[MT İstanbul] 13 Ağustos / Kahvaltı + Karting Turnuvası + Barbekü

Karting tecrübeniz ne düzeyde ?


  • Kullanılan toplam oy
    103
  • Anket kapatılmış .
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
slm millet
o bayan diye bahsedilen kişi benim :bounce:
bu turnuva olayını bi arkadastan duyup 3 kişi katıldık..
turnuvada 2. olan arkadasım Emrah :cat: ,
yarı finallerdeki 7 kisi baslayıp 3 arabanın yarısı bitiremedigi facia gibi yarıstan sonra diger 2 kisinini tekrar yarısma hakkı kazandıgı ve tüm mütevaziligi ile sesini cıkarmayan ve tekrar yarısa girmeyen arkadasım Güneş (ki son yarısa katılsaydı onunda derece alıcagına emindik) :rendeer: ,
ve ben 4. Bilge :p
basta Serdar'a ve diger arakadaslara cok tesekkür ederiz..kesinlikle geldigimize degdi..inanılmaz eglendik..
tanıstıgım ve sohbet ettigim herkese sevgilerimi iletiyorum..
umarım tekrar görüsürüz..

Bilge :)


Bılge gercekten renk kattın.. Hele sıralama turlarında bana tur bındırmen benım ıcın unutulmayacak bır anı oldu.. Ama zayıflıycam ıntıkamım acı olacak bunu da bılesın:)
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
11
ya bu carting olayı bizi feci sarmıs durumda..bu turnuvada hevesimiz daha da arttı.asıl tuzlada türkiye samiyonasının yapıldıgı bir pist varmıs ve arabalar 100 km/s i geciyorlarmıs..biz orayı kesfetmeyi planlıyoruz..
bence birde orda bi etkinlik düzenlensin derim..daha heyecanlı olucagına eminim..:mrgreen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu carting olayı bizi feci sarmıs durumda..bu turnuvada hevesimiz daha da arttı.asıl tuzlada türkiye samiyonasının yapıldıgı bir pist varmıs ve arabalar 100 km/s i geciyorlarmıs..biz orayı kesfetmeyi planlıyoruz..
bence birde orda bi etkinlik düzenlensin derim..daha heyecanlı olucagına eminim..:mrgreen:

evt bence de bi ara gidip orayada bakmak lazım ama orada da arabalar arasında fark var ise gebzedeki piste bakmak gerekir.Salı günü yani yarın paşalimanındaki toplantıda bu konuyu açıp konuşalım değerlendirelim.Tek kupa olmuyor :p :p :p bari kupaları 2 liyim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
nerdesin sen ya

hoşbulduk...

tatilden yeni geldim ve hemen karting topiğine daldım.
kim kazandı, yarış nasıl geçti, üstüste binen ve yoldan çıkanlar kim? diye bakındım.
anladım ki gün çok güzel geçmiş...
kıskandım, hasetimden çatladım...
ben niye yoktum, tatilden birgün daha önce dönsem ne olurdu sanki...
bencil duygularımı sakinleştirip kendime geldiğimde emeği geçen ve katılım gösteren arkadaşlara bir izleyici olarak teşekkür edeceğim.

buruk bir şekilde, güne katılan arkadaşlarımıza ve organize eden serdarka teşekkür ediyorum.
Sizi izlemek bile keyifli... :rendeer:

Aydin abi nerelerdesin sen allah askina?ozledik gozlerimiz seni aradi turnuvada...

slm millet
o bayan diye bahsedilen kişi benim :bounce:
bu turnuva olayını bi arkadastan duyup 3 kişi katıldık..
turnuvada 2. olan arkadasım Emrah :cat: ,
yarı finallerdeki 7 kisi baslayıp 3 arabanın yarısı bitiremedigi facia gibi yarıstan sonra diger 2 kisinini tekrar yarısma hakkı kazandıgı ve tüm mütevaziligi ile sesini cıkarmayan ve tekrar yarısa girmeyen arkadasım Güneş (ki son yarısa katılsaydı onunda derece alıcagına emindik) :rendeer: ,
ve ben 4. Bilge :p
basta Serdar'a ve diger arakadaslara cok tesekkür ederiz..kesinlikle geldigimize degdi..inanılmaz eglendik..
tanıstıgım ve sohbet ettigim herkese sevgilerimi iletiyorum..
umarım tekrar görüsürüz..

Bilge :)

Bilge guzel yaristin gercekten. Tebrikler.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
136
arkadaşlar, tuzladaki arabalar(halka açık olanlar) öyle 100 kmh ye falan çıkmıyor.
max surat konusunda autodromdakiler ile aynı.
pist daha uzun 1 tur 1.05 ile falan dönülüyor. bu da ii bir derece.

tek kötü yanı öndeki kopup giderse yakalamak zor. çünkü pist uzun. çekişme daha az oluyor.

ben koşuyoluna biyer açılmış die duydum. hem pist yeni hem arabalar. daha gidip bakamadım. ama giden gören varsa yazsın.

gelecek organizasyon tuzla da yada koşuyolunda yapılabilir.

final yarışında ki aptallığımdan sonra (millet tam gaz giderken ben zaman turu die takılıyorum) gelecek organizasyon için sabırsızlanıyorum :queen:

bu organizasyonu kaçıran arkadaşlar,
sizler için üzgünüm. gerçekten çok eğlenceliydi. gelecek sefer daha kalabalık olalım:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
ya bu carting olayı bizi feci sarmıs durumda..bu turnuvada hevesimiz daha da arttı.asıl tuzlada türkiye samiyonasının yapıldıgı bir pist varmıs ve arabalar 100 km/s i geciyorlarmıs..biz orayı kesfetmeyi planlıyoruz..
bence birde orda bi etkinlik düzenlensin derim..daha heyecanlı olucagına eminim..:mrgreen:

Sende o yetenek bizde bu kilo olduğu sürece 200 km/s yapsa ne yazar sonuncuyuz kaderimiz bak gidip zıpladık kilo verelim diye :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Sende o yetenek bizde bu kilo olduğu sürece 200 km/s yapsa ne yazar sonuncuyuz kaderimiz bak gidip zıpladık kilo verelim diye :queen:

Ya gerçekten neydi o öyle ben ilk turda elendim basıyorsun araç gitmiyor.Kilo faktörü çok önemli.Turnuva öncesi zayıf arkadaşlar bahsettiklerinde yiğitliğe gölge düşürmedik ama işin aslı bu...:queen:
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
ben soylemistim ama

Ya gerçekten neydi o öyle ben ilk turda elendim basıyorsun araç gitmiyor.Kilo faktörü çok önemli.Turnuva öncesi zayıf arkadaşlar bahsettiklerinde yiğitliğe gölge düşürmedik ama işin aslı bu...:queen:

Turnuvadan once size dedik araclar sizlerin gobekleri kaldiracak mi diye bosuna mi soyledik????
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Öncelikle Serdar arkadaşıma böyle bir güzel organizasyon yaptığı için teşekkür ederim eğlendim baya. Ama kendisine de stem etmeden geçemiycem benim kırmış olduğum tur rekorunu belirtmeyi unutmuş.:cherry:
Ebruya teşekkür ederim benim her girdiğim yarışta değerli eşyalarıma baktığı için.
Selmayada geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum buradan en kısa zamanda aramızda olmasını diliyorum.
Kartaldaki 2 karting pistinin sahibiyle tartışan murat arkadaşım senin hemen dibindeydim hocam adamdan ufak bir atraksiyon bekledimde yemedi yapmadı herhal sana bırakmadan apartkapı çenesine yerleştirecektim sen rahat ol iri bir adamdı ama bendede yürek var.:cherry:
Arabalar eşit olsaydı dahada rekabet artardı diyorum.
Buarada stemkarım arkadaşlarım niyemi? Yine resmimi çeken olmadı doğru düzgün ...:bounce: :farao:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Zıp zıp turnuvası nezaman ona göre ayar yapalım gerçi çok yorucu ama işin sonunda giray arkadaşımız gibi örümcek adam olabiliyosun.:)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zıp zıp turnuvası nezaman ona göre ayar yapalım gerçi çok yorucu ama işin sonunda giray arkadaşımız gibi örümcek adam olabiliyosun.:)

Doğru diyorsun gercekten çok yorucu oluyor bütün eklem yerlerim agrıyor sanki bir ton sopa yemiş gibiyim ama herşeye ragmen cok güzeldi.Tekrar düzenlense katılacak kişi çok gibi görünüyor.Herkezin tadı damagında kaldı doğrusu
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
11
koşuyolu pisti

ben koşuyoluna biyer açılmış die duydum. hem pist yeni hem arabalar. daha gidip bakamadım. ama giden gören varsa yazsın.

gelecek organizasyon tuzla da yada koşuyolunda yapılabilir.

slm millet..önce tesekkür ederim yorumlarınıza :rendeer:
sonraa eger bahsedilen koşuyolu pisti hemen E5 kenarında medipol hastanesine gelmeden önceki yer ise..aman derim sakın gitmeyin.:farao: benim ilk 2 tecrübem ordaydı..arabalarda pistte tuzladakilerle kıyaslanamaz bile..tuzlada kac tur bindim kollarıma bisicik olmadı ama koşuyolundaki arabalara 5 dakikada kollarımın agrısından öldüm..ne direksiyonlar dönüyor ne pist tuzladakine benziyor..eger baska bi yer yoksa orayı kesnikle tavsiye etmiyorum..:farao:

bilge
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
buyuk ıhtımalle esma hatun hastanesının yanıdır. cunku baska yok oralarda..

serdar bır organızasyon daha yaparsa bız de bıraz ıdmanlı gelırız kıyak olur walla
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
47
Tuzladaki pist E5 yolu üzerinde Gebze tarafına giderken Tuzla Piyade okulunun yola cepheli duvarlarının tam bitiminde... Sağ tarafta...Bence carting olarak güzel bir yer.....:cat:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
13 Ağustos Karting Turnuvası DVD'si hazır !!!

İsteyenler PM atsın lütfen...

DVD 1 YTL Kredi Kartı geçer :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst