Aynı motordan birden fazla olursa çizim kolaylığı olacağı için (birden fazla çizmeyecek, kopyalayacak) biraz daha ucuz olur dediler.
Yırtamazsın hacı, sen de bu yasaya tabisin bence.
Ben de projeci bir firmaya bir e-mail attım projelendirme ile ilgili , gelen cevabı paylaşıyorum :
Tolga Bey Merhaba;
TSE tarafından onaylı projenin maliyeti 500+KDV'dir. Ortalama 2 günlük bir süre içerisinde projeniz onaylanır.
Proje İşlemleri için aşağıdaki belgelere ihtiyaç vardır;
-Aracın ruhsat aslı
-Araca ait Uygunluk Belgesi
-İşçilik faturası (Çantayı monte eden firmadan)
-İşçilik faturasını kesen firmanın imza sirküleri fotokopisi
(Evraklar tam ve eksiksiz geldiği zaman çantayı monte eden firmanın imzalaması gereken evraklar var,)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Gelen cevaba göre şöyle bir durum var. Ben çanta demirini marka bir firmadan almadım (givi- shad vb gibi) çantayı ve demiri birisine monte de ettirmedim. Kendim yaptım montajı. Prosedür gereği böyle bir montaj faturasına ihtiyaç duyuluyorsa bu da demektir ki bir servise gidip parasını verip montaj faturası kestirmemiz gerekecek. Paket servis motorları için bu prosedür gayet mantıklı çünkü adam sallıyorum 10 tane motor alıp gönderip bir yerlerde çanta montajını yaptırtıyordur. Fatura da alıyordur ama bizim gibi bireysel kullanıcılar için bu pek efektif gözükmüyor. Bu işin sonu nereye gidecek gerçekten bilmiyorum. Her polis gördüğümde acaba beni durdurur mu, ceza keser mi ? Motoru bağlar mı gibi sorularla kendimi paranoyak etmek istemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
Arkadaşlar projeci firmaya gelen email üzerine montajı kendim yaptım faturam yok dedim ve gelen cevap şöyle oldu :
TSE ye projeyi onaylatabilmemiz için montaj faturası ve montajı yapan firmanın imza ve kaşesi olmak zorunda...