- Konu Yazar
- #1
-egzoz orjinaldi trafik memuru çok ses çıkıyo bu orjinal değildir diye mi ceza yazdı diyelim?
-egzoz bu motosiklet modeli için üretilen tiger orjinal faturalı egzozdu buna orjinal değil diye ceza yazdılar mı diyelim?
-yok hiç karıştırmayıp egzoz orjinalken polis memuru ceza yazcak yer bulamayınca buna mı yazdı diyelim ne yapmalıyız?
ne desek mantıklı olur avukatıma da sorucam yarın
-egzoz bu motosiklet modeli için üretilen tiger orjinal faturalı egzozdu buna orjinal değil diye ceza yazdılar mı diyelim?
-yok hiç karıştırmayıp egzoz orjinalken polis memuru ceza yazcak yer bulamayınca buna mı yazdı diyelim ne yapmalıyız?
ne desek mantıklı olur avukatıma da sorucam yarın