Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
4lt/100km çokmuş be. Millet 3 3.5lt yakıyor diye biliyorum.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
178
Selam
Bugun hem 25 hem 250 yi cok detayli inceledim

Acikcasi 250 o kadar farkliki aklim 250de kaldi

Diger saticilar yedek parcada cok sorun yasanacagini soylemekteler

Ama herkes ozellikle 250 ye hasta

25 te vites gostergesi vardi ama dikkat edemedim 250 de de varmi?

Yanliz aldigim gibi ilk isim on 120 arka 160 rosso lastik takilmasi olacak

25 kotu degil kesinlikle belkide onu alirim ama 250 superdi
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Arkadaşlar bende 2 yerden zırıltı geliyordu, plakadan ve kafadan.
Plakayı söküp çerçevesini çıkarttım, plakayı tekrar takınca eser kalmadı zırıltıdan.
Kafadaki zırıltı ise o ufak vizöre dokunduğum zaman kesiliyor.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Selam
Bugun hem 25 hem 250 yi cok detayli inceledim

Acikcasi 250 o kadar farkliki aklim 250de kaldi

Diger saticilar yedek parcada cok sorun yasanacagini soylemekteler

Ama herkes ozellikle 250 ye hasta

25 te vites gostergesi vardi ama dikkat edemedim 250 de de varmi?

Yanliz aldigim gibi ilk isim on 120 arka 160 rosso lastik takilmasi olacak

25 kotu degil kesinlikle belkide onu alirim ama 250 superdi

aklı başında hiçbi satıcı sattığı urun için yedek parrça sorunu yaşanacak demez bencebu işte bi yanlışlık var.ya adam gercekten haklı,yada art niyetli davranmış
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Bugün motoru görmek için bayiye gittim. Elinde sadece 2. el bir tane vardı. "Yenisi mayıs sonunda gelecek, motor çok sattı hiçbir yerde kalmadı" dedi. Adam büyük olasılıkla klasik esnaflık yapıp yalan söyledi ama doğruluk payı var mıdır?

TNT25'i inceleyip, üstüne oturduktan sonra Pulsar'ı neredeyse tamamen çıkardım aklımdan. Motoru bulamayıp da Pulsar alıp üzülmek istemiyorum şimdi de.

Valla bizzat kendim şişli bayisindeki son motoru aldım iki hafta önce. Bikac yerde daha da bittiğini duydum. Doğruluk payı vardır demem oki ;)
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
motor çok sattı, belki bayilere az gelmiş olabilir. Ancak alıp, binip ben bu motoru sevmedim diyen duymadım. Fiyat performans olarak gayet tercih sebebi.

Dün motor ile yaklaşık 300 km yol yaptım. Kıyıköye gittik. Virajlar, kötü yollar, yokuşlar, bayırlar. Canavar gibi maşallah. Segmentindeki her motora kafa tutarsınız. Kalabalık bir grup gittik. Dönüş yolunda sadece ben benzin almadım :) Motor hakkında bir çok soru yönelttiler. Lastikler kullandıkça daha iyi tutmaya başladı gibi. Ancak ilk fırsatta değiştireceğim doğrudur.
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
23
Arkadaslar son hiz kac yapiyor bilen yada bizzat yapan var mi? Videolarda 157 görmüstüm, forumda da 147 ye cikan var sanirim. Rodajda oldugundan deneyip göremedim.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Dikkatli okursaniz diger saticilar dedim
Diger markalar yani

Hocam hiçbir satıcı malım kötü demez hiçbir rakipte oo süperdir o motor git onu al demez.

Bizler aldık. Şimdi ilerleyen dönemlerde görücez neler olacağını. Ben almadan önce yedek parça işini sorduğumda motor gelmeden getirttik dedi.

Güvenip aldık. Eğer sorun olursa zaten burada yazarız herkes bilgilenir.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Başlangıç motoru olarak bu motosiklet sizce uygun mu ?


Değil, daha doğrusu kişisine göre değişir.Eğitmenler 250ye kadar başlanır derler fakat küçükten başlamak daha iyidr.
Yaş kaç, kilo kaç, hangi şehir trafiğinde kullanlıcak, trafik tecrübesi var mı, ruhsal durum, panik vs...uzar gider.Alın yüz kglik 100cc vergisiz vitesli başlayın, son gücüne kadar bi bakın. Satarken az bi zararı göze alacaksınız.Sonra bu motosiklet..
Siz hiç hafif viraj kumlu çakıllı yolda frene yüklendiniz mi, yada gaz kolunu birden açtınız kapadınız mı..İşte o zaman pişman olmayın..
'Gergin' deniyor, nispeten selesi rahat tepkileri de çok sert değilmiş bi kawa, bi duke250 kadar ama tecrübesize gelmez bence..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

Bu arada güzel motosiklet, fiyatı da iyi, biraz arka lastik ölçüsü sıkıntılı gibi..Birinci muamma, küba servisleri su soğutmalı bu motosikleti ne kadar anlayacak, ikincisi de sanırım lastik ölçüsü biraz farklı michelin, rosso 2 falan yanak yükseklikleri benzer 250liklerden biraz farklı..
Alanlara hayırlı olsun tekeriniz düz bassın diyorum. Bir yıl bekleyip nedir ne değildir görmek gerek bence..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Arkadaslar son hiz kac yapiyor bilen yada bizzat yapan var mi? Videolarda 157 görmüstüm, forumda da 147 ye cikan var sanirim. Rodajda oldugundan deneyip göremedim.

100 km/h uzerine hiç çıkmadım, son hızı 150 civarı yani bu ne demek oluyor; uzun yolda stabil bir şekilde 120 ile gidersin ve önündekileri çok rahat sollarsın.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
252
Hiç karşılaştırmaya değer bile görmediğiniz hintlinin sahibiyim.

Yakıt olarak 2.8-2.9 litre değerlerinde sürekli. Aldığım her yakıtta depoyu fuller hesap yaparım.

Yedek parçalarını firmanın kendi sitesinden ve diğer birçok özel siteden temin etme imkanım var ki hiç lazım olmadı şimdiye kadar (10bin km)

Yedek parça fiyatları çok uygun. Öyle ki, koruma demiri çizilince ufak rütuş boyası yapmak yerine sıfır alıp takasım geliyor.

Aksesuar olarak bol çeşit var, temin konusunda hiçbir sıkıntı yok, satış rakamlarından dolayı özel üreticiler bile aksesuar işine el atmış durumda.


Şimdi sorarım karşılaştırma bile kabul etmeyenlere: Bu bahsettiğim hususlar çok önemli konular değil mi? Ve hangisinde sizin motorunuz daha üstün?

Şunuda belirteyim ki sırf değişiklik olsun diye günün birinde aklıma esip tnt25 alabilirim. Zira çok yakın olarak görüyorum iki motoru. Ama gel gelelim bazı fanatik kesim, kıyas bile kabul etmiyor. Bu çok komik :)

Alet gergin, inşallah sürmek nasip olur.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Hiç karşılaştırmaya değer bile görmediğiniz hintlinin sahibiyim.

Yakıt olarak 2.8-2.9 litre değerlerinde sürekli. Aldığım her yakıtta depoyu fuller hesap yaparım.

Yedek parçalarını firmanın kendi sitesinden ve diğer birçok özel siteden temin etme imkanım var ki hiç lazım olmadı şimdiye kadar (10bin km)

Yedek parça fiyatları çok uygun. Öyle ki, koruma demiri çizilince ufak rütuş boyası yapmak yerine sıfır alıp takasım geliyor.

Aksesuar olarak bol çeşit var, temin konusunda hiçbir sıkıntı yok, satış rakamlarından dolayı özel üreticiler bile aksesuar işine el atmış durumda.


Şimdi sorarım karşılaştırma bile kabul etmeyenlere: Bu bahsettiğim hususlar çok önemli konular değil mi? Ve hangisinde sizin motorunuz daha üstün?

Şunuda belirteyim ki sırf değişiklik olsun diye günün birinde aklıma esip tnt25 alabilirim. Zira çok yakın olarak görüyorum iki motoru. Ama gel gelelim bazı fanatik kesim, kıyas bile kabul etmiyor. Bu çok komik :)

Alet gergin, inşallah sürmek nasip olur.

iki kere hintlinin 200'lüğünü sifir olarak alip sattim.ilkinde 2 ay motor bekledim.motoru cok heves ederek ve isteyerek aldim.ikincisinde ise nakit param yoktu,kredi karti secenegi vardi ve o paralara baska motor yoktu diye aldim.
millet o hintliyi,fiyati uygun diye aliyor bu acik.parasini karsiliyor mu?buyuk olcude karsiliyor.ama o kadar cok sorunu oluyor ki,insan soguyor motordan.kullanicilari burnundan kıl aldirmasada bu boyle.suan da 9bin liram olsa donup hintlinin sifatina bile bakmam.
benelli ile bajaji kiyaslayacak bir mevzu yok.alirken insanlar 3 hususa dikkat etsin.
1- yedek parca temini (kuralkan 3 boy fark atar mujdeci abilere. suanda.ama emin olamiyorum tabii mj grup hakkinda cunku benellinin motorlari pek sorunlu degil gibi.)
2- servis kalitesi (benelli servisleri kim bilmiyorum bile ama kuralkanin servisleri sadece ama sadece parlatılıyor bilerek.yoksa 1,2si haricinde geri kalani paragöz ve eli anahtar bile tutmasini bilmeyen servisler.)
3- motosiklet kalitesi (bu konuda tnt25 tercih ederim.neden?
28mm fatbar gidon,110-140 lastik olculeri,ters ön amortisor,kirmizi sasi rengi,altsakal gibi bariz farklar var.arada ki 1000tl fiyat farkini kesinlikle bu farklarla hakeder.daha bunun 24.8hp ve 21.2nm(pulsar 24hp 18.2nm)tork farkini soylemedim.
bunlar beni tnt25'e yonlendiriyor.pulsarin cok satmasi o motoru iyi bir model yapmiyor.insanlar alim gucu dusuk oldugu icin o modele yoneliyor.yillarca dandik,reno marka otomobil,100binlerce satti bu ulkede.bajajda satar.kaldi ki satmali.bir nevi sigorta oluyor.
bu cinli arkadasa sans verilmeli bence.pulsar gibi ucuz etin yahnisi bir motordan cok cok daha ileride gozumde.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2016
Mesajlar
16
arkadaşlar uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra motorumuza kavuştuk çok şükür...[url=http://hizliresim.com/D2jM0z][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

nM47qg.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

g8Q533.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Ben L beden aldım philippe yeteri kadar kapatıyor tam yere kadar uzanmıyor temiz olması için ben daha çok sevdim L bedeni, XL yere çok sürülebilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst