KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
@godfather sana demin başka bir konuda yazdığımın aynısını yazıyorum;
Benim ilk hayalim KTM Duke 250 idi, sonra MT25'i gördüm "offf" bu ne ya dedim, sonra bir baktım ABS'siz geldi, motor bloğu değişmedi, üzerinde dandik lastikle geldi; sonra bir baktım Duke 250 fuar özel indirimi devam ediyor, 2016 modeli 16 Bin TL, dedim acaba mı? Evet dedim aldım motosikletimi, 300 küsür km'dir biniyorum gerçekten iyiki almışım yanılmıyorsam aralarında 1.250-TL fiyat farkı var ama, KTM abs, kaydırmalı debriyaj ve üzerinde gelen lastiklerle bu farkı hakediyor, ayrıca tek silindir (evet kesinlikle titreşim var ama gidonda vs. değil, ayaklarda) ama çok çok az yakıyor, tavsiye ederim, en azından farklı bir motora binmiş olursun, hayırlı olsun şimdiden...

Ayrıca kendine güveniyorsan ve yeterli tecrübeye sahipsen Duke 390 kesinlikle senin için 10 numara olur; az yakması, abssi, kaydırmalı debriyajı, üzerindeki lastikler, torku ve albenisi (özellikle turuncu kısımları bence) çok eğlenceli bir motor ki ben Duke 250'de bile aynı keyfi alıyorum, ayrıca mt-25 ile duke arasında bence ilk 100'de duke'nin yüksek torku ve düşük devirde max. torku vermesi her türlü daha hızlıdır, tabiki top speed için demiyorum ama aralarında da 5 hp fark var, ahım şahım bir fark olacağını da düşünmüyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

Bu arada benim boy 183 cm, kilo 87
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
51
Motor üzerinde resim ekler misin? Bende bu motoru düşünüyorum. Boy kilo yakın.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Hocam çok teşekkürler cevabın için.bu haftasonu galeriye gidip kendim üstüne oturup karar vericrm sanırım.

O kadar yazının özeti aslında aradaki üç bine değer mi sorusunun cevabıydı. Sanırım değer. Ama üç bine az desem de benim için çok fark ediyor ve ekipman bütçemden kısmak istemiyorum asla.

250 olan 31 hp di sanırım. 390 olan 44 hp.

@godfather sana demin başka bir konuda yazdığımın aynısını yazıyorum;


Ayrıca kendine güveniyorsan ve yeterli tecrübeye sahipsen Duke 390 kesinlikle senin için 10 numara olur; az yakması, abssi, kaydırmalı debriyajı, üzerindeki lastikler, torku ve albenisi (özellikle turuncu kısımları bence) çok eğlenceli bir motor ki ben Duke 250'de bile aynı keyfi alıyorum, ayrıca mt-25 ile duke arasında bence ilk 100'de duke'nin yüksek torku ve düşük devirde max. torku vermesi her türlü daha hızlıdır, tabiki top speed için demiyorum ama aralarında da 5 hp fark var, ahım şahım bir fark olacağını da düşünmüyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

Bu arada benim boy 183 cm, kilo 87
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Arkadaslar kusura bakmayin yazim hatalari icin telefondan yaziyorum, 2-3 keredir basima bir olay geliyor, kontagi ceviriyorum ateslemeye basiyorum motor calisiyor ama boyle patapata kalin bir ses geliyor sonra stop ediyor bi benzin kokusu geliyor, sonra bir daha stop ediyor, sonra calisiyor cok kafama takildi daha 300 km motorum
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
4
Merhabaa duke 200ümü satıyorum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-temiz-kullanilmis-yan-yatmamis-duke-200-293373452/detay/
ilgilenen varsa mesaj atabilir arayabilir :)
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Bu arada bugun aksam calistirdiktan 3-4 dk sonra trafikteyken tekrar stop etti, yagmurda yagiyodu neden oluyor ya bu, izmirdeki bayi ve servis cidden sorumsuz ve ilgisiz, haftasonu gotureyim bari bir yanlislik var ama yorum yapanda olmadi ilginc

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

Yok mu cevap verebilecek fikri olan birisi?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Yapıştırdığınızdaki görüntünüsü fotoğraf çekip ekleyebilir misiniz? Merak ediyorum. Çok sırıtmazsa bende almak niyetindeyim.



20160507_121618_zpsa7piitqt.jpg
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Bugün üçerlere gittim.2015 duke 250 vardı ellerinde, nasıl olsa 390 la aynı kasa diye bindim. Bayi bu arada çok yardımcı oldu. Neyse kilolu olduğumdan bahsetmiştim sanırım. Sele bana rahatsız geldi. Yani bunu nasıl anlatsam, depo ile artçı selesi arasındaki mesafe rahatsız etti beni biraz. Bendeki cüsseyle altımda oyuncak gibi duruyor zaten ona deyinmiyorum bile.

Sonra yamaha tunaya gittim. Yüzüme bakan olmadı. Bozulmadım ama işime yaradı bir saat kalmışım fark etmeden ne var ne yok tepesine çıktım. mt-25 selesindeki bu bahsettiğim depo ile artçı selesi arasındaki sürücünün oturduğu mesafe daha beter :( ben mi yanlış oturuyorum az öne arkaya kaykılayım derken takımları da sıkıştırdım affedersiniz bacaklarımı ayırarak gezdim. işin ilgin yanı mt125 oturuşu benim için çok daha rahattı. bunu durumu açıklamak için söylüyorum. mt09 falan muntazam rahat benim için tabi. ayrıca duke 250 bu açıdan bir tık daha rahattı en azından takım taklavatı ezmedim.

Baya moralim bozuldu tabi. Bu sınıfta bu özelliklere sahip başka makine yok. Kawa da var ama onun sele mt 25 gibi. belki z300 biraz daha geniştir, bilmiyorum. içimi dökmek istedim.
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
Herkese selamlar, Cuma günü Duke 250 alarak aranıza katıldım. Forumu inceleyip bu motoru almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmak adına ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle duke 250 ilk motorum değil CBR 125R ile 2 yıl 27.000 km devirdim. 250 cc ye geçmeye karar verdiğimde kafamda 2 model vardı, 1.si R25 2.si duke 250. İki motorunda hakkını yiyemem doğrusu ayrı artıları var. Beni Duke 250 ye çeken kısımları en başta az yakması daha sonra görüntüsü(gerçi R25'inde görüntüsü gayet başarılı)ve tabiki donanımı oldu(kaydırmalı debriyaj,WP Suspension vb..). Şuana kadar 90 km yol yaptım ve sıralayabilceğim artıları ve eksileri şu şekilde;

Motorun artıları:
1- 3 - 3.5 Lt yakıt tüketimi, ülkemizdeki benzin litre fiyatı düşünüldüğünde az yakması büyük önem taşıyor
2- Henüz rodajda olmasına rağmen Ön fren performansını çok beğendim kesinlikle güven veriyor
3- Gaz tepkisi çok iyi
4- Oturuş pozisyonu bana çok rahat geldi (cbr 125r ile kıyaslıyorum kendi adıma)

Motorun eksileri:
1-Arka fren yetersiz gibi geldi(ya ön fren çok iyi olduğundan öyle hissetmiş olabilirim yada belki yol yaptıkca daha iyi bir hal alır)
2-Motor 1 kere rolantide çalışırken stop etti doğrusu sıfır motorda olmasını beklediğim birşey değildi
(aynısını cbr 125 lede yaşadım ancak 5000km civarındaydı motor ve çok nadir yapıyodu)
3-Titreşim (Cbr 125 le kıyasladığımda elciklerde titreşim yok ayaklıklarda var şuana kadar çok rahatsız etmedi uzun yol denediğimde görüşlerimi paylasırım)
4-Sele oturulmıcak kadar sert olmasada daha rahat olabilirmiş dedirtiyo adama.

Bunlar benim izlenimlerim/görüşlerim arkadaşlar, motorun üzerine her oturduğumda kesinlikle doğru kararı verdim diyorum kendime.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Hayırlısı olsun froxso Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin inşallah, benimde henuz 330 km'de, rölantide stop etme oldu bi iki kere bende de, simdi rodsjla ilgili birsey soyleyecegim ayni zamanda soru da olmus olacak, usta ilk 1000 km 6 bin deviri gecme; sonrasinda 1600 km'ye kadar 8 bin devri gecme dedi; ancak kitapciktan baktim sadece ilk 1000 km icin 7,5 bin devri gecmeyin diyor, hangisini uygulayim anlamadim??
 
Katılım
22 Şub 2015
Mesajlar
139
Bugün üçerlere gittim.2015 duke 250 vardı ellerinde, nasıl olsa 390 la aynı kasa diye bindim. Bayi bu arada çok yardımcı oldu. Neyse kilolu olduğumdan bahsetmiştim sanırım. Sele bana rahatsız geldi. Yani bunu nasıl anlatsam, depo ile artçı selesi arasındaki mesafe rahatsız etti beni biraz. Bendeki cüsseyle altımda oyuncak gibi duruyor zaten ona deyinmiyorum bile.

Sonra yamaha tunaya gittim. Yüzüme bakan olmadı. Bozulmadım ama işime yaradı bir saat kalmışım fark etmeden ne var ne yok tepesine çıktım. mt-25 selesindeki bu bahsettiğim depo ile artçı selesi arasındaki sürücünün oturduğu mesafe daha beter :( ben mi yanlış oturuyorum az öne arkaya kaykılayım derken takımları da sıkıştırdım affedersiniz bacaklarımı ayırarak gezdim. işin ilgin yanı mt125 oturuşu benim için çok daha rahattı. bunu durumu açıklamak için söylüyorum. mt09 falan muntazam rahat benim için tabi. ayrıca duke 250 bu açıdan bir tık daha rahattı en azından takım taklavatı ezmedim.

Baya moralim bozuldu tabi. Bu sınıfta bu özelliklere sahip başka makine yok. Kawa da var ama onun sele mt 25 gibi. belki z300 biraz daha geniştir, bilmiyorum. içimi dökmek istedim.


Hocam bir ktm rc sahibi olarak senin ilacın, inazuma;)
Bır otur rahat et bunlara dönüp bakmazsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

Hayırlısı olsun froxso Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin inşallah, benimde henuz 330 km'de, rölantide stop etme oldu bi iki kere bende de, simdi rodsjla ilgili birsey soyleyecegim ayni zamanda soru da olmus olacak, usta ilk 1000 km 6 bin deviri gecme; sonrasinda 1600 km'ye kadar 8 bin devri gecme dedi; ancak kitapciktan baktim sadece ilk 1000 km icin 7,5 bin devri gecmeyin diyor, hangisini uygulayim anlamadim??

Kırmızı ışık yanmadan vites atman yeterli, spormoto'nun ustası sabrı usta böyle demişti.

Rolantide stop etme ya sizin debriyaj kullaniminiz yahut motor sicakligi ile alakalı,
çünkü ben de bazen stop ettiriyorum özellikle soğukken.

Soğuk motorun silindir ateşlemesi ile alakalı bir de tek silindir olunca yakıt gitmeyince tolere edecek başka silindir olmadığı için stop ediyor onda sıkıntı yok içiniz rahat olsun.

Zaten dikkat edin çalıştırın gaza asılin boğulup stop edecektir sorun yok yani.

Sıcakken ediyorsa o zaman sıkıntı olabilir.

İyi forumlar iyi geceler
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
Hayırlısı olsun froxso Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin inşallah
Teşekkür ederim dostum sanada hayırlı olsun tekerin düz bassın. Soruya gelince, bende internette 7500 devir diye okudum rodaj için ancak banada usta ilk 1000km'de 6000 deviri geçme dedi bir bildiği vardır diye şuan için tavsiyesine uyuyorum.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Teşekkür ederim dostum sanada hayırlı olsun tekerin düz bassın. Soruya gelince, bende internette 7500 devir diye okudum rodaj için ancak banada usta ilk 1000km'de 6000 deviri geçme dedi bir bildiği vardır diye şuan için tavsiyesine uyuyorum.

Aaa sende İzmir'deymişsin yeni farkettim, Alsancak Oto'dan mı aldın motosikleti bu arada? Gerçekten ben hayatımda bu kadar ilgisiz saçma sapan bir satış bayiisi görmemiştim, sırf motosikleti sevdiğimden aldım yoksa almazdım yani, koruma demiri ile beraber sipariş verdim, koruma demiri taktılar vidası yok bitanesinin Allah korusun ordan sökülse yolda bana kaza yaptıracak, ilk motosikleti teslim alacağım pazartesi gel dediler, motoru alışım evrak eksikliği vs. yüzünden çarşambayı buldu, inşallah spormoto İzmir'e de açılır...
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
15
Arkadaşlar bir sorum olacak. 2013 Duke 200'ümün 11bin bakımına girmesine çok az kaldı(200 km falan). Geçtiğimiz cumartesi günü kadıköy spormotoya uğrayıp bakımın ortalam ne kadar süreceğine dair fiyat aldım. Ordaki usta 450 lira civarında tutacağını söyledi. Forumlarda vs. 300-350 lirayı duymuştum ama bu fiyat bile fazlayken 450 ekstrem geldi.

Servise bu kadar para vermeye değer mi? Motorumun garanti süresi sona erdi zaten. Bu bakımları dışarda yaptırabilir miyim? Eğer yaptırabilirsem İstanbul'da mümkünse Avrupa Yakası'nda daha önce deneyimlediğiniz/ tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?

Şimdiden cevaplar için teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar bir sorum olacak. 2013 Duke 200'ümün 11bin bakımına girmesine çok az kaldı(200 km falan). Geçtiğimiz cumartesi günü kadıköy spormotoya uğrayıp bakımın ortalam ne kadar süreceğine dair fiyat aldım. Ordaki usta 450 lira civarında tutacağını söyledi. Forumlarda vs. 300-350 lirayı duymuştum ama bu fiyat bile fazlayken 450 ekstrem geldi.

Servise bu kadar para vermeye değer mi? Motorumun garanti süresi sona erdi zaten. Bu bakımları dışarda yaptırabilir miyim? Eğer yaptırabilirsem İstanbul'da mümkünse Avrupa Yakası'nda daha önce deneyimlediğiniz/ tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?

Şimdiden cevaplar için teşekkürler.

Herhangi bir usta da ktm nin yedek parçasını bulmak zor, kendi sarf malzemeni götürürsen( yağ filtresi, hava filtresi) düzgün bir usta bence bakımı yapabilir. Bu arada sanırım pulsar 200 ün hava filtresi uyuyor duke e . 3 te 1 fiyatına ;)
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Arkadaşlar bir sorum olacak. 2013 Duke 200'ümün 11bin bakımına girmesine çok az kaldı(200 km falan). Geçtiğimiz cumartesi günü kadıköy spormotoya uğrayıp bakımın ortalam ne kadar süreceğine dair fiyat aldım. Ordaki usta 450 lira civarında tutacağını söyledi. Forumlarda vs. 300-350 lirayı duymuştum ama bu fiyat bile fazlayken 450 ekstrem geldi.

Servise bu kadar para vermeye değer mi? Motorumun garanti süresi sona erdi zaten. Bu bakımları dışarda yaptırabilir miyim? Eğer yaptırabilirsem İstanbul'da mümkünse Avrupa Yakası'nda daha önce deneyimlediğiniz/ tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?

Şimdiden cevaplar için teşekkürler.

Arkadaş benim eski tiguan ın 45.000 bakımına en son 470 tl vermiştim aralık ayında. Üstelik yetkili serviste. Motor bu ya. Parçası ne kadar pahalı olabilir ki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst