Motiskletimle KAZA Yaptım İşte Videosu

Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
86
kaza geçirdiğim esneda kameram da kayıttaydı işte olanlar
https://www.youtube.com/watch?v=Zs0ibtblSkQ

 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Sen git o kadar plaka çıkart motoru trafikten al haftasına kazaya karış göz var kardeşim sende

EDİT: Adam bana gelse hiç anlamam sağlam dalarım kaskımla arabasının camına sonra görüş açımın dışında derim. Çok pis sövdüm adama.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
abi sen bi kurşun döktür geçen polise yakalandın motorun çekildi bugunde bu kaza. :) aynı düşüş bugun bendede oldu motorumun her yeri çizildi yan ışıklar çatladı ve aynalar çizildiayaklık çizildi baya o kadar büyük geçmiş olsun .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun edit gelicek,
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
geçmiş olsun. motorla aralara girerken korna ile ufak bi dıdıtt :)) hayat kurtarır. geçmiş olsun tekrardan
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
iyi insan şanssız olur. geçmiş olsun kardeşim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilginç adam motor görüş açısı dışında diyor peki görmüyon niye dönüyon dayı? ben o araca çarpacağını anladım sanırım bela seni çekiyor,

geçmiş olsun kazasız sürüşler dileği ile
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
86
Neden polis cagirmadin?

motora birşey olmamıştı birtek koruma demiri birazda ayna çizildi ayna zaten çizikti o yüzden pek umursamadım. ama çağıradabilirdim keşke de çağırsaydım ceza yerdi en azından ama kaza esnasındaki o adrenalinle sağlıklı karar veremedim ne yazık ki
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Biraz daha dikkatli taramaya çalış araçları.

Geçmiş olsun.

(Burası uf olmuş kısmına çok güldüm) :) kazasız belasız
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Belli oluyomuş boş gördükleri yere giriyolar işte biraz daha dikkatli olsursan çok iyi olur. Gecmis olsun
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
motora birşey olmamıştı birtek koruma demiri birazda ayna çizildi ayna zaten çizikti o yüzden pek umursamadım. ama çağıradabilirdim keşke de çağırsaydım ceza yerdi en azından ama kaza esnasındaki o adrenalinle sağlıklı karar veremedim ne yazık ki
Çağırmadığın iyi olmuş. Çünkü sağdan geçmek yani emniyet şeridini kullanmak zaten yasal olarak suç. Ama polisler motosikletler trafikte beklemesin ve diğer araçlar arasında tehlikede olmasın diye karışmıyor. O yüzden kusur ikinize birden paylaştırılırdı. Geçmiş olsun tekrardan.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Ben olsam şöyle bi kendime gelir motoru kaldırır adama tek şeritli yolda nerey gitmeyi düşünüyorsun hemde sinyal vermeden yarım saatir arkandan geliyorum nasıl görmesin demeki sen aynayı adam gibi kulanmıyorsun

bizler böyle her defasında yol verdikçe aman çarpsam ne olcak düşse bile birşey olmuyor diyerek daha beterleri olucak :jocolor:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst