Seçtiğim motosiklet ve ekipmanlar akıllıca mı ?

Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
Herkese merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım

Ben ehliyetimi aldım. sürüş eğitimlerimi tamamladım. Artık bir motosiklet alıp başlamak istiyorum. Kendime bajaj pulsar 200ns seçtim. Hem naked sevmemden hem de yeni başlayanlara hitap eden fiyat/performans motosikleti olmasından dolayı. 13 bin lira bütcem var.
Aşağıdakileri seçtim. lastik dahil 13 bin lira yapıyor. Bütcem ucu ucuna yetiyor. Sizin eklemek istediğini ya da şu yerine şu daha iyi demek istediğiniz varsa her türlü görüşe açığım. Teşekkürler
7v2EVN.jpg

J2dr7J.jpg

mLqjd8.jpg

v4Ydg4.jpg

9Lv8VZ.jpg
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
hocam şu eldivenin modelini atabilirmisiniz, ve dizlik ne kadar.Bu arada iconlar Türkiyede pahalı diye duymuştum.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
hocam şu eldivenin modelini atabilirmisiniz, ve dizlik ne kadar.Bu arada iconlar Türkiyede pahalı diye duymuştum.

Hocam iconlar evet pahalı olabiliyor ama tasarım güvenilirlik açısından gayet iyi olduklarını duydum. Eldiven modeli şu
Alpinestars Megawatt Eldiven
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
aynen öyle hocam ,isterseniz size normal pantalonun nasıl yırtıldığına dair bi video atayım.Ve bot da gerekli,bir yakınımız 3 hafta önce kaza geçirdi,Nolan kask,elbiseler Bmw ful koruma , birtek sıkıyor diye bot giymemişti,kazayı biraz eziklerle atlattı ama şuan topallıyor :).Yani bot da lazım hocam ...
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
aynen öyle hocam ,isterseniz size normal pantalonun nasıl yırtıldığına dair bi video atayım.Ve bot da gerekli,bir yakınımız 3 hafta önce kaza geçirdi,Nolan kask,elbiseler Bmw ful koruma , birtek sıkıyor diye bot giymemişti,kazayı biraz eziklerle atlattı ama şuan topallıyor :).Yani bot da lazım hocam ...

Yavaş yavaş olacak hepsi :) Şuan durumum bunlara yetti. bir kaç ay içinde eksiklerimi de tamamlayacam inşallah :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Fiyatlarıyla birlikte yazsaydın akıllıcamı değilmi yorumlar gelirdi. Marka olarak hepsi kendini ıspatlamış kaliteli ürünler.
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
kasko yaptırır mısın bilmem ama en azından dar kasko yaptırmanı tavsiye ederim türkiyede yaşıyoruz en önemli ekipman bu
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

hayırlı olsun..Bütçenize biraz daha ilave ile pantolon ve çizme de olursa, şahane olur. Kocaeli'nde şehir içinde bir ablamın eşine sıkışık trafikte, araba dokunduruyor yan taraftan , ayağı ezildi. Hiçbir suçun olmasa bile, maalesef yaşanabilecek şeyler bunlar.. Tedbir senin olsun.

Ayrıca alacağın ekipmanların bedenleri hususunda emin ol, sana olan tam uygun bedenleri al.Büyük olurlarsa eğer, korumaktan ziyade zarar vermeleri bile söz konusu.

Kazasız belasız
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
Hocam iconlar evet pahalı olabiliyor ama tasarım güvenilirlik açısından gayet iyi olduklarını duydum. Eldiven modeli şu
Alpinestars Megawatt Eldiven

Hocam icon iyidir ve pahalı derken Türkiyede pahalı dedim yani dışarıdan aldırma şansınız varsa o anlamda dedim.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
57
Renk uyumu falan müthiş olmuş. Ama dizlik yerine korumalı bir pantolon daha iyi olur bence. Para biriktirince üzerine dizlik çekersin. Eldiven de çok güzel fakat ben vexo speed önermek istiyorum fiyatı 120 lira olması lazım koruması da sağlam. Artan 300-400 liraya da iyi bir bot alırsın ve ekipmanını tamamlamış olursun. Tekerin düz bassın kardeşim...
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
araştırmama göre eldiven fiyati tr de 400 tl civarinda amazon dan 59$ a ücretsiz kargo ile alınabiliyor sanırım, inceleyin isterseniz.

http://www.amazon.com/ALPINESTARS-Glove-Megawatt-Black-Medium/dp/B01BA1JOJ0

Teşekkür ederim çok. Yarı yarıya fark var. Eldiven dizlik ve bot amazondan alınabilir gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Renk uyumu falan müthiş olmuş. Ama dizlik yerine korumalı bir pantolon daha iyi olur bence. Para biriktirince üzerine dizlik çekersin. Eldiven de çok güzel fakat ben vexo speed önermek istiyorum fiyatı 120 lira olması lazım koruması da sağlam. Artan 300-400 liraya da iyi bir bot alırsın ve ekipmanını tamamlamış olursun. Tekerin düz bassın kardeşim...

Teşekkürler :) Dizlik almamın sebebi daha çok günlük pantolon t shirtle bineceğim için direk pantolonun üstüne dizlik çekmekti. Zaten t shirtde montun altında kalıcak. Yani o mantıkla günlük hayata uygun diye seçmiştim ama pantolon ve bot alınacak . Onlarda önemli tabii ki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam ekipmanlar 5 bin motosiklet 8 bin lira.

Parça parça yazda fiyatlara aşina olan arkadaşlar ödediğin fiyata göre aldıkların akıllıcamı değilmi söylesinler o anlamda sormuştum yani.Bana kalırsa yaptığın akıllıca değil ekipmanlarında eksik var.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
Parça parça yazda fiyatlara aşina olan arkadaşlar ödediğin fiyata göre aldıkların akıllıcamı değilmi söylesinler o anlamda sormuştum yani.Bana kalırsa yaptığın akıllıca değil ekipmanlarında eksik var.

Eldiven 400
mont 2200
kask 1900
dizlik 400

hocam eksik var biliyorum ama almışken iyilerini almaya çalışıyorum. Diğer eksikleride en kısa sürede tamamlayacağım
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
14
Hocam bu nasil bir yeni baslayan butcesi okudukça isyan ettim bende 125lik 2.el cin mali alicam diye 2 3 aydir para toplamaya calisiyim en son bugun ayarladigimdada bi bokluk ciksin:( banada motosiklet alin :D bide mesela once ekipman sonra motosiklet mubabbeti varya onuda tartismaya acmak istiyorum mesela 1800 1900 e alet alicam ve yillardir cocukluktan beri hayalim bu iki teker ben 5 sene daha mi bekleyeyim universite bitsin ise giriyimde 2 3 milyarlik az cok koruyan bi ekipman dizeyim diye nasil olacak bu işler
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
Hocam bu nasil bir yeni baslayan butcesi okudukça isyan ettim bende 125lik 2.el cin mali alicam diye 2 3 aydir para toplamaya calisiyim en son bugun ayarladigimdada bi bokluk ciksin:( banada motosiklet alin :D bide mesela once ekipman sonra motosiklet mubabbeti varya onuda tartismaya acmak istiyorum mesela 1800 1900 e alet alicam ve yillardir cocukluktan beri hayalim bu iki teker ben 5 sene daha mi bekleyeyim universite bitsin ise giriyimde 2 3 milyarlik az cok koruyan bi ekipman dizeyim diye nasil olacak bu işler

Hocam öncelikle her şey umarım gönlünüzce olur :)
Bu evet yeni başlayan için fazla gözükebilir ama arkasında büyük emek var :) Ben çalışıp biriktirdim biraz babam biraz dedim öyle ucu ucuna yetti :) Zengin birisi de değilim zaten .Zengin olsam bajaj yerine gider 250 lik kawasakiyle başlardım :) Her şey nasip kısmet işi . Bakalım hakkımızda hayırlısı :)
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
14
Hocam öncelikle her şey umarım gönlünüzce olur :)
Bu evet yeni başlayan için fazla gözükebilir ama arkasında büyük emek var :) Ben çalışıp biriktirdim biraz babam biraz dedim öyle ucu ucuna yetti :) Zengin birisi de değilim zaten .Zengin olsam bajaj yerine gider 250 lik kawasakiyle başlardım :) Her şey nasip kısmet işi . Bakalım hakkımızda hayırlısı :)
Insallah hocam guzel dilekleriniz icin tesekkur ederim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst