Seçtiğim motosiklet ve ekipmanlar akıllıca mı ?

Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
Hayırlı olsun hocam çok şık duruyor.performansı da güzel bir motor seçmişsin imrendim diyebilirim kazasız belasız inşallah
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Hayırlı olsun. Ekipmanların çok güzel görünüyor.Ekipman konusunda yeni başlayan bütçesi diye birşey olmaz motor en ucuzu olabilir ama ekipmana maximum bütçe yapılmalıdır. Bu arada sırtlığı kimse söylemiyor nedense böyle konularda arkadaşım 160 TL bile olsa bir sırtlık al sırtlıksız binme 4riders ın sırtlığına bakabilirsin.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Eldiven 400
mont 2200
kask 1900
dizlik 400

hocam eksik var biliyorum ama almışken iyilerini almaya çalışıyorum. Diğer eksikleride en kısa sürede tamamlayacağım

eldiveni yurtdışından alıp 200tl kar ettiğini var sayarsak onla kendine bellik alabilirsin. 400tl dizliğe vereceğine 400tlye pantolon alabilirsin.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
Hayırlı olsun hocam çok şık duruyor.performansı da güzel bir motor seçmişsin imrendim diyebilirim kazasız belasız inşallah

Teşekkürler hocam daha iyileri sizin olur inşallah 😊

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

eldiveni yurtdışından alıp 200tl kar ettiğini var sayarsak onla kendine bellik alabilirsin. 400tl dizliğe vereceğine 400tlye pantolon alabilirsin.

Dediklerini uygulayacağım. Teşekkürler 😊
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben pahalı buldum. Özellikle mont ve kask için o paraları vermeyi doğru bulmuyorum çünkü üçte birine satılan modellerle koruyuculukları aynı, sadece konforları ve malzeme kaliteleri farklı. Tabi para senin tercih senin, sen bilirsin. Ayrıca insan kaskı mutlaka sağa sola çarpıyor çiziyor. Dizliklerin de depoyu çizme ihtimali var. Bence korumalı pantolon almak daha iyi olurdu.

Genel olarak hepsi çok güzel. Güle güle kullan.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
Ben pahalı buldum. Özellikle mont ve kask için o paraları vermeyi doğru bulmuyorum çünkü üçte birine satılan modellerle koruyuculukları aynı, sadece konforları ve malzeme kaliteleri farklı. Tabi para senin tercih senin, sen bilirsin. Ayrıca insan kaskı mutlaka sağa sola çarpıyor çiziyor. Dizliklerin de depoyu çizme ihtimali var. Bence korumalı pantolon almak daha iyi olurdu.

Genel olarak hepsi çok güzel. Güle güle kullan.

hocam benim cahilliğimde olabilir bu kadar para vermem. Sizin öneriniz var mıdır ? Koruma olarak aynı dediniz. Zaten ben bunları koruma için alıyorum. Fiyat avantajı varsa öyle olması daha mantıklı
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Kask neyse diyecem de, ki ne o arai mi?

Mont, harbi uçmuş. "Ne güzel mont la" dedim, fiyatı gördüm "yuh" dedim. Komple deri mi o ne?
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
Ben pahalı buldum. Özellikle mont ve kask için o paraları vermeyi doğru bulmuyorum çünkü üçte birine satılan modellerle koruyuculukları aynı, sadece konforları ve malzeme kaliteleri farklı. Tabi para senin tercih senin, sen bilirsin. Ayrıca insan kaskı mutlaka sağa sola çarpıyor çiziyor. Dizliklerin de depoyu çizme ihtimali var. Bence korumalı pantolon almak daha iyi olurdu.

Genel olarak hepsi çok güzel. Güle güle kullan.

Hocam koruma olarak aynı demek belki yanlış olabilir.Neye dayanarak söylüyorsunuz?
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
15
Kask neyse diyecem de, ki ne o arai mi?


Mont, harbi uçmuş. "Ne güzel mont la" dedim, fiyatı gördüm "yuh" dedim. Komple deri mi o ne?


Kask icon airflame hocam. Gayet iyi olduğunu duydum. Montta dediğiniz gibi full deri ve korumaları tum standartları karşılıyor
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
314
8 bin TL'lik motor için seçtiğin giyim kuşam biraz pahalı olmuş bence. Sana tavsiyem 10-11 bin TL civarı 2.el 250 cc bir motor alıp kalan 2-3 bine ekipman alman. 2-3 bin TL'ye de güvenlikten ödün vermeden oldukça güzel ekipmanlar alabilirsin. Mont ve kask çok pahalı, bu kadar para vermenin nedenini anlayamadım. Fiyat arttıkça daha güvenli olsa anlarım ama öyle birşey yok. Dizliğe hiç girme, 250 TL'ye kevlar kot ve kesinlikle bir bot al (YDS öneririm)
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Bence ekipmanlara cok fazla para veriyorsun. Kask icin LS2, monta gerek yok. Mevsimlik montunuzu kullananilirsiniz. Dizlik icin 60TL'ye satilanlarin neyi eksik. Kisin giydigimiz eldivenler motosiklet uzerinde, ruzgardan dolayi yazlik oluyor. Eldivene fuzuli para harcamayin. Tasarruf ettiginiz paraylada bir ayfon alin havaniza hava katin.

Şeytan azapta gerek. Pantolon ve cizme en azindan bot almadan binmeyin. Kazasiz guzel sürüşler.
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Hiçte fazla değil ya insanı yanlış yönlendirmeyin ekipman 1 sefer işe yarıyacak ve tam görevini yapması gerekiyor benim canım kıymetli abi 2 milyar verebilecekken kaska niye LS2 alayım ? arkadaşımızın imkanı var demekki bu paraları verebiliyor bize al demek düşer ama dizlik yerine kevlar kot ile bot öneririm muhakkak sırtlık olsun kask öldürmez bellik yürütür unutma. Sonuna kadarda destekliyorum motosikleti az daha ucuz al ekipmana bas abi YBR 125 De alpinin 5 milyarlık tulumunu kullanan gördüm abi kullansın bu iş şakaya gelmez güvenlik herşeyden önce gelir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsi iyi güzelde kask saçma olmuş bence.1900 lira diyorsun gereksiz.1000 tl ye agv k5 shark nolan falan alabilirsin.üstüne kalan 900 tl ilede ayakkabı disk kilidi branda vites pabucu vs ufak tefek şeylerini alırsın.bence kaskı sil o listeden max 1000 tl kask bak.kıyamet kadar marka var seçmekte sıkıntı çekmezsin.2 sene oldu hala topluyorum üst baş mont vs.ayakkabı hariç tam takım yaptım sonunda.motorda hayırlı olsun ekimden beri sürüyorum bende 0 aldım çok memnunum bugün ilk turuma çıktım sağ sağlim döndüm çok zevkliydi.kazasız belasız
 
Katılım
17 May 2015
Mesajlar
261
mont ve kasktan kısarak, belki eldivenden ki - eldiven sanırım kısa model, o mont ile bileklikli bir model kullan gerekli zira montun modeli gereği kolları kısa olacaktır - mutlaka bot ve denim bir pantolon almanı tavsiye ederim. Son olarak başlangıç için high-end ürünler almak sonradan pişmanlık olabiliyor zira insan tecrübe ettikçe gerçek ihtiyaçı görüp ona göre ekipman seçiyor. Emin olun ilk 1000 km sonrasında mesh (file) bir mont almak için bütçenizi zorlamaya başlayacaksınız zira - daniese avro pelle kullanan biri olarak - bu tür montlar günlük kullanım için uygun değil, ön cepine koyduğum anahtalığı almak için montun ön fermuarını açmak zorunda kalıyorum misal :) kazasız belasız keyifli sürüşler.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Mont bering aero yazlık prohel columbia kızlık
Eldiven bering zaius
Pantolon 4riders toscana
Bot yds diablo
Kask nitro aikido ya da mt revenge.
Bu yazdıklarımdan ote fiyat performans urunleri bulamazsın. Yanlıs anlama kombinasyonunu cok begendim ama sadece kask parasına koruyucu ozellikleri hemen hemen aynı olan dedigim urunleri alabilirsin.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
kaska niye bu kadar takıldınız ya? ben de shoei'ye 1900 küsür bayıldım; hata mı ettik yani?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst