- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhaba!
aranıza yeni katıldım 17 yaşındayım a1 ehliyetim var boyum 1.72 kilom ise 68 önceden scooter sürdüm 2.el duke 125 ile devam edeceğim kararımda eminim şimdi sadece ekipman kaldı ekipmanları biraz off road lık gibi istiyorum yani cross kask falan motorla off road yapmaya çalışacağım zaten
ileride 125 exc alana kadar bununla yaparım off road her neyse alışverişi mi site bilgim olmasığı için buradan yapmaya karar verdim
:http://store.spormoto.com/POWER-WEAR,LA_124-2.html#labels=124-2&stockOnly=&type=catalog&searchalpha=&searchprice=&tp=2
2000-2500 aras bir bütçem var kask, mont, pantalon, eldiven ve bot alacağım (bot bütçeye sığmazsa ileride 1 ay içinde yine alabilirim biraz biriktirip) şimdi dersiniz git eski eski konulara bak baktım ama yapamadım beceremedim hep istediğim bütçeyi geçiyor başka sitede bulamadım düzgün ki yapayım benim için ktm olması hoş olurdu ürünlerin ama başka siteden olucaksa turuncu çizgi olsun yeter sırf görünümü bozmasın diye
şimdi siz bu kardeşinize ne önerirsiniz bu ekipman olayında önerdiğiniz siteler var mı gider denerim gerekirse benim için tek sıkıntı mesela ben bir vafe ye gidicem siyelim bunlar giyindiğimde kafede bunlar böyle beni komik göstermesin isterim ilgi çekici falan olmasın isterim he gerekirse turuncudan bile vaz geçerim ama yeter ki kafeye gittim mi böyle kıyafet sıkıntım olmasın ve ya sinema falan çok uzattım inşallah okursunuz sağlıcakla kalın
bu arada bir kaç konuda gördüm trollüyenler oluyor ezicek şekilde yapmadığınız sürece trollden rahatsız olmam belirtiyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Hiç mi öneri yok ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
İlk konumda 108 kişinin bakıpta cevap yazmaması üzücü oldu benim için
:http://store.spormoto.com/POWER-WEAR,LA_124-2.html#labels=124-2&stockOnly=&type=catalog&searchalpha=&searchprice=&tp=2
2000-2500 aras bir bütçem var kask, mont, pantalon, eldiven ve bot alacağım (bot bütçeye sığmazsa ileride 1 ay içinde yine alabilirim biraz biriktirip) şimdi dersiniz git eski eski konulara bak baktım ama yapamadım beceremedim hep istediğim bütçeyi geçiyor başka sitede bulamadım düzgün ki yapayım benim için ktm olması hoş olurdu ürünlerin ama başka siteden olucaksa turuncu çizgi olsun yeter sırf görünümü bozmasın diye
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Hiç mi öneri yok ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
İlk konumda 108 kişinin bakıpta cevap yazmaması üzücü oldu benim için