Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
18
Bugün motorumun yağını değiştirdim. km yi beklemedim 1 yıl olunca. IPONE 10 50 yağ koydu ustam.
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Arkadaşlar herkeze iyi günler sorum olacak 2015 cbr sahibiyim ve motoruma (tüp)egzoz taktırmak istiyorum. Ama birkaç arkadaşım katalizör iptal olması gerektiğini söyledi sizce bu gereklimi. Taktıran arkadaşlar varmı.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Cbr125 e topcase takabiliyormuyuz okula gelip giderken kullanıcam haylı fazla eşya oluyor yanımda . En azından kaskı Dizligi eldivenleri felan topcasede bırakmak isterdim

Birde cbr 125 sıvı soğutmalımı, Ankara-eskişehir arasını yormadan eğilmeden bükülmeden rahatça gider mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Cbr125 e topcase takabiliyormuyuz okula gelip giderken kullanıcam haylı fazla eşya oluyor yanımda . En azından kaskı Dizligi eldivenleri felan topcasede bırakmak isterdim

Birde cbr 125 sıvı soğutmalımı, Ankara-eskişehir arasını yormadan eğilmeden bükülmeden rahatça gider mi?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-temiz-2015-model-cbr-125-r-281922788/detay

şu ilana bak takmış bu adam canlı canlıda görmüştüm bunu malatyada istediği zaman çıkarıyor sepeti istediği zaman takıyor bi ara istersen bizi de bilgilendirirsin sonra :)
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
2
SA herkesin kandili mübarek olsun,ben de bir ara pulsar düşünsem de cbr125te karar kılmış bulunmaktayım. Motosikleti konyada okuduğum ailemin de ankarada olması sebebi ile ankara veya konyadan almak istiyorum fakat size sormak istediğim bir konu var. İlk motosikletim olucak inş nelere dikkat etmem gerekir bakarken motoru kime götürüpte baktırmam lazım hiç bilmiyorum. Bir motosiklet beğendim aslında honda efe anlara çıkışlı ben bu efeye götürsem ustaları bakıp iyi kötü yorum yaparlar mı bana yol gösterin :) ilanın linkini de ekleyim hatta beğendiğim motosiklet şu sıfırdan farksız honda cbr 125
İlan No: 288531229
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sifirdan-farksiz-honda-cbr-125-288531229/detay
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
117
Böyle bir çantayı nereden bulabiliriz acaba? Yanımda zincir kilit taşıyabilmek için istiyorum, bunun için uygun mudur?

938-B-201207279254-c8.jpg
 
Katılım
23 Ara 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar bende de 2012 model cbr 125r var bu aralar aklımda telefon tutucu almak var ama bakıyorum hep bisiklet ve naked motor gidonu için tasarlanmis telefon tutucular var bizimki supersport gidon olduğu için onlar uymaz herhalde yok mu hiç telefon tutucu kullanan arkadaş ya da bizim motorlara uygun bilen

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:00 ----------

http://i.hizliresim.com/y5BEPk.jpg
Arkadaşın dediği gibi şu çantayı nerden bulabiliriz ya da benzeri bu hondanın kendi çantası sanırım ama yok hiç bir yerde ve bayagi güzel

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:46 ----------

Uzun yola çıkmayı düşünüyorum arka çanta fiyatlarıda gereksiz geldi bana top case falan asla düşünmüyorum zaten son çare sirt çantasını arka seleye sabitleme kaldı onu uygulayan arkadaşlar tavsiye verebilir mi bagaj sabitleme filesi almayi düşünüyorum plastik kancalı yeterli olur mu o ekstra bir şeye ihtiyac olur mu ya da
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Cbr125 başlığı cok sessiz :) Arkadaşlar Ankara şehir içinde günlük 50km yol yapıcam cbr üzmez değilmi beni? Birde eşyam çok oldugu için 30LT topcase bağlamayı düşünüyoruM çanta demiri internetten bi kaç tane var ama güvenilir olur mu?
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
Arkadaslar motora yeni basliyorum. Egitimlerimi motto akademiden aliyorum forumda konum da var hatta. İlk motosiklet icin 10-12 bin civari bir seyler bakiyorum ekipman dahil degil. Aslinda bajaj 200ns cok hosuma gidiyor ama cbr'lar da oturus pozisyonu parca ucuzlugu vb icin aklimi celiyor. Cok hiz duskunu biri degilim. Araba ile uzun yolda 120-130 la giderim. Kilom 95 boyum 1.87 m. Aslinda cbr 250 istedim fakat az km olanlari 13-14 binlira ve sifiri da 15 bin lira. İlk motor icjn beni asacak gibi.

Ya tek farli 250 cbr ya da 0 125 cbr dusunuyorum. Siz ne dersiniz?
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Arkadaslar motora yeni basliyorum. Egitimlerimi motto akademiden aliyorum forumda konum da var hatta. İlk motosiklet icin 10-12 bin civari bir seyler bakiyorum ekipman dahil degil. Aslinda bajaj 200ns cok hosuma gidiyor ama cbr'lar da oturus pozisyonu parca ucuzlugu vb icin aklimi celiyor. Cok hiz duskunu biri degilim. Araba ile uzun yolda 120-130 la giderim. Kilom 95 boyum 1.87 m. Aslinda cbr 250 istedim fakat az km olanlari 13-14 binlira ve sifiri da 15 bin lira. İlk motor icjn beni asacak gibi.

Ya tek farli 250 cbr ya da 0 125 cbr dusunuyorum. Siz ne dersiniz?

kardeş sen 2012-2013 temiz cbr al senin ilacın o
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
250mi hocam? Haftasonları tekirdağ istanbul gider gelirim. cbr 125 den 1 senede sıkılmaya başlarım

aynen hocam 250. ilk başta 125 yeter gibi geliyor ama kullandıkça sollama yaptıkça çok yetersiz geldiğini görüyorsunuz. zaten aman aman hızlı bir motosiklet değil 0-100 iyi ama düz yolda 150'den sonra pek gitmiyor. bence ideal başlangıç motoru. özellikle uzun yol yapacaksan 125'ten çok çabuk sıkılırsın. zaten sıfırları arasında 4000 TL fark var. şuan 10000-12000 aralığına çok temiz cbr 250'ler var.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
2013 model çok temiz Cbr 250'ler var hele bir de ilk sahibinden bakımlı bir makine bulunursa her yola gelir, en iyi fiyat performans ürünü bence :cat:
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
2
EJn17D.jpg
[/url][/IMG]
Merhaba arkadaşlar şu stickerı temin edebileceğim biryer var mı yoksa komple parçayı mı almam gerekiyor.
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
İyi günler arkadaşlar. Herkesin tekeri düz bassın inşallah :) bir sorum olucaktı uzun yolda ortalama kaç km hız ile gidiyorsunuz bayır v.s dışında düz yolda ? durmadan 100 km ile gitmek her hangi bir sıkıntı yaratır mı ? 3000 km'deyim Bursa-Yalova yapıyorum devamlı 70 km mesafe. düzlüklerde 90-95 arası kullanıyorum. Daha önce ybr vardı 80 yukarsına çıkmazdım.. 100 km hıza gelince sanki motor çok devir çevircek ve zorlancakmıs gibi hissediyorum cbr için. uzun yol yapan arkadaşlardan yorumlarınızı alabilirmiyim :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
İyi günler arkadaşlar. Herkesin tekeri düz bassın inşallah :) bir sorum olucaktı uzun yolda ortalama kaç km hız ile gidiyorsunuz bayır v.s dışında düz yolda ? durmadan 100 km ile gitmek her hangi bir sıkıntı yaratır mı ? 3000 km'deyim Bursa-Yalova yapıyorum devamlı 70 km mesafe. düzlüklerde 90-95 arası kullanıyorum. Daha önce ybr vardı 80 yukarsına çıkmazdım.. 100 km hıza gelince sanki motor çok devir çevircek ve zorlancakmıs gibi hissediyorum cbr için. uzun yol yapan arkadaşlardan yorumlarınızı alabilirmiyim :)

Motor su soğutmalı ve ybr ye güçlü göre uzun yolda ayrodinamiği daha iyi...

Uzun yolda kaçla gidilir, kaçla gitmeliyim diyorsan ben 30 küsür bin sürdüm. Motor 100 km ile giderken 6. veteste 7500 devirde oluyor. Motor max torkunu 8000 devir max gücünü 10.000 devirde veriyor. yani 6. viteste motoru max tork bandı ile max güç bandı arasına alırsan motor hem zorlanmaz hemde canlı bir sürüş sunar. Düz yolda 8.250- 8.750 devir arası 110-115 ile rahatlıkla sürebilirsin. bu hızlar idealdir. Motoru 10.000 devirden sonra çevirdiği devir ve 125 km nin üstündeki aşırı rüzgar yorar.

Zaten uzun yolda araçlar 100-110 bandında giderken motorlar için güvenli hız 110-115km ortalamanın bi tık üstüdür. tam cbr ın en rahat oldu hız:)
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Motor su soğutmalı ve ybr ye güçlü göre uzun yolda ayrodinamiği daha iyi...

Uzun yolda kaçla gidilir, kaçla gitmeliyim diyorsan ben 30 küsür bin sürdüm. Motor 100 km ile giderken 6. veteste 7500 devirde oluyor. Motor max torkunu 8000 devir max gücünü 10.000 devirde veriyor. yani 6. viteste motoru max tork bandı ile max güç bandı arasına alırsan motor hem zorlanmaz hemde canlı bir sürüş sunar. Düz yolda 8.250- 8.750 devir arası 110-115 ile rahatlıkla sürebilirsin. bu hızlar idealdir. Motoru 10.000 devirden sonra çevirdiği devir ve 125 km nin üstündeki aşırı rüzgar yorar.

Zaten uzun yolda araçlar 100-110 bandında giderken motorlar için güvenli hız 110-115km ortalamanın bi tık üstüdür. tam cbr ın en rahat oldu hız:)

Teşekkür ederim dostum. Ben 110 ile giderken husursuz hissediyorum motosiklet çok bağırıyor gibi geliyor. yüksek devirde kullanmaya alışık biri olmadığımdandır belki vites geçişeri 5-6 bin devir arası genelde benim ortalama sürüş ise uzun yolda 6500 devir bandında da ara ara da 7 hatta eğimli yol görünce 8-9'ada çıktığım oluyor anlık ivmelenme hızlanma için tekrar 6-7 bin devir bandına düşürüyorum. Ramazandan sonra Bursa-Bulgaristan gibi bir yol kat etme niyetim var yaklaşık 600 km'lik bir yol. bakalım nasipse gideceğiz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst