RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Kullanışlı seri ve yakışıklı bi motosiklet ben gayet memnunum bi çok arkadaş yedek parça konusunda şikayet yaşıyor fark ettiğim kadarı ile o yüzden yazma gereği duyuyorum tüm yedek parçaları gaziantep'teki merkezi arayarak temin edebilirsiniz. Ben her aradığımda 3 4 gün sonra elimde oluyor sadece bi defa parça yok diye 25 gün beklemiştim.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
yedek parça konusunda sıkıntı yaşamak diye bir şey yok. arkadaşlar rahat olsun. sadece parçayı rastgele gidipde motosiklet parçacısında aramayın. her bölgenin bir ana bayisi yani baş bayisi var. o baş bayinin olduğu şehirde yaşıyorsanız onunla irtibat kurun. parça 2-3 gün sonra o bayiye geliyor. gidip elden teslim alın parayıda alırken ödeyin. ben hep öyle yaptım kendi motorumda. ama önceden kuba motorun web sitesinde yedek parça kısmından istediğim parçanın koduna baktım o kodu söyledim ki yanlış parça anlayıp da onu sipariş geçmesin. olmadı başka şehirde oturuyorsanız gaziantepi arayın direkt onlarla temasa geçin. 2-3 güne yine parçalar elinizde olur. yinde parça koduna önceden bakmanız faydalı olur eğer yazıyorsa sitede.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------

Meraba arkadaşalr motosikleti hava filtresi nerede ve asıl değiştirilir bide Normal koşullarda kaç km de değiştirilmelidir? Bilgi verirsen sevinirim. Şimdide teşekkürler.

sol yada sağ yan kapağın altındaydı. sanırım sol yan kapaktı. hatırlayamadım çünkü motoru geçen yıl satmıştım. bu arada alan kişiler hala kullanıyorlar. bi sıkıntı yok. benim motor 2013 model dijital kilometreli idi.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Yeni fark ettim arkadaşlar motosikletten memnunum demişim şuan kullanmıyorum bi süre önce sattım memnundum motosikletten diyecektim :)
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Teşekkür ederim. Çanta olarak ne kullanıyorsun?

Rica ederim, henüz çanta alamadım. Çok memnunum derken motora tam uyum sağlamasını kastetmiştim, yani bazı çanta demirlerini takarken motorun arkasındaki yan tutacakları çıkarmak zorunda kalıyorlar. Bu demiri takarken orjinal hiç bir parçayı çıkarmadım, doğrudan selenin altındaki yuvalara oturuyor. Çanta içinse 40 litre civarı motorun üzerinde çok sırıtmayacak, kaskımı ve brandayı birlikte alabilecek ve tek tuşla çıkarılabilecek bir çanta araştırıyorum henüz karar veremedim, RKS 150'ye çanta tavsiyelerine açığım
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Rica ederim, henüz çanta alamadım. Çok memnunum derken motora tam uyum sağlamasını kastetmiştim, yani bazı çanta demirlerini takarken motorun arkasındaki yan tutacakları çıkarmak zorunda kalıyorlar. Bu demiri takarken orjinal hiç bir parçayı çıkarmadım, doğrudan selenin altındaki yuvalara oturuyor. Çanta içinse 40 litre civarı motorun üzerinde çok sırıtmayacak, kaskımı ve brandayı birlikte alabilecek ve tek tuşla çıkarılabilecek bir çanta araştırıyorum henüz karar veremedim, RKS 150'ye çanta tavsiyelerine açığım
http://urun.n11.com/canta/arwic-spd-arka-canta-32-lt-cvr-32-siyah-sokulebilir-P61213155
Bu ürünü arkadaşa aldım. F/p ürünü. Ben bu ürünü düşünüyorum. Hatta hafta sonuna özel 50tl ye 5 tl kuponda da var 45tl ye gelcek
Ancak aklımda şu da var.http://urun.n11.com/canta/maxem-sl-40-kargo-arka-canta-ust-tasima-demiri-sirtlik-P102325014 hem 40 lt olması, sırtlık ve üst taşıma olması cezbediyor. Kararsızım.
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Valla ikisi de güzelmiş, hele birincisinin fiyatı da çok iyi. Acaba beyazı var mı, benim motor beyaz da. Bir de brandayıda koyabilirsem çok uygun. Biraz daha inceleyeyim. Sen alırsan senin görüşlerini de beklerim. Teşekkürler dostum
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Valla ikisi de güzelmiş, hele birincisinin fiyatı da çok iyi. Acaba beyazı var mı, benim motor beyaz da. Bir de brandayıda koyabilirsem çok uygun. Biraz daha inceleyeyim. Sen alırsan senin görüşlerini de beklerim. Teşekkürler dostum

Beyazı bir çok motosiklette görüyorum. Bir süre sonra kararıyor. özellikle ufak çizikler falan kararma ile sırıtıyor. Fiyatı uygun olan tam bir f/p ürünü çok zarif. yakışıyor kaba durmuyor. bir kask alıyor ve birazcık boşluk kalıyor. Ona göre değerlendirirsin. Bende hala karar veremedim. Alırsam eğer bugünkü indirimle akşama kadar alırım :D
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Bizim forumda şuna rastladım, kararaını vermeden önce bir incele istersen, biraz şans işi sanki :silent:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/128730-arwic-cantanin-kalitesizligi-buyrun-3.html
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Merhaba arkadaşlar;

Bir defaya mahsus olarak hafif bayır aşağı yolda 2. viteste kalkış yaparken vites boşa atmıştı ve önemsememiştim tam geçmemiştir falan diyerek..
Ancak bikaç gündür ikiyüz km yol yaptım ve seyir halinde vitesi üçten dörde atarken boşa attı birkaç gez, vites çubuğunu tam kaldırmamaktan mı herhangi bir arızadan mı anlayamadım.özellikle deneme yapıyorum boşa atmıyor.Fakat seyir esnasında vites yükseltiyorum derken o boşta olunca motor sesi hiç hoş gelmiyor:) Bu arada vitesteyken gaz verildiğinde boşa atmıyor yada çekişten düşüş falan sözkonusu değil yani balatadan değil gibi sanki, küçültürken sorun yok, sadece yükseltme esnasında boşa geçiyor. Kullanımım adeta biyere yetişecekmiş gibi devirli ve seri 7-8binlerde vites değiştirip pek redline sokmadan oldukça üst devirlerde kullanıyorum..
Neden kaynaklandığını anlayabilen ya da benzer bişey yaşayan var mı?


Yazmayı unutmuşum motosiklet sadece 4500'de, sıfır alındı 2015 model.
 
Son düzenleme:

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Adamın çanta demiri kısaymış, tablayı tam tutmamış. Sanırım sorunun kaynağı o.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

Bizim forumda şuna rastladım, kararaını vermeden önce bir incele istersen, biraz şans işi sanki :silent:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/128730-arwic-cantanin-kalitesizligi-buyrun-3.html

Aldım :)
Ama çanta demiri konusunda arayıştayım. Aydınkardeşler den koruma demiri almıştım. İşçilik fena değil. Müşteri memnuniyetine de önem veriyorlar. Ama çanta demirin vidalarıyla ilgili bi sorun vardı sanki. Kısa kalıyor diye yorum var satış sitesinde. Sende durum nedir?
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Hayırlı olsun, güle güle kullan. Evet çanta demirini oradan aldım, dedikleri gibi 2 vidaydı sanırım biraz kısa kalmıştı.Yakınımızda sanayi sitesi olduğu için vidacılar cıvatacılar çok. Aynı çapta vidanın biraz uzununu aldım, gayet güzel oldu yani sıkıntı olmadı. Bu arada bu sabah kendi hatamla motoru yol kenarındaki belediyenin beton çiçek saksılarından birine sürttüm, sağ koruma demiri eğrildi. Deponun sağ alt kısmı ve selenin sağ altındaki beyaz kısımlar çizilip boyası sıyrıldı. Ona canım sıkkın. Allah beterinden korusun. Bu çizik ve sıyrılmalar nasıl düzeltilir, pahalıya patlar mı acaba ?
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Merhaba arkadaşlar;

Bir defaya mahsus olarak hafif bayır aşağı yolda 2. viteste kalkış yaparken vites boşa atmıştı ve önemsememiştim tam geçmemiştir falan diyerek..
Ancak bikaç gündür ikiyüz km yol yaptım ve seyir halinde vitesi üçten dörde atarken boşa attı birkaç gez, vites çubuğunu tam kaldırmamaktan mı herhangi bir arızadan mı anlayamadım.özellikle deneme yapıyorum boşa atmıyor.Fakat seyir esnasında vites yükseltiyorum derken o boşta olunca motor sesi hiç hoş gelmiyor:) Bu arada vitesteyken gaz verildiğinde boşa atmıyor yada çekişten düşüş falan sözkonusu değil yani balatadan değil gibi sanki, küçültürken sorun yok, sadece yükseltme esnasında boşa geçiyor. Kullanımım adeta biyere yetişecekmiş gibi devirli ve seri 7-8binlerde vites değiştirip pek redline sokmadan oldukça üst devirlerde kullanıyorum..
Neden kaynaklandığını anlayabilen ya da benzer bişey yaşayan var mı?


Yazmayı unutmuşum motosiklet sadece 4500'de, sıfır alındı 2015 model.

Üstad hatırladığım kadarıyla yağ değişimin zamanının işareti olabilir. Motoru aldığım zamanlarda bi kaç defa başıma geldi. Yağ değişiminden sonra yaşadığımı hatırlamıyorum. Ben km olarak 4bini devirdim aynı şeyi bi daha yaşadım. Yağı değişsem iyi olur. Senin sayende hatırlamış oldum. Bu arada motul 5100 düşünüyorum. Önerisi olan var mı?
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Arkadaşlar ön fren manetinin üzerindeki 1'den 4'e kadar olan rakamları kaça ayarlamalıyız ?
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Arkadaşlar ön fren manetinin üzerindeki 1'den 4'e kadar olan rakamları kaça ayarlamalıyız ?

Kendin hangisinde memnunsan. Ben 4te memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Hayırlı olsun, güle güle kullan. Evet çanta demirini oradan aldım, dedikleri gibi 2 vidaydı sanırım biraz kısa kalmıştı.Yakınımızda sanayi sitesi olduğu için vidacılar cıvatacılar çok. Aynı çapta vidanın biraz uzununu aldım, gayet güzel oldu yani sıkıntı olmadı. Bu arada bu sabah kendi hatamla motoru yol kenarındaki belediyenin beton çiçek saksılarından birine sürttüm, sağ koruma demiri eğrildi. Deponun sağ alt kısmı ve selenin sağ altındaki beyaz kısımlar çizilip boyası sıyrıldı. Ona canım sıkkın. Allah beterinden korusun. Bu çizik ve sıyrılmalar nasıl düzeltilir, pahalıya patlar mı acaba ?

Üstad aydınkardeşler den n11 üzerinden görüştüm. Vidanın uzununu gönderirseniz alayım vida bulmakla uğraşmak istemiyorum dedim. Sağolsunlar (demiştim zaten müşteri memnuniyetine önem veriyorlar) eğer cm olaran söylerseniz onu göndeririz dediler. Senden ricam eğer mümkünse bana kaç cm vida lazım (tutacakları sökmedenntakmak için) öndeki ve arkadaki vidalar kaç cm olmalı? Zahmet olcak ama Ölçmen mümkünmü acaba?
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Seleyi kaldırdığında motorun arka yan tutacaklarının orjinal vidaları, çanta demirini taktığında kısa geliyor.
4 cm uzunlukta, 0,7 mm çapında dört adet vida istersen olur sanırım. Ben sadece iki orjinal vidayı değiştirip 4 cm lik takmıştım. Büyük ihtimal seninde iki tane değiştirmen gerekecek, iki tanede yedek olsun:)
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Seleyi kaldırdığında motorun arka yan tutacaklarının orjinal vidaları, çanta demirini taktığında kısa geliyor.
4 cm uzunlukta, 0,7 mm çapında dört adet vida istersen olur sanırım. Ben sadece iki orjinal vidayı değiştirip 4 cm lik takmıştım. Büyük ihtimal seninde iki tane değiştirmen gerekecek, iki tanede yedek olsun:)

4 cm uzunlukta istiyorum doğru mu anladım? Senin taktığın vida 4 cm mi? sadece arka iki yere mi taktın? öne gerek yok mu? (mazur gör burayı anlamadım :) )
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
4 cm uzunlukta istiyorum doğru mu anladım? Senin taktığın vida 4 cm mi? sadece arka iki yere mi taktın? öne gerek yok mu? (mazur gör burayı anlamadım :) )

ben araya gireyim yardımcı olayım. arkadakileri öne takıyorsun. arka vida yerlerine de yeni aldığın vidaları takıyorsun. bu yüzden 2 tane yeterli.
ben kaç cm idi hatırlamıyorum. mevcut vidasını elime alıp daha uzununu almıştım nalburdan.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst