KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
15
Teşekkürler @MimTolga hava filtresi tavsiyesi iyi oldu. Bu arada Atamoto ile de görüştüm. Daha insaflılar 400 lira dediler. Bir de şöyle bir durum var. 2013 duke için servis 1000-6000-11000'ken yeni modellerde 1000-8000-15000 olarak gidiyor. Benim motor 2013 model ama sonraki modeller ile arasında bir fark olmadığını düşünüyorum. Motorun yağına, suyuna zincir temizliğine dikkat ederek 15bine kadar kullanıldığında bir sorun çıkar mı acaba?

Diğer seçenek olarak da İstanbul'da iyi bir usta bulup parçaları kendim temin etmeye çalışacağım, olmazsa serviste 450 lirayı bayılacağız artık :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

@CengoCenk haklısınız fiyat biraz fazla. Ama aynı parçaları (hava filtresi, yağ ve yağ filtresi) dışardan temin edildiğindeki maliyeti hesaplamak gerek. Servisin kullandığı ürünleri bulabilirsem internette araştırma yapacağım.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
@CengoCenk haklısınız fiyat biraz fazla. Ama aynı parçaları (hava filtresi, yağ ve yağ filtresi) dışardan temin edildiğindeki maliyeti hesaplamak gerek. Servisin kullandığı ürünleri bulabilirsem internette araştırma yapacağım.
Araştırma sonucundaki bilgileri bekliyorum. Bende de aynı durum olacak yakında çünkü.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Teşekkürler @MimTolga hava filtresi tavsiyesi iyi oldu. Bu arada Atamoto ile de görüştüm. Daha insaflılar 400 lira dediler. Bir de şöyle bir durum var. 2013 duke için servis 1000-6000-11000'ken yeni modellerde 1000-8000-15000 olarak gidiyor. Benim motor 2013 model ama sonraki modeller ile arasında bir fark olmadığını düşünüyorum. Motorun yağına, suyuna zincir temizliğine dikkat ederek 15bine kadar kullanıldığında bir sorun çıkar mı acaba?

Diğer seçenek olarak da İstanbul'da iyi bir usta bulup parçaları kendim temin etmeye çalışacağım, olmazsa serviste 450 lirayı bayılacağız artık :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

@CengoCenk haklısınız fiyat biraz fazla. Ama aynı parçaları (hava filtresi, yağ ve yağ filtresi) dışardan temin edildiğindeki maliyeti hesaplamak gerek. Servisin kullandığı ürünleri bulabilirsem internette araştırma yapacağım.

yağ filtresi
http://urun.n11.com/filtre/ktm-duke...rZC4XC_Od4ypzCcEQqVpvhoCWMrw_wcB&gclsrc=aw.ds

hava filtresi
http://urun.n11.com/yedek-parca/baj...MyUoJENVC9AW2Q-ERQHGJBoCY8Tw_wcB&gclsrc=aw.ds

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

motor yağı
http://urun.n11.com/yag/motul-5100-...q5xk3FuBnFy6XFgwIgrvuBoCqlnw_wcB&gclsrc=aw.ds

yağ 80,
yağ filtresi 25
hava filtresi 23
işçilik 80
Toplam 208 TL ye bu iş biter.
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
15
yağ filtresi
http://urun.n11.com/filtre/ktm-duke...rZC4XC_Od4ypzCcEQqVpvhoCWMrw_wcB&gclsrc=aw.ds

hava filtresi
http://urun.n11.com/yedek-parca/baj...MyUoJENVC9AW2Q-ERQHGJBoCY8Tw_wcB&gclsrc=aw.ds

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

motor yağı
http://urun.n11.com/yag/motul-5100-...q5xk3FuBnFy6XFgwIgrvuBoCqlnw_wcB&gclsrc=aw.ds

yağ 80,
yağ filtresi 25
hava filtresi 23
işçilik 80
Toplam 208 TL ye bu iş biter.

Linkler için çok teşekkürler :cat:
 
Katılım
30 Ara 2015
Mesajlar
8
hafta sonu motorumu yan yatırdım, sol ayna içten ve debriyaj kolu ucundan kırıldı. Bunları spormoto'dan sipariş geçsem kendim değiştirebilir miyim? Daha önce başına gelen varmı?
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Merhaba,geçen cumartesi motorumun bakımını yetkili serviste yaptırdım. 3200km de olduğu için sadece yağ castrol 10w50 tam sentetik ve yağ filtresi değişti. 150tl ödedim, ilk bakımı 1000km de geçen yaz haziran ayında yapıldı, pek gezmeye vaktim olmadığı için km yapamadım
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba 2 hafta önce Duke 250 ile aranıza katıldım. Şuan en uygun fiyata takozlu koruma demirini nerden temin edebilirm. Elinde çıkma olupta satmak isteyen varsa bana mesaj atabilir.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
merhabalar 250 duke ile aranıza katıldım.önceki motorum cbf150 idi. bu motora alışamadım henüz. biraz sert ve rahatsız geldi bana sanki umarım alışırım.
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
15
Bakımı Spormoto ve Atamoto dışında bir yerde yaptıran oldu mu? (İstanbul içinde)Spormoto sitesinde yetkili servis olarak görünen başka yerler de var. Örneğin Artı Grup, Enduro market vs.
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
15
Soruyu eksik yazmisim aslinda. Spormotonun sitesinde baska yetkiki servisler de var. Bunlara bakim yaptiran arkadaslarin deneyimlerini merak ediyorum.
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
Aaa sende İzmir'deymişsin yeni farkettim, Alsancak Oto'dan mı aldın motosikleti bu arada? Gerçekten ben hayatımda bu kadar ilgisiz saçma sapan bir satış bayiisi görmemiştim, sırf motosikleti sevdiğimden aldım yoksa almazdım yani, koruma demiri ile beraber sipariş verdim, koruma demiri taktılar vidası yok bitanesinin Allah korusun ordan sökülse yolda bana kaza yaptıracak, ilk motosikleti teslim alacağım pazartesi gel dediler, motoru alışım evrak eksikliği vs. yüzünden çarşambayı buldu, inşallah spormoto İzmir'e de açılır...

Dostum bir süredir yoğunluk sebebiyle foruma bakamadım evet alsancak otodan aldım bende motoru 700 km ye yaklaştım üzerinden inmiyorum motorun :queen: Ben bir sorun yaşamadım alsancak oto ile ne çok iyi ne çok kotulerdi diyim ama daha öncesinde cbr 125 imin bakımlarını yükseliş hondada yaptırıyodum ordaki ilgi alaka hizmet daha iyi gibiydi bakalım umarım sorun yaşamam servis ile bu arada koruma demirini kaça aldın bende taktırmayı dusunuyorum
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar aranızda duke 250 kullanmış olan veya kullanan arkadaşlara bir kaç sorum olucak öncelikle yaşım 23,ehliyete yazıldım, direksiyon derslerini bekliyorum yanlış hatırlamıyorsam bir 12 saat eğitim verilcek ardından kendim ya gis akademi beceri geliştirme yada hondanın güvenli sürüş 2 devam edeceğim buda yaklaşık bir 10 saatlik bir eğitim olucak diye tahmin ediyorum. Sizce bu şekilde duke 250'nin ilk motorum olma konusunda ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
merhabalar 250 duke ile aranıza katıldım.önceki motorum cbf150 idi. bu motora alışamadım henüz. biraz sert ve rahatsız geldi bana sanki umarım alışırım.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Dostum bir süredir yoğunluk sebebiyle foruma bakamadım evet alsancak otodan aldım bende motoru 700 km ye yaklaştım üzerinden inmiyorum motorun :queen: Ben bir sorun yaşamadım alsancak oto ile ne çok iyi ne çok kotulerdi diyim ama daha öncesinde cbr 125 imin bakımlarını yükseliş hondada yaptırıyodum ordaki ilgi alaka hizmet daha iyi gibiydi bakalım umarım sorun yaşamam servis ile bu arada koruma demirini kaça aldın bende taktırmayı dusunuyorum

Öncelikle vida konusunda hatam varmış burdan özürdilemek istiyorum, alttan tek vida takılıyormuş diğer taraftan vida yok gibi duruyor, ama uzun vida diğer tarafa kadar tutuyor dedi usta, yine de bana garip geldi ama neyse, ama ilgi alaka gerçekten sıfır adamın suratına bakmıyorlar, benim de 860 km oldu şu rodaj bitse rahatlıcam inşallah bakalım 1000 km bakımına ne kadar alcaklar :)


Merhaba arkadaşlar aranızda duke 250 kullanmış olan veya kullanan arkadaşlara bir kaç sorum olucak öncelikle yaşım 23,ehliyete yazıldım, direksiyon derslerini bekliyorum yanlış hatırlamıyorsam bir 12 saat eğitim verilcek ardından kendim ya gis akademi beceri geliştirme yada hondanın güvenli sürüş 2 devam edeceğim buda yaklaşık bir 10 saatlik bir eğitim olucak diye tahmin ediyorum. Sizce bu şekilde duke 250'nin ilk motorum olma konusunda ne düşünüyorsunuz?

Valla benim yaşım 26, daha önce motor tecrübem sadece sınavda gördüğüm ve yarım saatlik özel ders kadardı, aldım 400 km yaptım, üstüne ART Motoakademiden paket eğitim aldım gerçekten çok faydası oldu, o ayrı mesele; ancak benim 100 bin küsür km trafik tecrübem var araba ile, o yüzden trafiği okumakta zorluk çekmiyorum, motor hakimiyeti çok kolay bence gerekli eğitimden sonra kullanırsın, ama eğitim mutlaka al, cidden motor çok keyifli çok seviyorum :D

merhabalar 250 duke ile aranıza katıldım.önceki motorum cbf150 idi. bu motora alışamadım henüz. biraz sert ve rahatsız geldi bana sanki umarım alışırım.

Hayırlı uğurlu olsun, depoya yakın oturun mutlaka bacaklarınız iyice kavrasın, kullandıkça daha çok seveceksiniz, alıştırma sürecinden sonra daha bi hoşunuza gidecek emin olun, ama 2 saatlik durmaksızın yolculuklarda totoyu biraz ağrıtıyor, Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

Bu arada koruma demirini 650-TL'ye taktırdım
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
2
Öncelikle vida konusunda hatam varmış burdan özürdilemek istiyorum, alttan tek vida takılıyormuş diğer taraftan vida yok gibi duruyor, ama uzun vida diğer tarafa kadar tutuyor dedi usta, yine de bana garip geldi ama neyse, ama ilgi alaka gerçekten sıfır adamın suratına bakmıyorlar, benim de 860 km oldu şu rodaj bitse rahatlıcam inşallah bakalım 1000 km bakımına ne kadar alcaklar :)




Valla benim yaşım 26, daha önce motor tecrübem sadece sınavda gördüğüm ve yarım saatlik özel ders kadardı, aldım 400 km yaptım, üstüne ART Motoakademiden paket eğitim aldım gerçekten çok faydası oldu, o ayrı mesele; ancak benim 100 bin küsür km trafik tecrübem var araba ile, o yüzden trafiği okumakta zorluk çekmiyorum, motor hakimiyeti çok kolay bence gerekli eğitimden sonra kullanırsın, ama eğitim mutlaka al, cidden motor çok keyifli çok seviyorum :D



Hayırlı uğurlu olsun, depoya yakın oturun mutlaka bacaklarınız iyice kavrasın, kullandıkça daha çok seveceksiniz, alıştırma sürecinden sonra daha bi hoşunuza gidecek emin olun, ama 2 saatlik durmaksızın yolculuklarda totoyu biraz ağrıtıyor, Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

Bu arada koruma demirini 650-TL'ye taktırdım



Benim trafik tecrübem yok malesef , araba ehliyetimide yeni aldım. açıkçası rodaj bitene kadar, şuan ikamet ettiğim yer boş ve sakin biryer ordan işten eve evden işe giderim çevrede gezinir rodaj bitine kadar edindiğim tecrübe sonrası anca cesaret edebilirim trafiğe otobana çıkmaya bu sebeple kafam karışık ben herzaman duke hayranıydım 250 ile başlasam çok gelirmi işte bilemedim bakalım diğer arkadaslar ne diycek :) sanada yorumun için teşekkür ederim.. ek olarak duke 250 aksesuarlı diyorlar nedir bu aksesuarları , ben diablo rosso 2 ile geldiğini biliyorum birtek internette forumlardan birinde bir arkadaş sanırım selesinin artçı dahil confort sele oldugundan bahsetmiş lakin ben göremedim fotolarda, veyahut ben seçemedim fotodan.
son olarakda bu motoru işletmenin maliyeti nedir yani kaç km'de bir bakıma girer kaç tl dir bu bakımlar malum bunlarda önemli bir konu hehe :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Benim trafik tecrübem yok malesef , araba ehliyetimide yeni aldım. açıkçası rodaj bitene kadar, şuan ikamet ettiğim yer boş ve sakin biryer ordan işten eve evden işe giderim çevrede gezinir rodaj bitine kadar edindiğim tecrübe sonrası anca cesaret edebilirim trafiğe otobana çıkmaya bu sebeple kafam karışık ben herzaman duke hayranıydım 250 ile başlasam çok gelirmi işte bilemedim bakalım diğer arkadaslar ne diycek :) sanada yorumun için teşekkür ederim.. ek olarak duke 250 aksesuarlı diyorlar nedir bu aksesuarları , ben diablo rosso 2 ile geldiğini biliyorum birtek internette forumlardan birinde bir arkadaş sanırım selesinin artçı dahil confort sele oldugundan bahsetmiş lakin ben göremedim fotolarda, veyahut ben seçemedim fotodan.
son olarakda bu motoru işletmenin maliyeti nedir yani kaç km'de bir bakıma girer kaç tl dir bu bakımlar malum bunlarda önemli bir konu hehe :)

Valla bakımları 1000, 8000, 16000 km diye gidiyor, benim motosikletimde 860 km'de o yüzden daha ilk bakıma götürmedim fiyatlarını bilmiyrum açıkçası, ama konfor sele falan yok onu söyleyim :) diğer 250 cc sınıftaki motorlardan ekonomik olması, abs'si, üzerinde gelen iyi lastikleri, çelik fren hortumu ve kaydırmalı debrijaı ile üste çıkıyor bana göre... Bence ilk 1000 km sakin sakin sürer üzerine de eğitimi alırsan kesinlikle seni üzmez, bence başarırsın kendine güven ama fazla değil yeterince güven...
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
çok teşekkürler mccxcix. boyun kaç acaba bide motora top case taktım sanki tuhaf durdu.siz nasıl kullanıyorsunuz?
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
115
Benim trafik tecrübem yok malesef , araba ehliyetimide yeni aldım. açıkçası rodaj bitene kadar, şuan ikamet ettiğim yer boş ve sakin biryer ordan işten eve evden işe giderim çevrede gezinir rodaj bitine kadar edindiğim tecrübe sonrası anca cesaret edebilirim trafiğe otobana çıkmaya bu sebeple kafam karışık ben herzaman duke hayranıydım 250 ile başlasam çok gelirmi işte bilemedim bakalım diğer arkadaslar ne diycek :) sanada yorumun için teşekkür ederim.. ek olarak duke 250 aksesuarlı diyorlar nedir bu aksesuarları , ben diablo rosso 2 ile geldiğini biliyorum birtek internette forumlardan birinde bir arkadaş sanırım selesinin artçı dahil confort sele oldugundan bahsetmiş lakin ben göremedim fotolarda, veyahut ben seçemedim fotodan.
son olarakda bu motoru işletmenin maliyeti nedir yani kaç km'de bir bakıma girer kaç tl dir bu bakımlar malum bunlarda önemli bir konu hehe :)

Evet envayi çeşit aksesuar var parasını basıp aldığınızda. Comfort sele var. Ön arka alayım derseniz 1000 liracık ödüyorsunuz.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
çok teşekkürler mccxcix. boyun kaç acaba bide motora top case taktım sanki tuhaf durdu.siz nasıl kullanıyorsunuz?

Boyum 183 cm, biraz iri kalıyorum üstünde bence bu motosiklet tam 178 cm boya sahip olanlar için, ama olsun ben yine de gayet memnunum, ben topcase sevmiyorum ya gerçekten hiçbir motorda da hoşuma gitmiyor, sırt çantası kullanıyorum ama ondan bile şuan hava daha sıcak değilken birşeyler taşıma insanı yoruyor gerçekten ve çok terletiyor, arka sele çanta alayım diyorum ama gerçekten çok uçuk fiyatı var saçmalamışlar yani, şuan böyle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst