lastik sağa doğru bakıyodu bi korna çıtlatsaydın
Neden polis cagirmadin?
Biraz daha dikkatli taramaya çalış araçları.
Geçmiş olsun.
(Burası uf olmuş kısmına çok güldüm)kazasız belasız
iyi insan şanssız olur. geçmiş olsun kardeşim
Çağırmadığın iyi olmuş. Çünkü sağdan geçmek yani emniyet şeridini kullanmak zaten yasal olarak suç. Ama polisler motosikletler trafikte beklemesin ve diğer araçlar arasında tehlikede olmasın diye karışmıyor. O yüzden kusur ikinize birden paylaştırılırdı. Geçmiş olsun tekrardan.motora birşey olmamıştı birtek koruma demiri birazda ayna çizildi ayna zaten çizikti o yüzden pek umursamadım. ama çağıradabilirdim keşke de çağırsaydım ceza yerdi en azından ama kaza esnasındaki o adrenalinle sağlıklı karar veremedim ne yazık ki