Ben L beden aldım philippe yeteri kadar kapatıyor tam yere kadar uzanmıyor temiz olması için ben daha çok sevdim L bedeni, XL yere çok sürülebilir
Biraz önce bende L bedeni sipariş geçtim zafer6n teşekkür ederim yardımcı olduğun için
Ben L beden aldım philippe yeteri kadar kapatıyor tam yere kadar uzanmıyor temiz olması için ben daha çok sevdim L bedeni, XL yere çok sürülebilir
arkadaşlar uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra motorumuza kavuştuk çok şükür...[url=http://hizliresim.com/D2jM0z][url]http://i.hizliresim.com/D2jM0z.jpg[/url][/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------
[url=http://hizliresim.com/nM47qg][url]http://i.hizliresim.com/nM47qg.jpg[/url][/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
[url=http://hizliresim.com/g8Q533][url]http://i.hizliresim.com/g8Q533.jpg[/url][/url]
Başlangıç motoru olarak bu motosiklet sizce uygun mu ?
Bugün motoru görmek için bayiye gittim. Elinde sadece 2. el bir tane vardı. "Yenisi mayıs sonunda gelecek, motor çok sattı hiçbir yerde kalmadı" dedi. Adam büyük olasılıkla klasik esnaflık yapıp yalan söyledi ama doğruluk payı var mıdır?
TNT25'i inceleyip, üstüne oturduktan sonra Pulsar'ı neredeyse tamamen çıkardım aklımdan. Motoru bulamayıp da Pulsar alıp üzülmek istemiyorum şimdi de.
iyi günlerde kullanın
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------
başlangıç için kesinlikle uygun değil, çünkü 1.vitesi çok güçlü ve debriyajı tam bırakıp hafif gaz verecek olursan atlama yapıyor heyecanlanıp müdahale edemezsen biyere girersin, fakat benim gözüm kara korkmam dersen biraz terletir ama alışınca da tam olur.
Arkadaşlar koruma takozu ve çanta demiri isteyenler için aşağıda ki linkten ya da direkt vale motor ile görüşebilirler
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-benelli-tnt25-canta-demiri-vale-moto-294534705/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-benelli-tnt-25-koruma-takozu-vale-moto-294842135/detay
PS: Yarın sabah nasipse plaka işlerini hallediyorum. Hava yağmurlu olmasaydı Marmaris - Aydın yapıp makiyı az deneyecektim ama hava yağışlı gözüm yemedi. Kısmetse hafta sonu bu yolu yapıp yorumları paylaşacağım. :bounce::queen::queen::queen:
Hayırlısı kardeşim başka aksesuar mevcut mu şuan için ?
https://www.youtube.com/watch?v=KfjFGk9ZNw8
Arkadaşlar yukarıda linkini verdiğim videoyu bugün çektim. Zincirden ses geliyor. Zincir serviste önce gerdirildi,sonra gevşetildi ,yağlandı, sonra zincir değiştirildi, ön dişli değiştirildi ama hiçbir şey değişmedi, ses gelmeye devam ediyor servisin bu işi yapamayacağını anladım. Aynı sorunu yaşayan ya da daha önce böyle bir sorun yaşayıp çözümleyen, bu saydıklarım dışında önerisi olan var mı? Ya da bu ses bu motor için normal mi? Sizde de durum aynı mı ? Henüz 500 km de motor.(tnt 25) internette de bir bilgiye ulaşamadım videoyu izleyip değerli yorumlarınızı bekliyorum . Selamlar.
https://www.youtube.com/watch?v=KfjFGk9ZNw8
Arkadaşlar yukarıda linkini verdiğim videoyu bugün çektim. Zincirden ses geliyor. Zincir serviste önce gerdirildi,sonra gevşetildi ,yağlandı, sonra zincir değiştirildi, ön dişli değiştirildi ama hiçbir şey değişmedi, ses gelmeye devam ediyor servisin bu işi yapamayacağını anladım. Aynı sorunu yaşayan ya da daha önce böyle bir sorun yaşayıp çözümleyen, bu saydıklarım dışında önerisi olan var mı? Ya da bu ses bu motor için normal mi? Sizde de durum aynı mı ? Henüz 500 km de motor.(tnt 25) internette de bir bilgiye ulaşamadım videoyu izleyip değerli yorumlarınızı bekliyorum . Selamlar.
@Gezgin41 aslına bakarsan şu anda resmi olarak satışta olan TNT25 aksesuarı yok. Valem moto çanta demirini kendi imkanlarıyla kalıp çıkararak yapmış sorana yok dememek için. Takoz desen çinden noname geliyor üzerine sticker yapıştırıyorlar. O da çok fonksiyonlu bir aksesuar değil. Alibaba'dan direkt sipariş de verebilirsin ama 3-4 hafta sürüyor gelmesi.
Mesela yan çanta taktırmak istiyorum haziran temmuz gibi. Ama orjinal yok. İşinin ehli bir usta bulup bi gün sanayide mesai yaparsam onu da çözerim gibime geliyor. İlave olarak cam da gerekecek. Havalar güzelleşiyor çok sıkıntı olmaz ama eylül ekimden sonra 120'yle giderken rüzgar ısıracak. Cam şart.
Önce ki iletilerimde benelli türkiyenin mail adresini paylaşmıştım. Talepleri oraya göndermekte fayda var. Çünkü talep topladıklarını söyledier. Ne kadar çok mail atarsak o kadar süreci kısaltabilir ve farklı aksesuarlar gelir diye düşünüyorum.
Arkadaslar ben motorumu Sirinevler Vale Motodan aldim. Bakimi icin illa aldigim yere mi goturmem gerekli yoksa atiyorum Sislideki Poyraz moto bayide de bakiyorlar mi? Birde bayi tavsiyeniz varmi bu sirinevler vale motor sanki hic sallamiyor. Tavirlari tok saticiyi hissettiriyor. Bakim zamanida bu tavirda olabilirler.





