Daelim Daelim Daystar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
64
İki hafta önce sigorta yaptırdım. 240tl poliçe masrafı çıktı. (İkinci motorum, ancak ilk motorumu 1 yıldan az kullandım ve kayıtlarda kazam yok)

Bu arada Daystar ın orjinal ayak dayamalarını değiştirmeyi planlıyorum. http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Driver-Front-Footboards-Floorboards-For-Honda-Shadow-VT-400-750-1100/32601494326.html?spm=2114.01010208.3.165.jk7Dcw&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10009_10020_10008_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=c6c792c3-231c-49c4-bdd5-7dc961b9157d
bu ayaklıklarda ayarlama yapılabiliyor. Görüşlerinizi bekliyorum. Uygulama bitince fotoğraf paylaşacağım inşallah.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
6
motordan cok memnunum harika bi motor fakat servise işiniz düştüyse yandınız. basit bir amortisor keçesini daelim satmıyomuş 1000 tl verip ön amortisorleri değiştirecekmişiz. benzin göstergesi dogru göstermiyor 300 tl parça, kısacası motor cok güzel servisi ve yedek parcası cok pahalı hatta sıkıntılı
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
başka keçe uymuyor mu ? bende farın camı kırılmıştı onu sormuştum , far komple dediler fiyatı 300 tl , bunlar parça fiyatlarını 300 e mi sabitlediler.
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
64
Arkadaşlar sanırım ilk motorunuz olduğundan böyle yazıyorsunuz. Mondıal vs gibi çok yaygın bir model olmadıkça hiçbir marka far camı satmaz ayrı ayrı olarak. Ben görmedim.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
11
arkadaşlar bende motosiklet kullanıcısıyım daelim gibi bir fikrim oluştu uzun olduğum için ne olur ne biter bilmiyorum araştırıyorum hala parça sıkıntısı oluyormuş herhalde şimdilik gördüğüm ben biraz var mı acaba diyip bakındım türkiyede internette baktığım kadarıyla cidden sıkıntılıymış iki site buldum (tabi ki yurt dışı)mail atarak türkiyeye parça gönderip göndermediklerini sorabiliriniz ihtiyacı olan arkadaşlar için:
http://www.motorlegend.com.my/daelim-daystar-vl250-part-catalogue-partspage-74-12.aspx
http://koreanbikeparts.com/index.php/catalogsearch/result/index/?p=2&q=vl250
ayrıca vl125in yani daystar 250nin 125liği yurt dışında olduğu için farıdır aynasıdır birbirine ölçüleri uyuyorsa şayet yurt dışına gönderimleri varsa o parçalardan da alabilirsiniz tekeriniz düz bassın
 
Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
10
Altın elbiseli adam inceleme yayınlamış, izlerseniz fikir verebilir, ben 1.80 boyundayım benim için iyi, ama daha uzunsanız sıkıntı olabilir, servis sorunu var biraz, birde arka lastik, ölçülerinden dolayı fazla alternatif yok, ben metzeller buldum, takım olarak 570 lira civarı, bilginize, bahsedilen sitelere mail atıcam cevap gelirse paylaşırım, herkeze kazasız sürüşler
 
Katılım
28 May 2016
Mesajlar
1
İki hafta önce sigorta yaptırdım. 240tl poliçe masrafı çıktı. (İkinci motorum, ancak ilk motorumu 1 yıldan az kullandım ve kayıtlarda kazam yok)

Bu arada Daystar ın orjinal ayak dayamalarını değiştirmeyi planlıyorum. http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Driver-Front-Footboards-Floorboards-For-Honda-Shadow-VT-400-750-1100/32601494326.html?spm=2114.01010208.3.165.jk7Dcw&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10009_10020_10008_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=c6c792c3-231c-49c4-bdd5-7dc961b9157d
bu ayaklıklarda ayarlama yapılabiliyor. Görüşlerinizi bekliyorum. Uygulama bitince fotoğraf paylaşacağım inşallah.

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-chopper-palet-ayaklik-299783564/detay/

4 Adet aldım ve taktım Oldukça Şık Oldu
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-chopper-palet-ayaklik-299783564/detay/

4 Adet aldım ve taktım Oldukça Şık Oldu

Fotoları görsek iyi olurdu:) koruma demiri üzerine uydurmak isterdim, bir de artçı ayaklığı ince, onun yerine nasıl duruyor merak ettim, paylaşım için teşekkür
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
117
Merhaba, bilen arkadaşlar vardır umarım daelim ankara da servis var mı ve yedek parça bulmak zorluğu var mı, teşekkürler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Ben birkaç foto yollayayım. Sissy bar ve ayaklıklar hakkında yorum bekliyorum.
Sissy Bar sahibinden.com dan alındı. (Yamaha XV 950 Bold Modeli)
https://www.sahibinden.com/arama?userId=597681&hasSecureTrade=true

Ayaklıklar ise Aliexpress'den....

[url]http://i.hizliresim.com/PMo7R5.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/goAPN5.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/9L5Y65.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/qBlAgR.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/MJy1zg.jpg[/url]

Sissy bar montajını nasıl hallettiniz tam uyumlumu uydurmak mı gerekti

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

2014 ile 2015 model arasında ne gibi farklar var bilen var mı?
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
64
Sissy bar siparişini özellikle montaj deliksiz olarak verdim. Ürün elime ulaşınca delik yerlerini işaretleyerek bir demircide torna tezgahında toplam 4 adet delik açtırdım.
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
11
Hocam özellike motosiklet çok yakışıklı duruyor sissy bar ayrı bir hava katmış, bu arada sissy barı nereden aldınız gayet güzel gözüküyor.
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
s.a. Sivas'tan selamlar yakinda ben de daystar ailesine katılacağm inşallah bir yıl Mondial Xtreme max kullandım ama içimdeki chopper sevdasini söndürmedi. Bugün yarin bir daystar alacağım yorumlarınızın etkisi çok oldu. cok yakışıklı bir motor teknik durumlarını sizler daha iyi biliyorsunuz. kismet olur da alirsam burada paylaşırım fotoğraf vs. herkede hayırlı ramazanlar
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
8
İyi akşamlar herkese, avenger 150, superlight 200, aquila gv 250 ve daystar arasında en çok bu motora kafam yatıyor fakat çok az kullanıcı var sanırım. Bayiilere gittiğimde hiç bu motordan yok hepsi siz gelmeden 5 dakika önce sattık diyorlar :D

Servisi, yedek parçaları, yakıt tüketimi nasıldır acaba? Bir de boyut olarak sizlere uygun mudur? En azından dışarıda gören birileri var mı bu güzide motoru?

Sevgiler...
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
64
Ebat, ağırlık ve performans bilgilerine teknik özelliklerini inceleyerek ulaşabilirsiniz. Saydığınız modeller arasında rakip olabilecek sadece GV 250 dir. O da GV 300 ün çıkmasıyla sanırım üretilmeyecek. (Kendi topiğinden sorulabilir) Ben tercihimi Daystar 250 den yana kullandım. Tek silindir yakıt avantajı sunuyor. Ayrıca performans olarak 120 km bandına rahat çıkıyor. Zorlarsanız 130-140 arası üst limiti var.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
gv ile daelim zaten şu anda segmentinde tek .. kısaca bugün vatandaş ali çıkıp dese ben 250cc lik kaliteli bir cruiser alıcam dese kapı bence koreden açılır çinliye kötü demiyorum ama korenin kalite standartı çinliye oranla 2 tık yüksek bence..

hatta düşük hacimleri japonlarlada kapışır belli ölçüde.. kısaca japonda düşük hacimde cruiser olmadığı için mecburi bütün kapılar ya gv ye çıkar ya daystara çare yok..
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
1
Öncelikle herkese selamlar,

Yaklaşık 1 buçuk ay önce bir Daystar sahibi oldum, 1000 kilometreden fazla yol yaptım şimdilik yağmurda ve güneşte. Almadan önce emsallerini de inceledim, motorumdan memnunum fakat tabii keşke scooter sahibi olsaydım diyorum benim amacıma daha uygun olurmuş. Motorda 17,5 litre depo var yaklaşık 500 km +- sürüşe göre gidiyor. Parça kalitesi çok güzel fakat bazı saçma yerlerde vidalar pas tutuyor, sormadan edemiyorum o kadar parça kalitesini yüksek tutmuşlar fakat neden o vidalar paslanmaz değil, WD40 sağolsun. Motoru sürerken en keyif aldığım hızlar 100-120 arası ondan sonra ayaklarda titreme hissediliyor ama normal tabi.Ben 150 gördüm rivayete göre 160 gören var ama sağlıklı bir seyir izlenmez. 800-120 bloğunda git dünya turu atarsın bence :) Bu fiyat aralığında motorlar için iyi bir seçenek ikinci el temizleri 9-11 arası. Eğer 2-3 aşağıda kalıyor bütçeniz ve çin alacaksanız almayın biriktirin. Gv 250 ile ise hangisinin şekli size hitab ediyorsa onu alın, almadan önce ikisinide sürün. Aman aman farkları yok zaten. Servis olarak muhtemelen en şanslılardanım, Ümraniye'de oturuyorum. Asya Gruba bağlı Hero Motor genel müdürlüğü Ümraniyede ve altında harika bir servisi var. Hero servisleri Daelim'e de bakıyor. O yandan şanslıyım. Parçalar genelde servislerde olmuyor, sipariş ile 2 günde falan geliyor Asya Motor'dan, almak isteyen ama sorusu olanlar bana ulaşabilirler. Motorun fotoğrafları ile bitireyim;

Cjh9cs_VAAA7iIp


CiAq31eWUAEsBEy


Cltdm2_WIAAwHZs
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Arkadaşlar merhaba sanırım daystar almayı düşünüyorum. Hyosungla arasında kaldım baya ama hyosung 250 lik üretimini durdurmuş sanırım bu da ileriki dönemde parça sıkıntısı yaratabilir diye düşünüyorum. Daystar alsam evladiyelik bir motor olur mu? cc yükseltsem bile kenarda dursun mantığıyla bakabilir miyim bu motora sizce ?
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
dealim dan bence sıkıntı duymazsın ,geçen gözüme çarptı zincirin üstünde japan yazıyordu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst