- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 0
Teşekkür ederim dostum. Ben 110 ile giderken husursuz hissediyorum motosiklet çok bağırıyor gibi geliyor. yüksek devirde kullanmaya alışık biri olmadığımdandır belki vites geçişeri 5-6 bin devir arası genelde benim ortalama sürüş ise uzun yolda 6500 devir bandında da ara ara da 7 hatta eğimli yol görünce 8-9'ada çıktığım oluyor anlık ivmelenme hızlanma için tekrar 6-7 bin devir bandına düşürüyorum. Ramazandan sonra Bursa-Bulgaristan gibi bir yol kat etme niyetim var yaklaşık 600 km'lik bir yol. bakalım nasipse gideceğiz![]()
Bende normalde 4-6 bin arası vites yükseltip sakin gidiyorum. ama açık yolda 6000 devir 80 km hızla gittiği için orta şeritte 100 le giden motora selektör yapan bir millet olduğumuzdan direk 110-115 e bağlarım. canım daha değerli
Zaten R25 te 100 km de 7000 devir yapıp bağırıyor inazuma da 7500 devir yapıyor. onlardamı 90 la gitsin
senin dediğin motora hiçbir zarar vermez. Motoru yıpratan 2-3 ölümcül hata
1) boşta tak tak tak kesiciye vurmak
2) motoru ısıtmadan 3 cizgiye gelmesini beklemden harşşş diye gazlamak
3) üst devirlerde kompresyonla yavaşlamak, vites küçültmek
Son düzenleme: