[MT İstanbul] 13 Ağustos / Kahvaltı + Karting Turnuvası + Barbekü

Karting tecrübeniz ne düzeyde ?


  • Kullanılan toplam oy
    103
  • Anket kapatılmış .
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muhteşem organizasyonu planlayan ve uygulayan serdark ya, çıkarttığı güzel yarışlarla bizi zevkli bir turnuva izlettiren sema ya, her zaman ki gibi samimi muhabbetleriyle fazlasıyla sarhoş den çok kıymet örliy raydırs taki arkadaşalırıma ve tanışmaktan çok memnun kaldığım walk kadir abimizle diğer arkadaşlara katılımları ve emekleri için ayrı ayrı teşekkür ederim. İyiki varsınız örliraydırs:queen:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Çok güzel bir gündü...

Merhaba arkadaşlar,
Bu organizasyonun bu kadar eğlenceli ve sorunsuz geçmesinde tüm arkadaşların emeği var. Göstermiş olduğunuz destek sayesinde bu kadar güzel bir gün geçirdik.Tek tek hepinize teşekkür ederim. Umarım tekrarlarında da hep birlikte oluruz !.. ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn

Söylemeden geçemeyeceğim ;

güveli28, iddaalı olduğun belliydi, çokta güzel yarıştın yarış sonunda göstermiş olduğun anlayıştan dolayı tşk ederim. :cat:

AZELIA, Finale kalan tek bayan arkadaşımız. Gerçekten müthiş yarıştı. Heleki bir ara güveli28 ile girdiğiniz mücadelede seyircileri görmeniz gerekiyordu, herkes ayaktaydı müthiş mücadele ettiniz... Tebrik ederim. :cat:

hboyrazYa Haluk sen ne biçim adamsın abi, durduğun yerde bizi gülmekten komaya soktun. Sıralama turları sonunda Selma'nın sana toslaması ve senin geçici şuur kaybın gözümün önüne geldikçe kopuyorum...:queen:

gurolcbr125 ::coool:: Günün Şampiyonu !!! Tebrik ederim arkadaşım.. O kadar tezahurat yaptık artık bi ara kupayla bir poz çektirirsin bize de :cat:

TyOOn Hırsta yaptın ama olmadı yaw, sen gönüllerimizim şampiyonusun :p Hocam ikimiz kurada tosladık :pr: diyorum başka da birşey demiyorum :salut:

goya Kimseye bodoslama dalmadığın, araçtan inip kimseyle beni niye geçtin diye kapışmadan sonuncu olduğun için sana özel teşekkürü bir borç bilirim efem :queen: (gel biz seninle kendimize birer kupa yaptıralım be abi) :queen:

bud Arkadaşım orda kutladım ama birde buraya yazayım istedim. Seninde doğumgünündü bu gün, Nice senelere dostum.

AUTODROMBiz bu turnuva topiğini açtığımızdan beri siteden sürekli takip ettiklerini öğrendim. Buradan onlara da göstermiş oldukları ilgiden ve organizasyon düzeni için çok teşekkür ederim. :cat: :rendeer: (eklemeden edemedim, keşke araçlar aynı düzeyde olsaydı, bilginize:cat: )

ve son olarak, herkese tekrar teşekkür ediyorum :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar

Malum buraya yuklerken resımlerde cozunurluyk kaybı oluyor.. resım cekenlerden ıstırhamım su olacak.. resımlerı oldugu halı ıle bana maıllersenız arsıvleyıp bır cd ye bastırma ımkanım olacak. Onları da dagıtırız dvd lerle beraber..,


Maılım

[email protected]


beklıyorum
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
serdarcığım süper bir organizasyon oldu tebrik ve teşekkür ederim.
dediğin gibi en sona kadar gelip kura da kaybettik ama saglık olsun! nede olsa herkez anladı benim gönüllerin şampiyonu olduğuma!
illa kupamı alıcam canım.
bazı arkadaşlara pist yetmediğini anladım. bidahaki organizasyonu istanbul parkta yapalım. :D anca yeter o pist.

bendeki telden çekilmiş bir kaç resim
2ve3ui6tp6.jpg

sampiyon1ge3nl2.jpg


hepsimizkk8yi5.jpg

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
SAYFA DÜZENİNİ ETKİLEDİĞİ İÇİN RESİM/RESİMLER YENİDEN DÜZENLENMİŞTİR.Foruma BÜYÜK boyutta resim göndermeyiniz ..!! Tekrarı halinde resminiz silinecektir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************

Orijinal boyda fotoğraflar için:

http://img124.imageshack.us/img124/3199/2ve3ui6.jpg

http://img124.imageshack.us/img124/737/sampiyon1ge3.jpg

http://img133.imageshack.us/img133/6836/hepsimizkk8.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
23
bu keyifli organizasyonda emeği geçen tüm erkencilere teşekkürleeerrr... Çok güzel bir gündü...TycOOn, hakomzitr, hunluata ve cbrhalil'e duble teşekkürü bir borç bilirim...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar süper bir organizasyon olmuş
bende gelmek isterdim ama mazeretim vardı
bundan sonra erkenciler nerede ben oradayım:cat:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
thunder79
resimler çok güzel bravo üşenmeden birçok resim çekip bide web haline getirmişsin. teşekkürler.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok süper bir gündü;
İlk başta serdar abinin emekleri ile bize böyle güzel bir gün yaşattığı için teşekkür ediyorum.Aramıza daha önceden katılmamış olan arkadaşlarlada tanışmak güzeldi.Arkadaşlar bu kupa benim değil hepimizin:queen: merak etmeyin kupaya gözüm gibi bakacagım :mrgreen:
Emegi gecen vede katılan herkeze cok ck teşekkür ettim.
Bide söylemeden geçemiyecegim son final turunda bi bayan vardı o gecer diye korkmuştum ama malesef gecemedi.eeee usta şöförün hali bir başka oluyor canım:) :) :)
Hepinizi seviyorum.....
saygılar...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
hoşbulduk...

tatilden yeni geldim ve hemen karting topiğine daldım.
kim kazandı, yarış nasıl geçti, üstüste binen ve yoldan çıkanlar kim? diye bakındım.
anladım ki gün çok güzel geçmiş...
kıskandım, hasetimden çatladım...
ben niye yoktum, tatilden birgün daha önce dönsem ne olurdu sanki...
bencil duygularımı sakinleştirip kendime geldiğimde emeği geçen ve katılım gösteren arkadaşlara bir izleyici olarak teşekkür edeceğim.

buruk bir şekilde, güne katılan arkadaşlarımıza ve organize eden serdarka teşekkür ediyorum.
Sizi izlemek bile keyifli... :rendeer:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
hoşbulduk...

tatilden yeni geldim ve hemen karting topiğine daldım.
kim kazandı, yarış nasıl geçti, üstüste binen ve yoldan çıkanlar kim? diye bakındım.
anladım ki gün çok güzel geçmiş...
kıskandım, hasetimden çatladım...
ben niye yoktum, tatilden birgün daha önce dönsem ne olurdu sanki...
bencil duygularımı sakinleştirip kendime geldiğimde emeği geçen ve katılım gösteren arkadaşlara bir izleyici olarak teşekkür edeceğim.

buruk bir şekilde, güne katılan arkadaşlarımıza ve organize eden serdarka teşekkür ediyorum.
Sizi izlemek bile keyifli... :rendeer:

Abi hoşgeldin seni özledik:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
güzel bi etkinlik olmuş elinize saglık..
keşke yapilan bu etkinliklerin tarihleri cakışmasa..
daha önce verilmiş sözüm olmasa gelirdim
..:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
hoşbulduk...

tatilden yeni geldim ve hemen karting topiğine daldım.
kim kazandı, yarış nasıl geçti, üstüste binen ve yoldan çıkanlar kim? diye bakındım.
anladım ki gün çok güzel geçmiş...
kıskandım, hasetimden çatladım...
ben niye yoktum, tatilden birgün daha önce dönsem ne olurdu sanki...
bencil duygularımı sakinleştirip kendime geldiğimde emeği geçen ve katılım gösteren arkadaşlara bir izleyici olarak teşekkür edeceğim.

buruk bir şekilde, güne katılan arkadaşlarımıza ve organize eden serdarka teşekkür ediyorum.
Sizi izlemek bile keyifli... :rendeer:


Aydın abı hos geldın abı..

Ben kupayı verırken bır konusma patlatmısmı kı sorma yanı:) Gozlerımız senı aradı yanı bunu bıl.. Gelseydın dereceye gırerdın gbııme gelıyor ama artık seneye kısmetse
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk...

tatilden yeni geldim ve hemen karting topiğine daldım.
kim kazandı, yarış nasıl geçti, üstüste binen ve yoldan çıkanlar kim? diye bakındım.
anladım ki gün çok güzel geçmiş...
kıskandım, hasetimden çatladım...
ben niye yoktum, tatilden birgün daha önce dönsem ne olurdu sanki...
bencil duygularımı sakinleştirip kendime geldiğimde emeği geçen ve katılım gösteren arkadaşlara bir izleyici olarak teşekkür edeceğim.

buruk bir şekilde, güne katılan arkadaşlarımıza ve organize eden serdarka teşekkür ediyorum.
Sizi izlemek bile keyifli... :rendeer:

Abicim sen yoktun ama ruhun bizimleydi.Umuyorumki tatilin iyi geçmiştir.Tatilde pembe varmıydı yanında yoksa hiç iyi gecti falan deme :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sordugun hata kim kazanmış olabilir sence ?:silent: bi düşün bakalım :silent:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
serdar harikasın yavvvvvv
gerçekten çok güzel organizasyondu
hiçbir eksik yoktu oldugundada anında müdahelesi gecikmeden çözüveriyor
emeği gecen herkese teşekkürler
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
11
slm millet
o bayan diye bahsedilen kişi benim :bounce:
bu turnuva olayını bi arkadastan duyup 3 kişi katıldık..
turnuvada 2. olan arkadasım Emrah :cat: ,
yarı finallerdeki 7 kisi baslayıp 3 arabanın yarısı bitiremedigi facia gibi yarıstan sonra diger 2 kisinini tekrar yarısma hakkı kazandıgı ve tüm mütevaziligi ile sesini cıkarmayan ve tekrar yarısa girmeyen arkadasım Güneş (ki son yarısa katılsaydı onunda derece alıcagına emindik) :rendeer: ,
ve ben 4. Bilge :p
basta Serdar'a ve diger arakadaslara cok tesekkür ederiz..kesinlikle geldigimize degdi..inanılmaz eglendik..
tanıstıgım ve sohbet ettigim herkese sevgilerimi iletiyorum..
umarım tekrar görüsürüz..

Bilge :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm millet
o bayan diye bahsedilen kişi benim :bounce:
bu turnuva olayını bi arkadastan duyup 3 kişi katıldık..
turnuvada 2. olan arkadasım Emrah :cat: ,
yarı finallerdeki 7 kisi baslayıp 3 arabanın yarısı bitiremedigi facia gibi yarıstan sonra diger 2 kisinini tekrar yarısma hakkı kazandıgı ve tüm mütevaziligi ile sesini cıkarmayan ve tekrar yarısa girmeyen arkadasım Güneş (ki son yarısa katılsaydı onunda derece alıcagına emindik) :rendeer: ,
ve ben 4. Bilge :p
basta Serdar'a ve diger arakadaslara cok tesekkür ederiz..kesinlikle geldigimize degdi..inanılmaz eglendik..
tanıstıgım ve sohbet ettigim herkese sevgilerimi iletiyorum..
umarım tekrar görüsürüz..

Bilge :)


slm azelia izlettiğin zevkli yarış için teşekkür ederiz. Gerçekten keyifliydi tekrar bekleriz.
Uçanlaz sen ve arkadaşların da işallah iyi vakit geçirmişsinizdir.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
slm azelia izlettiğin zevkli yarış için teşekkür ederiz. Gerçekten keyifliydi tekrar bekleriz.
Uçanlaz sen ve arkadaşların da işallah iyi vakit geçirmişsinizdir.



Tabii once alısma ve kaynasma turları yaptık ama herkez cok iyi davrandı bize,
Cok seviyeli bir grubumuz var.Hele konvoy halinde giderkenki disiplin ve duzene aşık olduk ve sabahtan beri sirkette herkeze anlatıp resimleri gosteriyorum,
Superdi...
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Hatırlatma

Arkadaşlar herzaman olduğu gibi sabit toplantımızı hatırlatmak istedim...

Bu turnuvada da tanışma imkanı bulduğumuz tüm arkadaşlarda davetlidir.


Buluşma yeri : Paşalimanı Cafe
Saat : 20:00
(gerçi çoğu kişi 19:15 gibi damlıyor,ben dahil :) )
Tarif : Üsküdar iskeleden Beylerbeyi tarafına sahilden giderken yaklaşık 1km sonra sol tarafta mavi bir tabelası var. Karşı tarafında da Fethipaşa Korusu girişi var... Bulamayan bu tarafları bilmeyen arkadaşlar varsa bana ulaşabilirler ben tarif ederim gerekirse sizi gelir alırım :cat: (serdar 0533 544 88 10)

Google Earth Kroki
Detaylı görünüm için tıklayın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst