden yazıyorum hatalar varsa affola. Bu sj4000 in sesinin az gelmesi beni çıldırttı. Power tuşu bozulmuştu açtım lehimledim. Sonrasında bozulan bir laptobum vardı,bi anda ışıklar çaktı kafamda. Pc mikrofonlarini söktüm kameraya monte ettim fotoğrafları yüklüyorum. Detaylar için ö.m den ulaşabilirsiniz.yakinda video da atacam beklemede kalın. Bu laptobun mikrofonu bundan 2 adet vardı. Bu modifiye edilmiş hali. Bu da dıştan görünüşü. İnanın eskisinden güzel oldu dediğim gibi video gelecek,herkese iyi forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst