RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
ben araya gireyim yardımcı olayım. arkadakileri öne takıyorsun. arka vida yerlerine de yeni aldığın vidaları takıyorsun. bu yüzden 2 tane yeterli.
ben kaç cm idi hatırlamıyorum. mevcut vidasını elime alıp daha uzununu almıştım nalburdan.

Gargiamca sana bu konu daki faydalı bilgi paylaşımların ve yardımların için ayrıca teşekkür ederim.
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Arkadakiler 4,5 - 4,7 cm civarında. Öndekiler 4 cm. Çapları aynı 0,7 mm

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

Gargiamca sana bu konu daki faydalı bilgi paylaşımların ve yardımların için ayrıca teşekkür ederim.

Aynen gargi amcanın dediği gibi
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
sipariş veriyordum tam ama Son bi soru daha :)
bu demir arkadaki artçıyı rahatsız etmez mi? yani sanki bana demir bacakları rahatsız edecekmiş gibi geliyor. bunun daha alttan gelenini falan yok mudur? bulamadım hiç ya da uyumlu olanı var mı acaba bilemiyorum ki. (Mazur görün artçı ile 2-3 saatlik yola çıkmayı planlıyorum hafta sonları..)
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Bence hiç bir şekilde rahatsız etmez, Yanlardan artçının oturduğu yerde bacaklara sıkıntı vermesi sözkonusu değil çünkü zaten artçının oturduğu yerin arkasından uzuyor. Yani artçı zaten selede orjinal oturuşunu koruyor, ama artçı da arkaya bir artçı alırsa düşündüğün gibi rahatsızlık olur:) Tavsiye edilen bir hareket değil ama artçı demire de tutunabilir
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Yok üstad ne ettin artçının artçısı. :) rahatsız etmezse sipariş vereyim artık Çanta geldi. Daha çanta demiri alcam :)
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
4
Arkdaşalar RKS Titanic 150 nin üst silindir kapağına ihtiyacım var yardımcı olabilcek var mı ? aceba bana...
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
14
arkadaşlar merhaba. bir sorum olacaktı.. ekzantrik milimin rulmanı dağılmış değiştirecem. yaklaşık 3-4 gün önce söktüm ancak rulmanı bulamıyorum. bu rulmanın ebatı yada fotosunu atabilecek arkadaşım varmıdır acaba???
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
29
Hocam şimdi baya gezdim de motor konusunda yeniyimdir ama tamir olarak her türlü işi çabuk çözerim. 3 gün önce firmayı arayıp yağ tavsiyesi aldım Castrol power 1 10w40 dan başka yağ kullanma dediler fakat o yağı koyduktan sonra 5 km yaptım damlama falan varmı kontrol etmek için bir anda boş vitese çok zor geçmeye başladı 1 den boş a veya 2 den boş a onun dışında bütün vites geçişleri çok iyi biraz daha araştırdım muhtemelen koyduğum yağ çok ince olduğu ve malum havalar da artık ısınmaya başladığı için olduğu kanısına vardım hani en iyi ihtimal bu yönde fakat 10w40 yerine titanic 150 ye hangi yağdan koymam lazım 15w50 mi 20w50 mi Yalova da oturuyorum maksimum sıcaklık 30 derece oluyor en fazla burda çok soğuk olmuyor zaten 3 hafta da 1000km yapıyorum tam uygun yağ hangisi olmalı?
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Hocam şimdi baya gezdim de motor konusunda yeniyimdir ama tamir olarak her türlü işi çabuk çözerim. 3 gün önce firmayı arayıp yağ tavsiyesi aldım Castrol power 1 10w40 dan başka yağ kullanma dediler fakat o yağı koyduktan sonra 5 km yaptım damlama falan varmı kontrol etmek için bir anda boş vitese çok zor geçmeye başladı 1 den boş a veya 2 den boş a onun dışında bütün vites geçişleri çok iyi biraz daha araştırdım muhtemelen koyduğum yağ çok ince olduğu ve malum havalar da artık ısınmaya başladığı için olduğu kanısına vardım hani en iyi ihtimal bu yönde fakat 10w40 yerine titanic 150 ye hangi yağdan koymam lazım 15w50 mi 20w50 mi Yalova da oturuyorum maksimum sıcaklık 30 derece oluyor en fazla burda çok soğuk olmuyor zaten 3 hafta da 1000km yapıyorum tam uygun yağ hangisi olmalı?

Castrol iyi onu kullan yaz olduğu için 10w40 çok ince kalır benim tavsiyem 15w50 olur 20w50 fazla olabilir.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
29
Değiştirdim hocam yağı dediğiniz gibi biraz daha toparladı öksürme falan yapıyordu gitti onlar boşa geçmesi çok az düzeldi hala sıkıntı var önceden hiç geçmiyordu şimdi az da olsa geçiyor tamir yolu göründü demekki
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Değiştirdim hocam yağı dediğiniz gibi biraz daha toparladı öksürme falan yapıyordu gitti onlar boşa geçmesi çok az düzeldi hala sıkıntı var önceden hiç geçmiyordu şimdi az da olsa geçiyor tamir yolu göründü demekki

Önceki yağdan kaynaklanabilir. Ne olur ne olmaz yinede bir servise göster
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst