Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Ben biraz yanlış anlaşılmaya müsait yazmışım.çok özür dilerim hocam ben size cevap verdiğimi sanıyordum baktım vermemişim sanırım vericekken sayfayı açık unutmuşum gitmiş,
ceza 199 tl altında itiraz mahkemesini yazmış, yer lokasyon kısmına standart dışı egzoz yazmışlar, evet muayineye gittim hiç giriş yapmadan e onayı yada orjinal olması gerekiyor dedi, dedim e onayı nedir vardır heralde tiger orjinal dedim gittiler baktılar anlamadılar tabi motoru süzmeye gittiler elemanlar, şimdi bende baktım e37 yazmıyor egzozun üstünde, şimdide gittim eski motorumdan çıkarttığım orjinal egzozu elime aldım inceledim onunda hiç bir yerinde e37 yazmıyor HM81 yazıyor, ne yapıcam acaba bu işi
İlla üstünde yazması gerekmez.
Egozla birlikte verilen kağıtlarda yazması lazım.
Tabi bu onay alındıysa.
Yani senin alabileceğin bir belge değil bu.
Egzozun faturası ve evraklarıyla birlikte gidersen muhtemelen muayeneden geçersin.
Fakat homolog değilse orjinal egzozu takman gerekecek.
Bak aşağıdaki linkte homolog yazıyor.
http://www.revzilla.com/motorcycle/akrapovic-homologated-slip-on-exhaust-honda-cbr1000rr-abs-2009-2013
Bu da aynı firmanın homolog olmayan egzozu.
https://shop.partsworldshop.com/en?session.lhk=5
Ciddi firmalar satışa koydukları mallarda bunu mutlaka belirtirler.
Yani egzoz işi ciddi iş önüne gelen her egzoz alınabilir diye bir şey yok.