tiger egzozla ceza yedim motoru bağladılar

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
İnşallah bir gün çevirmeye denk gelirsin de sigortasız motor kullanmanın maliyetini öğreniriz sayende...

beddua edersin demek. döverim seni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

İNŞALLAH bir kazaya karışmazsınız allah korusunki karıştınız işte ozaman o 930 cok ararsınız .karsı tarafın aracında olan tüm masrafları sizin karşılamanız gerekecek. ben ödemem dersenızde onuda merak etmeyın sigorta şirketi icra yoluyla faiziyle alıyor.evet sigortalar coook yüksek kendı adıma 750 tl cıktı.ve yanlış bılmıyorusam uygulamadan kaçmanın cezasını bayagı arttırmışlardı.dıkkat ettımde motorunuz tvs apchı onlar sizi yaklamak istememiş hele bır motorlu uygulamaya denk gelın ve kaçın bir görelim.adamlar aksiyon yaşamak için bahane arıyor.helede terörün azdı bu zamanlarda bence kaçmanızı tavsiye etmem.( aklı başında yapılan egsoza lafım yok ama adam tiger takmış birde içindeki susturucuyu sökmüş mahallenın anasını aglatıyor hastası var yaşlısı var uykuda uyanıp o sesle çalınan bebeği var.) birazda kendinizi karşı tarafın yerine koyun.

takip mesafesini koruyorum, aralara fazla girmiyorum ve yolun durumuna göre hızımı değiştiriyorum ve gerekli yerde ön yada arka ağırlıklı fren yapıyorum. 2 sene boyunca kaza yapmadım ve 2 senelik motor sürücüsüyüm, ehliyetimde var ama şu anda pek bir fonksiyonu yok gibi :)

her kes paşa paşa yaptırıyor sigortasını, böyle yaparsanız primler falan düşmez bu bir gerçek. siz bana dua edinki kaza yapmayayım ve sayemde prim düşecek.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Aracin butun masraflarini karsilarim hic sorun degil zaten motorun arabaya vercegi zarar ne ki mk, zaten sigorta belli bir maliyetten sonrasini karsilamiyo, agalar ben karar asamasindayim 200 tl cezayi odeyip mahkemeye itiraz edicem sanirim odedikten sonra itiraz edebiliyormusuz
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
http://www.youtube.com/watch?v=R3nHkmvCPh4&feature=youtu.be

köşede çevirme varmış geçiyordum yavaş yavaş kavisden geçtim baktım polis gel gel dedi, park ettim verdim evrakları, plaka içerde görünmüyor dedi iyi niyetinden ona ceza yazmıyorum dedi, 200 tl egzoz orjinal olmadığı için ceza yazdı, trafikten men etti muayineye sevk etti, 190 tl çekiciye para verdim ordan aldım motoru geldim, şimdi yarın muayineye gidicem vericem bu evragı muayine yaptırıcam ordan trafiğe gidip men i açtırıcam yani 500 tl ye falan patladı bu olay

Motorumu dün aldım bugün çevrildim ve üzerinde FMF egzoz var sesi baya sağlam :queen: Muayeneden bu egzoz ile geçti hiç bir sıkıntı olmadı ve polis egzoza tek kelime bile etmedi. Hatta full ekipman olduğum için beni tebrik etti. Ben de o g*t kalkıklığı ile ceza yiyen apaçilere ara gaz vererek basıp gittim :D Bence egzoz işi biraz polisin keyfine göre... Geçmiş olsun...
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Motorumu dün aldım bugün çevrildim ve üzerinde FMF egzoz var sesi baya sağlam :queen: Muayeneden bu egzoz ile geçti hiç bir sıkıntı olmadı ve polis egzoza tek kelime bile etmedi. Hatta full ekipman olduğum için beni tebrik etti. Ben de o g*t kalkıklığı ile ceza yiyen apaçilere ara gaz vererek basıp gittim :D Bence egzoz işi biraz polisin keyfine göre... Geçmiş olsun...

kesinlikle öyle keyflerine kalmış bir şey, benimde ekipmanlarım vardı ama polis in kekosu olduğundan ne anlar, ceza yazınca ego kasıyo bu onun bunun çocukları
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aracin butun masraflarini karsilarim hic sorun degil zaten motorun arabaya vercegi zarar ne ki mk, zaten sigorta belli bir maliyetten sonrasini karsilamiyo, agalar ben karar asamasindayim 200 tl cezayi odeyip mahkemeye itiraz edicem sanirim odedikten sonra itiraz edebiliyormusuz

şöyle sağlam bir yerden vurursan aracı pert bile edersin
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
benim derin uykum var şimdiye bir kaç defa doğan şahin ve torpil attılar ondan uyandım motor sesi falan uykumu etkilemez, motor sürücüsü bile konuya böyle yaklaşırsa bu ülkede motorla gebermeye daha çok devam ederiz

Ne yani hepimiz motorcuyuz diye sen yazılı ve yazısız kuralları çiğneyeceksin ben de seni uyarınca biz birbirimize destek olmuyorsak ölmeye mahkumuz diye abartılı bi serzenişte bulun bize. Oldu.. Senin derim uykun varsa benim yok. Yeri geliyoe geceden çıkıp gündüz uyumak zorunda kalıyorum. Senin egzozunu çekmek zorunda mıyım? Bu motorcu da olsa şahinci de olsa lambo cu da olsa aynıdır benim içiN.
Ayrıca senin egzozuna aslan kaplan vay şerefsiz polisler nasıl bağlarlar demediğimiz için mi motorcular GEBERMEYE mahkum??
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
hiç kendine sordun mu , yolda yanından geçerken çocukları korkutup ağlatan bir insan olmanın sebebini?
hiç kendine sordun mu , yaşlı ve hasta insanı zar zor uyumuşken neden uykudan uyandırdığını?
hiç kendine sordun mu , sabaha kadar çocuğun sesine uynanan annenin gündüz uyuma hakkı olup olmadığını?
sana motosiklet forumunda bu tepki veriliyor ise sokakta ne tepki veriliyor hesap et.

adalet dediğin böyle olur.
düşünce ile nasihat ile öğrenmeyenin canını yakarsın ki bir daha yapmasın.
bak nasıl yanmış canın. keşke daha fazla olsa cezalar da daha fazla yaksa canını.
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
63
Aracın varsa devlet tarafından inek gibi dağıtıyorsun. Türkiye'de yaşamak zor
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Büyük bir motor geldiğinde hele ki eksozlu HORHORHORHOR BUUUUMM BUM BUM... Şöyle bir kafamı kaldırıp bakıyorum. Ahhh diyorum içimden. İnsanın içini okşuyor hala bakıyorum ve hanım diyor ki; "Boynun kopacak boynun her gelene gidenede bakılmaz ki canım aaaaa." :cherry:

Kardeşim eksoz için geçmiş olsun. Tepki göstermen normal. Malesef yazılıyor fakat motora sanırım muayenesiz mi biniyorsun anladığım kadarıyla polis sevk etmiş. Muayenesiz aman dolaşma. Ben yakalandım arkadaşlarla toplu sürüş yapıyorduk. Polis durdurdu. Benim muayene geçmiş. Keyfin bozulmasın diye ceza yazmıyorum dedi ama bugün içinde yaptır bana telefondan bilgi ver dedi cebini verdi adam.:bounce:

Yaptırdım aradım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

hiç kendine sordun mu , yolda yanından geçerken çocukları korkutup ağlatan bir insan olmanın sebebini?
hiç kendine sordun mu , yaşlı ve hasta insanı zar zor uyumuşken neden uykudan uyandırdığını?
hiç kendine sordun mu , sabaha kadar çocuğun sesine uynanan annenin gündüz uyuma hakkı olup olmadığını?
sana motosiklet forumunda bu tepki veriliyor ise sokakta ne tepki veriliyor hesap et.

adalet dediğin böyle olur.
düşünce ile nasihat ile öğrenmeyenin canını yakarsın ki bir daha yapmasın.
bak nasıl yanmış canın. keşke daha fazla olsa cezalar da daha fazla yaksa canını.

HAHAHA :cherry: Aciip güldüm. Fakat rahatsız olan insanlara değil, fıtı fıtı cbf e binip büyük motorlar için yüklü cezalar isteyen abimin yorumuna :thumleft:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Hayir turkiyede oyle seyler yok? Motorun yanina bile gitmedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------



sağol'da buna ne gerek

kanunda var diye biliyorum.
talep ediniz, eğer yapmazlarsa tutanak tutturun, olmadı kendiniz fotoğraf veya video ile çekerek olayı belgeleyin.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hangi maddeden ceza yazdılar diye sordum arkadaş sallamadı bile.:)
Muhtemelen ceza yazdıkları madde itirazı mümkün olmayanlardan biridir.

Gürültülü araç kullanma ile ilgili bir ölçüm yapmak zorunda değiller. Yoksa ne kornaya ne de yüksek sesli müzik mevzusuna ceza yazamazlar.

Egzoz olayında kaçamayacağınız başka bir detay daha var.
Egzoz takmanız yasak değil. Önemli olan taktığınız egzozun homolog olması.
Bilindik egzoz markaları bunun için E onayı alırlar. Türkiye yanlış hatırlamıyorsam E37 numarasına sahip.
Yani takacağınız egzozun üzerinde E37 yazmıyorsa siz istediğiniz kadar desibel diye bağırının bir işe yaramaz.
Ayrıca bunu ruhsata işletmeniz de gerekebilir. Araştırmak lazım.
Yani egzoz homolog değilse sadece ceza yemekle kalmaz, muayeneden de geçemezsiniz.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Aracin butun masraflarini karsilarim hic sorun degil zaten motorun arabaya vercegi zarar ne ki mk, zaten sigorta belli bir maliyetten sonrasini karsilamiyo, agalar ben karar asamasindayim 200 tl cezayi odeyip mahkemeye itiraz edicem sanirim odedikten sonra itiraz edebiliyormusuz

kardeşimin toyota yaris'ine sağlı sollu iki defa farın altından çarptılar..her iki kazada da far tampon ve çamurluk değişti...her iki kazanında faturası 6500 tl çıktı serviste...öyle ahım şahımda bir hasar olmamasına rağmen servis tüm parçaları yenisiyle değiştirdi..bu zamanda kimse de sanayii de başkasının cebinden fazla para çıkmasın diye uğraşmaz..
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Hangi maddeden ceza yazdılar diye sordum arkadaş sallamadı bile.:)
Muhtemelen ceza yazdıkları madde itirazı mümkün olmayanlardan biridir.

Gürültülü araç kullanma ile ilgili bir ölçüm yapmak zorunda değiller. Yoksa ne kornaya ne de yüksek sesli müzik mevzusuna ceza yazamazlar.

Egzoz olayında kaçamayacağınız başka bir detay daha var.
Egzoz takmanız yasak değil. Önemli olan taktığınız egzozun homolog olması.
Bilindik egzoz markaları bunun için E onayı alırlar. Türkiye yanlış hatırlamıyorsam E37 numarasına sahip.
Yani takacağınız egzozun üzerinde E37 yazmıyorsa siz istediğiniz kadar desibel diye bağırının bir işe yaramaz.
Ayrıca bunu ruhsata işletmeniz de gerekebilir. Araştırmak lazım.
Yani egzoz homolog değilse sadece ceza yemekle kalmaz, muayeneden de geçemezsiniz.

çok özür dilerim hocam ben size cevap verdiğimi sanıyordum baktım vermemişim sanırım vericekken sayfayı açık unutmuşum gitmiş,
ceza 199 tl altında itiraz mahkemesini yazmış, yer lokasyon kısmına standart dışı egzoz yazmışlar, evet muayineye gittim hiç giriş yapmadan e onayı yada orjinal olması gerekiyor dedi, dedim e onayı nedir vardır heralde tiger orjinal dedim gittiler baktılar anlamadılar tabi motoru süzmeye gittiler elemanlar, şimdi bende baktım e37 yazmıyor egzozun üstünde, şimdide gittim eski motorumdan çıkarttığım orjinal egzozu elime aldım inceledim onunda hiç bir yerinde e37 yazmıyor HM81 yazıyor, ne yapıcam acaba bu işi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst