Bulgaristana Gittik - Gezisi Resimleri

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
rahmi bir haftamı ..
abicim naptın şunu 3 gün falan yapalım valla eve alma:rendeer: zlar sonra

Veysel 3 günde yorulduğumuzla kalırız birşey anlamayız geziden 1 gün git 1 gün gel 1 gün gezmeye zaman kalıyor bence yetmez. Fakat yine konuşuruz. Gel şunu 5 gün yapalım anlaşalım. Eve koymazlarsa biz de kapının eşiğinde yatarız abicim.:queen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
Veysel 3 günde yorulduğumuzla kalırız birşey anlamayız geziden 1 gün git 1 gün gel 1 gün gezmeye zaman kalıyor bence yetmez. Fakat yine konuşuruz. Gel şunu 5 gün yapalım anlaşalım. Eve koymazlarsa biz de kapının eşiğinde yatarız abicim.:queen:

ben izin ayarlamaya calışacagım ..(işyerinden kolayda evden bakalım nasıl olacak ):p
hadi beş gün diyelim..güzergah konusunda sana bırakıyoruz.ama kalınacak yer falan nasıl olacak .
sen biraz bilgilendir bakalım topicte sayıyı cogaltırız:cat: :cat:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
ben izin ayarlamaya calışacagım ..(işyerinden kolayda evden bakalım nasıl olacak ):p
hadi beş gün diyelim..güzergah konusunda sana bırakıyoruz.ama kalınacak yer falan nasıl olacak .
sen biraz bilgilendir bakalım topicte sayıyı cogaltırız:cat: :cat:

Alırsın Alırsın Abicim. Yengeyle ben konişiiim istersen...:p Güzergah benim sürekli gidip geldiğim yol. Haritayı ön sayfaya eklicem zaten...:cat: Kalınıcak yerimiz var(Şimdi burada sayamıyacağım kadar çok) beğenmeyen olursa dediğim gibi Otel de var fiyatlar da gayet uygun. En lüks Otel 45.Leva idi. Yani 45.YTL günlüğü. Tabi bu dediğim otel Şumen'de. Varna'da fiyatlar daha fazla fakat oralara günü birlik geziler yapıp yine Şumen'e döneriz.
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
56
Balkan gezileri benim için cazip ancak 27'li haftasonu ben Yunanistan'a gidiyorum. Yine de olan biteni bizlere de yazarsanız arkanızdan gideceklere yol gösterirsiniz. İyi seyahatler
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
katılan herkese iyi yolculuklar dilerim.
kazasız, belasız, bol neş'eli, bol fotograflı bir gezi olsun inşallah.
1993 yılında Burgaz'ı görmek nasip olmuştu. :)
Sınırda Bulgar tarafında 2 eur ilaçlı su+5Eur Karayolları pul.
bunu anlamadım.
ne suyu, ne ilacıdır bu?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
rahmi abiii... ne 3 günü ne 5 günü
ben 26-27 haftasonu diye gelebiliyorum..
bana 5 gün izin vermezler..
eger öyleyse beni sil abi ben gelemem...:pr: :pr: :salut:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
rahmi abiii... ne 3 günü ne 5 günü
ben 26-27 haftasonu diye gelebiliyorum..
bana 5 gün izin vermezler..
eger öyleyse beni sil abi ben gelemem...:pr: :pr: :salut:

Vedatçığım 2 günde haşatımız çıkar şerefsizim. Bence 2 gün de sen al en azından 4 gün olsun bari yaaa:queen: :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Vedatçığım 2 günde haşatımız çıkar şerefsizim. Bence 2 gün de sen al en azından 4 gün olsun bari yaaa:queen: :queen:

yok abi hatyatta vermezler iş yerinde yedegim yok..
gümrüge giriş kartı benim adıma başkası giremez
2 yıldır izin yapamıyorum ...
getti benim yol gettiiiiii...
size iyi eylenceler..
bir heveslede pasaportu vermiştim
neyse 2 senelik uzatıcam seneye artık..
:salut: :salut:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
katılan herkese iyi yolculuklar dilerim.
kazasız, belasız, bol neş'eli, bol fotograflı bir gezi olsun inşallah.
1993 yılında Burgaz'ı görmek nasip olmuştu. :)

bunu anlamadım.
ne suyu, ne ilacıdır bu?

Gürzan Arkadaşım Arabayla geçerken alıyorlar bu şaplı su dedikleri dezenfekte için motorla belki almazlar tam olarak bilmiyorum motorla ilk defa gideceğim için.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
yok abi hatyatta vermezler iş yerinde yedegim yok..
gümrüge giriş kartı benim adıma başkası giremez
2 yıldır izin yapamıyorum ...
getti benim yol gettiiiiii...
size iyi eylenceler..
bir heveslede pasaportu vermiştim
neyse 2 senelik uzatıcam seneye artık..
:salut: :salut:

Ulen Pırıldak....:queen: Yok abi çıkartmam seni listeden sen işlemlere devam et.:salut: Kendimizi iyi hissedersek döneriz belki orada bakarız diyorum sana....:wiinkk: Ama gittiğimize deysin be oğlum İzmit'e gitmiyoruz hoş.:bounce:
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
18
Merhaba arkadaslar,
Biz birkac gun once Karadeniz turumuzdan geri donduk. Mustafa (Musturaki) Istanbul'da cok misafirperver meyadana cikti! Ona cok tesekkur ediyorum. Biraz daha vakit oldugum zaman turumuz icin ayrintili anlatacagim.
Simdi goruyorum ki, siz Bulgaristan'a ziyaret etmek niyetindesiniz.
Ben Sofya'da bulunuyorum. Ziyaretiniz tarihleri ne?

Gürzan Arkadaşım Arabayla geçerken alıyorlar bu şaplı su dedikleri dezenfekte için motorla belki almazlar tam olarak bilmiyorum motorla ilk defa gideceğim için.

Motorlarin dezenfekte icin para alinmiyor;)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Merhaba arkadaslar,
Biz birkac gun once Karadeniz turumuzdan geri donduk. Mustafa (Musturaki) Istanbul'da cok misafirperver meyadana cikti! Ona cok tesekkur ediyorum. Biraz daha vakit oldugum zaman turumuz icin ayrintili anlatacagim.
Simdi goruyorum ki, siz Bulgaristan'a ziyaret etmek niyetindesiniz.
Ben Sofya'da bulunuyorum. Ziyaretiniz tarihleri ne?



Motorlarin dezenfekte icin para alinmiyor;)

Alex merhaba ziyaret tarihimiz formun ön yüzünde yazıyor. 26 Ağustos'ta Varna-Şumen tarafına gidicez.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anam anam geziye bak süper :)
benim almanyaya gidecegim tarihe denk gelseydi gelir ordan devam ederdim güzel olurdu valla
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
aslında harika bir gezi olur.
lakin yoğun işlerim dolayısıyla pazarları dahil çalışıyorum.o sıralarda da sanırım yoğun tempom devam edecek. vize hakkında bilgi verirmisin? kolay alınıyormu? gerçi bikaç defa gittiydim oralara ama hatırlamıyorum.kim bilir beraber gidemezsek bile 1 hafta kalcaksanız belki son bikaç gün de olsa gelmeye çalışırım.ama işlerim çok yoğun yaaaa.offf.gelemzsem de kazasız belasız gidip gelin :)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
aslında harika bir gezi olur.
lakin yoğun işlerim dolayısıyla pazarları dahil çalışıyorum.o sıralarda da sanırım yoğun tempom devam edecek. vize hakkında bilgi verirmisin? kolay alınıyormu? gerçi bikaç defa gittiydim oralara ama hatırlamıyorum.kim bilir beraber gidemezsek bile 1 hafta kalcaksanız belki son bikaç gün de olsa gelmeye çalışırım.ama işlerim çok yoğun yaaaa.offf.gelemzsem de kazasız belasız gidip gelin :)

Zafer Kardeşim teşekkür ederim. Gelirsen memnun olurum. Vize ekspres 3 günde çıkıyor. Normal 1 Haftada. Eğer zamanın yoksa veriyorsun bir Turizm Şirketine onlar hallediyor. Sürprizini bekliyoruz.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst