Tessekkurler\
Bu kuzenle benim ilk gezim oldu.
Bizide araniza kabul ettiginiz icin acayip tessekkur.
2 senedir siteyi takip ediyorum.Bir muddet oncede uye olmak aklima geldi ve ilk defa resmimi bir gezide gormek nasip oldu.Bize Toplanti alaninda hosgeldiniz deyip bize yakinlik gosteren,Bu guzel organizasyonu duzenleyen ve siteye emegi gecen herkeze tessekkurler(TRT kapanisi gibi oldu ama

)
Bu arada grubun en sonunda devam ediyorduk ki bir grup yanyola diger grup ise e-5' ten devam etti bizde ne oldugunu anlayana kadar ortadaki bariyerlerde aldik solugu

Yoksa bizde kafeye gelecektik...Bidahaki sefere artik..
Bir sonraki gezinin nerede oldugunu merakla bekliyoruz...