- Katılım
- 19 Nis 2015
- Mesajlar
- 248
- Konu Yazar
- #1
Sony'nin aksesuar fiyatları malum olduğu için elimdeki malzemelerle bir şey yapmaya çalıştım.
Öncelikle sağlam, bükülebilir ve delinebilir kalınlıkta bir taşıyıcı parçaya ihtiyacımız var. Ben mobilya paketinden çıkan kullanmadığım bir parçayı kullandım. Yalnız Her malzemeyi delmek mümkün olamayabiliyor evde. Demircide deldirmek zorunda kaldım (5 TL)

Parçaya iki adet delik deldiriyoruz. 7 mm çapında olmalı.

Daha sonra orijinal bağlantı aparatındaki geniş başlı yassı cıvatayı çıkartıyoruz. Bunun için siyah bandı çıkartıp cıvatayı tutan sekmanı sökmeniz gerekiyor. Bu cıvata yerine tercihen yassı ve geniş kafalı M6 boyutunda bir cıvata gerekiyor. Yine ünlü mobilya markasının artan parçalarından işime yarayacak bir cıvata buldum. Siz de benzer bir cıvata kullanabilirsiniz.

Cıvatayı delikten geçirip taşıyıcı parçamızı bağlantı aparatına bir rondela ve somun ile sabitliyoruz.


Son olarak kameramızı taşıyıcıya bağlamak için 1/4 inch boyutunda bir cıvataya ihtiyacımız var. Çıkardığımız orijinal vidayı da kullanabilirsiniz. Ben araya sarsıntıyı kesmek için bir parça koyacağımdan daha uzun olan evdeki nota sehpasının ayar cıvatasını kullandım. Metrik cıvata denemeyin. Dişleri bozarsınız.
Bitmiş hali şu şekilde oluyor. Henüz denemedim ama oldukça sağlam duruyor. Beğendiğinizi umuyorum


Öncelikle sağlam, bükülebilir ve delinebilir kalınlıkta bir taşıyıcı parçaya ihtiyacımız var. Ben mobilya paketinden çıkan kullanmadığım bir parçayı kullandım. Yalnız Her malzemeyi delmek mümkün olamayabiliyor evde. Demircide deldirmek zorunda kaldım (5 TL)

Parçaya iki adet delik deldiriyoruz. 7 mm çapında olmalı.

Daha sonra orijinal bağlantı aparatındaki geniş başlı yassı cıvatayı çıkartıyoruz. Bunun için siyah bandı çıkartıp cıvatayı tutan sekmanı sökmeniz gerekiyor. Bu cıvata yerine tercihen yassı ve geniş kafalı M6 boyutunda bir cıvata gerekiyor. Yine ünlü mobilya markasının artan parçalarından işime yarayacak bir cıvata buldum. Siz de benzer bir cıvata kullanabilirsiniz.

Cıvatayı delikten geçirip taşıyıcı parçamızı bağlantı aparatına bir rondela ve somun ile sabitliyoruz.


Son olarak kameramızı taşıyıcıya bağlamak için 1/4 inch boyutunda bir cıvataya ihtiyacımız var. Çıkardığımız orijinal vidayı da kullanabilirsiniz. Ben araya sarsıntıyı kesmek için bir parça koyacağımdan daha uzun olan evdeki nota sehpasının ayar cıvatasını kullandım. Metrik cıvata denemeyin. Dişleri bozarsınız.
Bitmiş hali şu şekilde oluyor. Henüz denemedim ama oldukça sağlam duruyor. Beğendiğinizi umuyorum

