- Katılım
- 14 May 2016
- Mesajlar
- 111
Hayırlı olsun hocam çok şık duruyor.performansı da güzel bir motor seçmişsin imrendim diyebilirim kazasız belasız inşallah
Eldiven 400
mont 2200
kask 1900
dizlik 400
hocam eksik var biliyorum ama almışken iyilerini almaya çalışıyorum. Diğer eksikleride en kısa sürede tamamlayacağım
Hayırlı olsun hocam çok şık duruyor.performansı da güzel bir motor seçmişsin imrendim diyebilirim kazasız belasız inşallah
eldiveni yurtdışından alıp 200tl kar ettiğini var sayarsak onla kendine bellik alabilirsin. 400tl dizliğe vereceğine 400tlye pantolon alabilirsin.
Ben pahalı buldum. Özellikle mont ve kask için o paraları vermeyi doğru bulmuyorum çünkü üçte birine satılan modellerle koruyuculukları aynı, sadece konforları ve malzeme kaliteleri farklı. Tabi para senin tercih senin, sen bilirsin. Ayrıca insan kaskı mutlaka sağa sola çarpıyor çiziyor. Dizliklerin de depoyu çizme ihtimali var. Bence korumalı pantolon almak daha iyi olurdu.
Genel olarak hepsi çok güzel. Güle güle kullan.
Ben pahalı buldum. Özellikle mont ve kask için o paraları vermeyi doğru bulmuyorum çünkü üçte birine satılan modellerle koruyuculukları aynı, sadece konforları ve malzeme kaliteleri farklı. Tabi para senin tercih senin, sen bilirsin. Ayrıca insan kaskı mutlaka sağa sola çarpıyor çiziyor. Dizliklerin de depoyu çizme ihtimali var. Bence korumalı pantolon almak daha iyi olurdu.
Genel olarak hepsi çok güzel. Güle güle kullan.
Kask neyse diyecem de, ki ne o arai mi?
Mont, harbi uçmuş. "Ne güzel mont la" dedim, fiyatı gördüm "yuh" dedim. Komple deri mi o ne?