- Katılım
- 5 Tem 2015
- Mesajlar
- 3,027
Eniste motorcu ancak o zamanlar tanismiyorduk bile kendisiyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Olay Türkiyeden almak değil dogru düzgün biseyleri bilmeden magazaya girince olanlar oluyor. Ha fiyat diyorsan haklisin. Onun disinda benim bahsettigim alakasiz sacma sapan seylerin bana itelenmesi. -.- Aynı fiyata daha farklı ekipman dizebilirdim.
oluröyle sıkıntı yapmamak lazım... Hayat bu; insanın başına herşey gelir.
Rahat bir insan değilim ben de, bişeyler aldığım zaman sürekli acaba kazık mı yedim diye kendime kuruntu yaparım. Bişeyin net ve kesin bir cevabını almadan aklıma her tip kötü şeyi getiriyorum. Şu an kendimi kurtarmaya çalışıyorum, böyle giderse sağlığım bozulacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
ben motor kazığı yemiştim ilk ekipman değilde. ilk motor olunca haliyle orasına burasına pek bakmıyorsun![]()
özellikle de ikinci eller