Çok güzel bir gündü...
Merhaba arkadaşlar,
Bu organizasyonun bu kadar eğlenceli ve sorunsuz geçmesinde tüm arkadaşların emeği var. Göstermiş olduğunuz destek sayesinde bu kadar güzel bir gün geçirdik.Tek tek hepinize teşekkür ederim. Umarım tekrarlarında da hep birlikte oluruz !.. ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn
Söylemeden geçemeyeceğim ;
güveli28, iddaalı olduğun belliydi, çokta güzel yarıştın yarış sonunda göstermiş olduğun anlayıştan dolayı tşk ederim. :cat:
AZELIA, Finale kalan tek bayan arkadaşımız. Gerçekten müthiş yarıştı. Heleki bir ara güveli28 ile girdiğiniz mücadelede seyircileri görmeniz gerekiyordu, herkes ayaktaydı müthiş mücadele ettiniz... Tebrik ederim. :cat:
hboyrazYa Haluk sen ne biçim adamsın abi, durduğun yerde bizi gülmekten komaya soktun. Sıralama turları sonunda Selma'nın sana toslaması ve senin geçici şuur kaybın gözümün önüne geldikçe kopuyorum...:queen:
gurolcbr125 ::coool::
Günün Şampiyonu !!! Tebrik ederim arkadaşım.. O kadar tezahurat yaptık artık bi ara kupayla bir poz çektirirsin bize de :cat:
TyOOn Hırsta yaptın ama olmadı yaw, sen gönüllerimizim şampiyonusun

Hocam ikimiz kurada tosladık

r: diyorum başka da birşey demiyorum :salut:
goya Kimseye bodoslama dalmadığın, araçtan inip kimseyle beni niye geçtin diye kapışmadan sonuncu olduğun için sana özel teşekkürü bir borç bilirim efem :queen:
(gel biz seninle kendimize birer kupa yaptıralım be abi) :queen:
bud Arkadaşım orda kutladım ama birde buraya yazayım istedim. Seninde doğumgünündü bu gün, Nice senelere dostum.
AUTODROMBiz bu turnuva topiğini açtığımızdan beri siteden sürekli takip ettiklerini öğrendim. Buradan onlara da göstermiş oldukları ilgiden ve organizasyon düzeni için çok teşekkür ederim. :cat: :rendeer:
(eklemeden edemedim, keşke araçlar aynı düzeyde olsaydı, bilginize:cat: )
ve son olarak, herkese tekrar teşekkür ediyorum :cat: