- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
slm millet
o bayan diye bahsedilen kişi benim :bounce:
bu turnuva olayını bi arkadastan duyup 3 kişi katıldık..
turnuvada 2. olan arkadasım Emrah :cat: ,
yarı finallerdeki 7 kisi baslayıp 3 arabanın yarısı bitiremedigi facia gibi yarıstan sonra diger 2 kisinini tekrar yarısma hakkı kazandıgı ve tüm mütevaziligi ile sesini cıkarmayan ve tekrar yarısa girmeyen arkadasım Güneş (ki son yarısa katılsaydı onunda derece alıcagına emindik) :rendeer: ,
ve ben 4. Bilge![]()
basta Serdar'a ve diger arakadaslara cok tesekkür ederiz..kesinlikle geldigimize degdi..inanılmaz eglendik..
tanıstıgım ve sohbet ettigim herkese sevgilerimi iletiyorum..
umarım tekrar görüsürüz..
Bilge![]()
Bılge gercekten renk kattın.. Hele sıralama turlarında bana tur bındırmen benım ıcın unutulmayacak bır anı oldu.. Ama zayıflıycam ıntıkamım acı olacak bunu da bılesın