Yeni katıldım aranıza / duke 125 içerir

Katılım
18 Nis 2016
Mesajlar
3
Öncelikle herkese merhaba! :) aranıza yeni katıldım 17 yaşındayım a1 ehliyetim var boyum 1.72 kilom ise 68 önceden scooter sürdüm 2.el duke 125 ile devam edeceğim kararımda eminim şimdi sadece ekipman kaldı ekipmanları biraz off road lık gibi istiyorum yani cross kask falan motorla off road yapmaya çalışacağım zaten :) ileride 125 exc alana kadar bununla yaparım off road her neyse alışverişi mi site bilgim olmasığı için buradan yapmaya karar verdim
:http://store.spormoto.com/POWER-WEAR,LA_124-2.html#labels=124-2&stockOnly=&type=catalog&searchalpha=&searchprice=&tp=2
2000-2500 aras bir bütçem var kask, mont, pantalon, eldiven ve bot alacağım (bot bütçeye sığmazsa ileride 1 ay içinde yine alabilirim biraz biriktirip) şimdi dersiniz git eski eski konulara bak baktım ama yapamadım beceremedim hep istediğim bütçeyi geçiyor başka sitede bulamadım düzgün ki yapayım benim için ktm olması hoş olurdu ürünlerin ama başka siteden olucaksa turuncu çizgi olsun yeter sırf görünümü bozmasın diye :) şimdi siz bu kardeşinize ne önerirsiniz bu ekipman olayında önerdiğiniz siteler var mı gider denerim gerekirse benim için tek sıkıntı mesela ben bir vafe ye gidicem siyelim bunlar giyindiğimde kafede bunlar böyle beni komik göstermesin isterim ilgi çekici falan olmasın isterim he gerekirse turuncudan bile vaz geçerim ama yeter ki kafeye gittim mi böyle kıyafet sıkıntım olmasın ve ya sinema falan çok uzattım inşallah okursunuz sağlıcakla kalın :) bu arada bir kaç konuda gördüm trollüyenler oluyor ezicek şekilde yapmadığınız sürece trollden rahatsız olmam belirtiyim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

Hiç mi öneri yok ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

İlk konumda 108 kişinin bakıpta cevap yazmaması üzücü oldu benim için :(
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Çok genel bir sorular sormuşun o yüzden kimse cevap vermemiş.Ben cross tarzından çok anlamam ama crossun ekipmanı farklı olur asfalt ekipmanı farklı olur.Duke 200 arazide çok zorlamaya,hoplamaya gelmez.Daha yeni başlamışken motosikletin renklerine uyumlu ekipman almanını pek önermen çünkü zaten 1-2 yıl sonra sıkılıp değiştireceksin.Ekipman konusunda binlerce olasılık var.En baştan asfat ekipmanı mı cross ekipmanı mı istediğine karar ver?Sonra ekipmanlara ayrı ayrı bir bütçe belirle; mesela kaska 800 TL ayırdım monta 600 TL ayırdım gibisinden.Sonra baştan kendin bir araştır,hangi markalar var,Sharp'ın testinten kaç yıldız almışlar bir liste belirle kendine burada belirldiğin ekipmanları paylaş ondan sonra öneri iste.Sil baştan hiç bir şey yokken hiç bir araştırma yapamışken kimse sana yardım edemez.
 
Katılım
18 Nis 2016
Mesajlar
3
Çok genel bir sorular sormuşun o yüzden kimse cevap vermemiş.Ben cross tarzından çok anlamam ama crossun ekipmanı farklı olur asfalt ekipmanı farklı olur.Duke 200 arazide çok zorlamaya,hoplamaya gelmez.Daha yeni başlamışken motosikletin renklerine uyumlu ekipman almanını pek önermen çünkü zaten 1-2 yıl sonra sıkılıp değiştireceksin.Ekipman konusunda binlerce olasılık var.En baştan asfat ekipmanı mı cross ekipmanı mı istediğine karar ver?Sonra ekipmanlara ayrı ayrı bir bütçe belirle; mesela kaska 800 TL ayırdım monta 600 TL ayırdım gibisinden.Sonra baştan kendin bir araştır,hangi markalar var,Sharp'ın testinten kaç yıldız almışlar bir liste belirle kendine burada belirldiğin ekipmanları paylaş ondan sonra öneri iste.Sil baştan hiç bir şey yokken hiç bir araştırma yapamışken kimse sana yardım edemez.
Teşekkürler bilgilendirmeniz için haklısınız şöyle söyliyim ben hep supersport motor istemiştim ama içimde hep bir off road tutkusu vardı gidip ktm 125 exc alırdım ama başlangıç için pahalı birde herhalde ehliyet çıkaramıyoruz onlara o yüzden supersport alacağıma bir naked alıyım bu motor stunt da zaten kullanılıyor demek ki biraz dayanır hoplamalara dedim böyle bir tercih yaptım zaten bir enduro motorla girilicek yere girmem biraz böyle off road havası yaşatsın benim için yeter ayrıca asfaltta kulanılsın istedim he ilerde motorum ne olur bir touring alırım bir ktm 390 duke alırım birde 250 exc falan alırım bu tür motorlar için ne önerirsiniz şu an 17 yaşındayım ama dediğim tüm motorları aldığımda 25 yaşımda falan olurum yani ekipman zaten değişir o yüzden şimdilik cross kask tercih ettim hem duke e uygun hemde 1 sene sonra falan 2. Motoru mu cross alacağım için yine çok uzattım ama anlamışsınızdır bu durumda bana sport bir kask mı yoksa cross kaskı kı önerirsiniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

Kask 700
Mont 450
Pantalon 450
Eldiven 250
Bot 300
Şimdilik böyle karar verdim sizce bir sıkıntı var mı ? Birde site bilsem güzel hemen bakardım
http://www.motosikletaksesuarlari.c...uncu-Siyah-Kapali-Motosiklet-Kaski_20283.html Böyle kasklarda hoşmuş
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Teşekkürler bilgilendirmeniz için haklısınız şöyle söyliyim ben hep supersport motor istemiştim ama içimde hep bir off road tutkusu vardı gidip ktm 125 exc alırdım ama başlangıç için pahalı birde herhalde ehliyet çıkaramıyoruz onlara o yüzden supersport alacağıma bir naked alıyım bu motor stunt da zaten kullanılıyor demek ki biraz dayanır hoplamalara dedim böyle bir tercih yaptım zaten bir enduro motorla girilicek yere girmem biraz böyle off road havası yaşatsın benim için yeter ayrıca asfaltta kulanılsın istedim he ilerde motorum ne olur bir touring alırım bir ktm 390 duke alırım birde 250 exc falan alırım bu tür motorlar için ne önerirsiniz şu an 17 yaşındayım ama dediğim tüm motorları aldığımda 25 yaşımda falan olurum yani ekipman zaten değişir o yüzden şimdilik cross kask tercih ettim hem duke e uygun hemde 1 sene sonra falan 2. Motoru mu cross alacağım için yine çok uzattım ama anlamışsınızdır bu durumda bana sport bir kask mı yoksa cross kaskı kı önerirsiniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

Kask 700
Mont 450
Pantalon 450
Eldiven 250
Bot 300
Şimdilik böyle karar verdim sizce bir sıkıntı var mı ? Birde site bilsem güzel hemen bakardım
http://www.motosikletaksesuarlari.c...uncu-Siyah-Kapali-Motosiklet-Kaski_20283.html Böyle kasklarda hoşmuş

Beğendiğin ekipman göre ayırdığın bütçelerde küçük değişiklikler yaparsın.KTM nin cross tipi motosikletlerinin bir çoğu 2 zamanlı ruh hastaları ve kullanımları oldukça zor.Bazıları trafiğe çıkamıyor bile.Daha işin başında olduğunda kullandıkça hangi tarzın sana uygun olduğunu daha iyi anlarsın.Duke 125 eğer bütçende müsaitse başlangıç için fena sayılmaz.Bunun yanında biraz daha cross olsun ama trafiğe çıkabilsin kullanımı kolay olsun dersen Yamaha WR 125 lere bir göz at derim.Ama yeni başladığından o motosikleti yatıracaksın,düşüreceksin masraf açılacak motosiklet ne kadar pahalı ve kaliteli ise bu küçük kazaların masraflarıda o kadar büyük olacak.Cross tipi kaskları güneşlik gibi kısımlarını söküp düz yolda kullanan var ama asfaltta ne derece koruru ve kullanışlı olur ona garanti veremem.Yüksek hızlarda rüzgar uğultusu yapacağı kesin.
Bir sürü site var aklıma ilk gelenler bunlar.Feyizoğlundan daha önce bir kaç alış-verişim oldu ve memnun kaldım.
http://www.feyizoglu.com/
http://www.motosikletaksesuarlari.com/?gclid=CPGni_bcmMwCFa0W0wodrTkPNw
http://www.motomaxonlineshop.com/
http://www.mototas.com.tr/
http://www.mototal.com.tr/
http://www.motorcumarketi.com/
https://www.anesmotorshop.com/
 
Katılım
18 Nis 2016
Mesajlar
3
Beğendiğin ekipman göre ayırdığın bütçelerde küçük değişiklikler yaparsın.KTM nin cross tipi motosikletlerinin bir çoğu 2 zamanlı ruh hastaları ve kullanımları oldukça zor.Bazıları trafiğe çıkamıyor bile.Daha işin başında olduğunda kullandıkça hangi tarzın sana uygun olduğunu daha iyi anlarsın.Duke 125 eğer bütçende müsaitse başlangıç için fena sayılmaz.Bunun yanında biraz daha cross olsun ama trafiğe çıkabilsin kullanımı kolay olsun dersen Yamaha WR 125 lere bir göz at derim.Ama yeni başladığından o motosikleti yatıracaksın,düşüreceksin masraf açılacak motosiklet ne kadar pahalı ve kaliteli ise bu küçük kazaların masraflarıda o kadar büyük olacak.Cross tipi kaskları güneşlik gibi kısımlarını söküp düz yolda kullanan var ama asfaltta ne derece koruru ve kullanışlı olur ona garanti veremem.Yüksek hızlarda rüzgar uğultusu yapacağı kesin.
Bir sürü site var aklıma ilk gelenler bunlar.Feyizoğlundan daha önce bir kaç alış-verişim oldu ve memnun kaldım.
http://www.feyizoglu.com/
http://www.motosikletaksesuarlari.com/?gclid=CPGni_bcmMwCFa0W0wodrTkPNw
http://www.motomaxonlineshop.com/
http://www.mototas.com.tr/
http://www.mototal.com.tr/
http://www.motorcumarketi.com/
https://www.anesmotorshop.com/
Teşekkürler ben cross motor alıcamda ama ileride alıcam yani 2 sene sonra falan 2 sene sonra bence sürebilir halde olurum eğitim ile 19 yaşında falan olucam zaten kaskıda uğultusuz bir kaskla değiştiricem corss almıyım ileride alırım zaten güzel corss kasklar 400 falan motorla alırım şimdi dediğiniz sitelere bakıcam hazırlayınca buraya size sunarım
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
161
Kardeşim duke raziye girmez, o 125lik exc de öyle kolay bir makina değil insanın aklını alıyor. Daha farklı bir makina bak yada bir deneme motoruyla dene öyle karar ver
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
duke ile offroad yapılmaz duke yol motorudur. Onun yerine wr125 öneririm. Yukarıda arkadaşlarım yazmış yok ekipmanıyla offroad ekipmanı apayrıdır. Ayrı ekipmanlar alman gerekir. Çok da bütçe gerekir.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
En iyisi racing düşün

Az önce yanlışlıkla driver kullanıcısıyla giriş yaptığını zannedip mertcan hesabından mesaj yazdın bu konuya ama hemen düzenlemişsin.Fake hesabın olduğu konuşma tarzı ve sorularından da çok belli oluyor zaten.Baktın mertcan adıyla açtığın konuları artık sallayan yok şimdi de o hesapla açıyorsun.Moderatör arkadaşlar farkeder de uzaklaştırırlar umarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duke ile offroad yapılmaz duke yol motorudur. Onun yerine wr125 öneririm. Yukarıda arkadaşlarım yazmış yok ekipmanıyla offroad ekipmanı apayrıdır. Ayrı ekipmanlar alman gerekir. Çok da bütçe gerekir.

duke le uzun yol yapılmaz konfor için titrek motordur kendisi:mrgreen:
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
Az önce yanlışlıkla driver kullanıcısıyla giriş yaptığını zannedip mertcan hesabından mesaj yazdın bu konuya ama hemen düzenlemişsin.Fake hesabın olduğu konuşma tarzı ve sorularından da çok belli oluyor zaten.Baktın mertcan adıyla açtığın konuları artık sallayan yok şimdi de o hesapla açıyorsun.Moderatör arkadaşlar farkeder de uzaklaştırırlar umarım.

Hayır, bende başka bir duke 125 konusunda duke 125 düşündüğümü belirttim sonra bu duke 125 başlığını gördüm... O konu sanıp cevap yazdım daha sonradan konuda ilerlerken yazdığımı sandığım başlığa dönünce açtım ve fark ettim yanlış yer bende düzeltme yaptım yazımda siz nasıl düşünmek isterseniz öyle düşünün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst